القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اوقعتنى فى غرامها البارت الخامس بقلم فرح في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


اوقعتني في غرامها

البارت الخامس 

الكاتبه فرح ♥♥🫂

فاطمه عملتله الاكل و جات قعدت جنبه بتوكله 

يوسف: عايزه تقولي ايه 

فاطمه بتوتر: مش عايزه اقول حاجه 

يوسف: يا بت عليا قولي عايزه تقولي ايه 

فاطمه: هو ليه الناس دي خطفوني و صفقة ايه 

يوسف: طيب اخلص اكل و احكيلك يا حبيبي ماشي

فاطمه هزت دماغها: ماشي 

خلصت اكل راحت تحطه في المطبخ 

سليم : تعالي قربي 

فاطمه قربت منه و هو حضنها بدراعه السليم 

سليم: بصي يا ستي و حكلها كل حاجه عنه و عن شغله و مين الناس دول 

فاطمه: طيب هما كده خلاص مش راجعين صح 

سليم بضحك: اه خلاص و يلا ننام يا لمضه انا تعبان والله 

فاطمه باست من خده: تصبح علي جنه 

يوسف بابتسامه: و انتي من اهلها يا حبيبتي 

و نامو 

الصبح الجرس رن و هما صحو 

فاطمه بنوم: مين الغبي ده هقوم افتح خليك هنا و قامت فتحت لقت بنت واقفه لبسها ضيق 

فاطمه: انتي مين 

البنت و اسمها مايا: انتي اللي مين و سليم فين 

فاطمه: انتي اللي مين 

سليم طلع علي الصوت و مايا جريت عليه: الف سلامه عليك يا سليم 

سليم: الله يسلمك يا مايا انتي ايه جابك هنا

مايا بدلع: مجتش الشركه و اتصلت قالولي انك تعبان ف جيتلك 

كل ده تحت انظار فاطمه اللي هتمو'ت من الغيظ و عاوزه تول'ع فيهم

سليم: انا كويس الحمدلله معلش يا فاطمه اعملي عصير 

فاطمه بغيظ: معندناش و دخلت الاوضه و سابتهم 

مايا: مش مهم انا ماشيه المهم اتطمنت عليك 

سليم: تمام 

مايا مشت و هو نفخ بضيق و دخل عند فاطمه 

سليم: فطومه 

فاطمه بصتله و سكتت ف هو قال: والله دي الزفته السكرتيره والله لولا امها كنت طردتها من زمان 

فاطمه: تمام هقوم اعمل الفطار و سابته و طلعت 

سليم نفخ و طلع قعد بره و هي خلصت الفطار و قعدت قدامه توكله و مش بتبصله 

سليم رفع وشها: والله مفيش بينا حاجه 

فاطمه: شبعت ولا لسه 

سليم: فاطمه 

فاطمه: شبعت ولا لسه 

سليم: شبعت يا فاطمه 

الجرس ضرب و هي قامت فتحت كانو اخواته و مراتتهم دخلو وهي دخلت المطبخ تجيب عصير فضلو قاعدين معاهم لحد باليل و بعدين مشو 

سليم: فاطمه تعالي ساعديني البس 

فاطمه راحت ساعدتهم و برضو مش بتكلمه 

سليم علشان يخليها تكلمه عمل نفسه الجرح بيوجعه 

سليم: اااه 

فاطمه بخضه: في ايه

سليم بتمثيل: الجرح انتي دوستي عليه 

فاطمه بصتله: يا كداب انا مجتش جنبه اصلا اوعي 

سليم مسكها: والله العظيم مفيش بينا حاجه انتي مش عايزه تصدقيني ليه بس  طيب عاوزه ايه و اعمله 

فاطمه: تطردها 

سليم انتهد: حاضر يا عيوني 

في مكان تاني بنت و ولد قاعدين

الولد: معرفناش نخلصو منه برضو مخدناش الصفقه 

البنت: يومين و هتكون عندنا متقلقش 

الولد: لازم لازم اتصرفي و الا هنروح في داهيه

البنت: تمام و مشت 

الولد بشر: هوقعك يا سليم هوقعك 

عند سليم: انتي مكلتيش صح 

فاطمه: مش هاكل غير اما تطردها بقا هه

سليم: فاطمه متبقيش عنيده انا مش رايح الشركه غير بعد اسبوع 

فاطمه بعند: مش هاكل برضو 

سليم بحده: فاااطمه 

فاطمه بدموع: يعني بتزعقلي علشان بغير عليك تمام متطردهاش انا مش عايزه منك حاجه انا همشي اصلا 

سليم شدها لحضنه: تمشي تروحي فين ده مكانك و انا اللي امشي والله و ده كله ليه يا عبيطه علشان حتة بت زي دي عايزاني اطردها دلوقت حاضر و مسك تليفونه ورن علي مصطفي صاحبه و فتح الاسبيكر

مصطفي: ايه يا كوتش كنت هرن عليك 

سليم: طاب بص انقل مايا للشركه بتاعت اسكندريه 

مصطفي بخوف: سليم نطردها احسن انت عارف انها خطر علينا 

سليم: مصطفي اسمع الكلام بس و تعالي بكره هفهمك

مصطفي بتنهيده: حاضر و قفلو 

فاطمه بخوف: البت دي خطر ليه يا سليم 

سليم بتنهيده:... 

يتبع. 

الكاتبه فرح♥♥🫂

جماعه والله انا مش شايفه اكتب اعذروني اني بنزل متاخر لحد ما النظاره تتصلح و هكتب بارت كبير من كل روايه

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع