القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإجبار البارت الثالث بقلم ميساء عنتر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

صحيت نور علي صوت زين العالي : نووووور قووووومي 

نور بخضة : اي ف اي حصل اي 

زين بعصبية : انتي حاطة كل الهدوم صييييفي وبنص كم 

نور بتوتر : ا ا انا قولت ااننا مسافرين بحر وكدا والجو هيكون حلو 


زين بزعيق : انتي اييييي حما*رة كان ع الأقل حطي من دا ودا 

نور بدموع وبرودة : انا اسفه 

زين : انتي عارفة أننا هنتلج هنا بسبب غبا*ءك دا 

نور بعياط : خلاص بقي انا كنت هعرف منين انا كل اما اقولك رايحين فين تقولي ملكيش دعوة انا هعرف منين 

زين بتنهيدة : خلاص اسكتي 

نور قعدت وضمت رجليها لصدرها ودموعها نزلت ع معاملته ليها 


زين : ي كابتن معاك اي هدوم تقيلة تكون مش عاوزها

الكابتن ببرود : ليه 

زين : المدام حطت هدوم صيفي محطتش حاجة تقيلة ونت شايف الجو عامل ازاي 

الكابتن ببرود : اه لا معييش 

زين بصله بغضب ودخل الاوضة عند نور لقاها بتترعش من البرد 

اخدها ف حضنه بحنان : شششش اهدي اهدي 

نور : ا ا انا س س سقعانة اوي ي زين انا اسفه 

زين : اهدي اهدي ومسك ايديها وفضل ينفخ فيهم : اهدي يروحي 


       **** 

رنا : سيف احنا هننزل يوم الخميس صح 

سيف : اه يروح سيف يوم الخميس هتشوفي زين 

رنا بفرحة وحماس : الله ي سيف  مبسوطة اوي اوي

سيف بحب : يارب تفضلي كدا دايما يروحي 

ام سيف ماجدة : اخيرا هتمشي من هنا 

رنا بمرح : هرجعلك تاني ي جوجو 

ماجدة بضحك : يارب م ترجعي يستي 

سيف بجدية : خلاص ي ماما 

رنا بحزن : انتي ليه بتكر*هيني كدا 

ماجدة بصتلها وسابتها ومشيت 


رنا بدموع : سيف 

سيف اخدها ف حضنه : معلش هي متقصدش

رنا حضنته وسكتت 


  *** 


   نور : ز زين حاول تتصل بحد همو*ت 

زين : مفيش شبكة ي نور احنا ف نص البحر 

نور برعشة قربت منه اكتر حضنته اكتر كأنها هتدخل جواه

زين فضل يطبطب عليها 

وفجأة**

تكملة الروايه من هنااااااا 

#زواج_بالإجبار

By/misaa Anter



 

تعليقات

التنقل السريع