القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت بريئه في أحضان الدنجوان البارت الاول والثاني بقلم الكاتبة الساحرة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



ارجوك لا ارجوك ابعد عني انا مش منهم والله 

نظر لها الدنجوان بسخريه: هههههههه مش منهم عالعموم متخفيش هديكي فلوس وطلع رزمه اموال والقاها بوجهها بقرف واقترب منها ومازالت تقاوم بقوه ورمت الفلوس علي الارض وقالت بقرف : مش عاوزه فلوس ولا حاجه انا عاوزه اروح 

نظر لها بعيون حمراء كالجمر واقترب منها بغضب وبدأ يتعامل معاها بعنف 

جميله بصراخ يقطع القلب وعياط: ارجوك انا بنت والله العظيم بنت وابويا خمورجي ارجوك وهو لم يسمع لها من الاساس ونظر لها ولهيئتها بش"هوه واقتحم عذريه جسدها بكل عنف وقام من جمبها ورفع رأسه بكبرياء محدش يرفض الدنجوان فاهمه وبص لها لقاها مغمضه 

طلال بسخريه : مش عليا الشوتين دول وقام وبدأ يلبس هدومه وبص لها صددددددمه: عذراااااء ازاي ولبس هدومه علي عجاله وخرج للرجل الخمورجي اللي شاور علي اوضه جميله ومسكه من عنقه : ازاي البنت دي عذراء انت اتجننت 

الاب بسكر : اي بنتي معجبتكش غريبه رغم انها حلوه مليش دعوه يا بيه انا اتفقت علي 10 الاف جنيه هاتهم 

رماه طلال علي الارض بغضب وضربه بقوه ودخل شال جميله بعد ما لبسها وامر رجالته انهم يجيبوا الرجل الخمورجي وراهم 

ودخل جميله عربيته ودخل وراها وشال راسها علي رجله وامر السواق بالانطلاق بسرعه 

وهو في الطريق بص لها بصدمه من جمالها وبرائتها وقال في نفسه هو لسه في بنات كده ووصلوا والدكتوره قالت له حاله اغتص** عنيفه والرحم ادمر واحتمال كبير متخلفش

حزن كتير من نفسه وندم وطلب المأذون وطلب انه الاب يجيله ولكن كانت الصدمه 😱😱😳😳💔

# بريئه_بين_احضان_الدنجوان

# بقلمي_الكاتبة_الساحرة



2

وهو في الطريق بص لها بصدمه من جمالها وبرائتها وقال في نفسه هو لسه في بنات كده ووصلوا والدكتوره قالت له حاله اغتص** عنيــفه والرحم ادمر واحتمال كبير متخلفش 

حزن كتير من نفسه وندم وطلب المأذون وطلب انه الاب يجيله ولكن كانت الصدمه 

الاب بجـشع لا يا بيه ده انا هاكل من وراها دهب 

طلال بقرف : هديك 200 الف

الا بطمع : 300 الف   

طلع طلال الشيك وكتبه وكتبوا الكتاب وطلال اداله الشيك وخد جميله بحنان ولد فيه من جديد وشالها بهدوء وسط نظرات الحقد وطلع بيها علي قصره 

وقعد جمبها لحد ما فاقت بخوف وهلع وبصت حواليها وقالت ارجوك ابعد عني ارجوك ارجوك وعيطت ولما حاول يقرب منها صرخت 

طلال بهدوء وابتعد عنها : اهدي انا اتجوزتك وابوكي وافق

ضحكت بنبره الم وافق ولا باعني وصرخت في وجهه طلقنيييي انا مش هعيش معاك طلقنييي 

طلال بهدوء : هسيبك ترتاحي شويه وقفل الباب وراح اوضته ونام بندم وحزن وجميله نامت بتعب وخوف 

تاني يوم استيقظ علي صراخها وهي مش عارفه تخرج 

فتح لها الباب وهي خرجت جري ببطئ وهو سابها لحد ما لقت حراسه كتيره وهما في حجم طلال جريت علي جوه تاني بخوف وبصت للمكان بخوف طفولي اي ده انا هتوه انا جيت منين 

وهو بص لها من فوق وضحك عليها 😹

وهي 

بصت لقيته واقف بصت له بخوف وهو نزل لها ومسك ايدها ونزل علي ركبه وسط خوفها 

طلال بجديه ووعد: جميله انا بوعدك مش هقرب منك خالص واكمل بغمزه الا لما تكوني انتي عاوزه بس ده ميمنعش انه اخد تصبيره كده من الكريز واقترب منها وقب*** بحنان ورومانسيه وحب ينمو بداخله وابتعد عنها وكمان انا عاوز نبقي اصحاب انا مليش اي حد ولا اهل حتي ممكن تكوني انتي كل اللي ليا 

بصت له بعيون دامعه لانها تعرف فقدان الام : متقلقش انا جمبك بس توعدني انك تبعد عن اي حاجه تغضب ربنا 

طلال : 

༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻

ايوه يا بيه كل حاجه تمت زي ما امرت والبنت معاه 

****************

رأيكم اكمل ولا لا 

# بريئه_في_احضان_الدنجوان

# بقلمي_الكاتبة_الساحرة

 تكملة من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع