القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نعم انا القاتله البارت 1_2_3_4_5بقلم كيان كاتبة منار همام في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية نعم انا القاتله البارت 1_2_3_4_5بقلم كيان كاتبة منار همام في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#البارت_الأول

لو سمحتي انا عايزكي تدفعي عن بنتي 

توبا القضيه اي

ولدة الضحيه اغتصاب 

توبا معاكي اثبت ومين اللي بتتدعي عليه

ولدة الضحيه مفيش  

توبا مش فاهمه اومال حضرتك جايه ليه 

ولدة الضحيه جايه لحد ينصفني 

توبا طب اقعدي كده واستهدي بالله  وقوليلي اخر مره بنتك كانت فين 

ولدة الضحيه اخر مره كانت برضو معرفش 

توبا بس انتي كده مش بتساعديني 

ولدة الضحيه كل اللي  اعرفه ان بنتي من مده اتعرفت علي حد من موقع التواصل الاجتماعي وبعديها ابتدو يتكلمو مع بعض 

لحد ماطلب انو يقبلها وبعديها جالي  تليفون ان بنتي حصلها حدثه وان هي في المستشفى 

توبا وبعدين 

روحت المستشفى اطمن علي بنتي لقتهم بيقولولي انها اتعرضت للاغتصاب وان عده 3ساعات علي الاغتصاب ومش هيقدرو يعرفو مين اللي اغتصابها


الام انهارت من البكي 

الام اسمعيني انا جتلك عشان انتي اشهر محاميه في الوسط مستعدة ادفعلك اللي  انتي عايزاه بس اعرف مين اللي اغتصب بنتي 


توبا انا مقدره حالتك لكن صدقيني مفيش دليل كافي يخليني اتحرك واذا كان علي الشاب اللي  من علي الفيس بوك فا ممكن يكون مش  هو انا اسفه مش هقدر اساعدك 


في نفس اتنين بيدخلو عند توبا 

توبا انتو ازي تدخلو كده انا لسه معايا حاله هنا

الاتنين التانين احنا كمان نفس الحاله 

وبقا عندك بدل الحاله ثلاثه وبنفس التفسير

توبا انا مش فاهمه حاجه قصدكم اي

الاتنين اللي دخلو قصدنا ان احنا كمان بناتنا اتعرضت للأغتصاب

توبا بذهول وهتقوليلي انهم اتعرفو علي حد برضو من علي النت وان كل واحده فيكم لقيت بنتها في المستشفى 


الامهات بظبط كده 

توبا الحدثه حصلت امتي لبنتكم 

عبير الحادثه حصلت لبنتي من 3ايام

توبا وحضرتك

هدي من6ايام 

توبا ثانيه واحده  وراحت سألت الام الاولي اللي جتلها

توبا مدام سها بنتك حصلها امتي الكلام ده

سها لسه انهارده 


توبا معني كده ان كل 3ايام بتحصل حالة اغتصاب 

سها يعني هتساعدينا 

توبا انا معاكم 


رواية نعم انا القاتله 

بقلم #كاتبه_ولكن_H




لو لقيت تفاعل حلو هنزل البارت 3بليل

#نعم_انا_القاتله_البارت_2

توبا معني كده ان كل 3ايام بتحصل حالة اغت"صاب 

سها يعني هتساعدينا 

توبا انا معاكم بس لازم اشوف البنات واستجوبهم 

تاني يوم 

توبا معلش انا عايزه بنت بنت تدخلي لوحدها مين فيكم قدره تتكلم 

نور انا جاهزه 

توبا قوليلي بقا يانور اي اللي حصل بظبط

نور اتعرفت علي شاب من شهر بظبط 

توبا استني يانور انا قصدي يوم الحادثه مش الشب لأن طبيعي جدا يكون تعارف عادي علي الفيس بوك

نور يوم الحادثه نزلت عشان اقابل عادل 

توبا الشاب اسمه عادل

نور ايوه بيشتغل في الطيران 

توبا كملي

نور نزلت علشان اشوفه وطلب انو يقبلني في كافيه 

نزلت طلبت اوبر  ومش فكره اي حاجه تاني غير لما صحيت لقيت جسمي كله واجعني وحواليا دكتور بيقول للممرضه دي حالة اغت"صاب وفقدت وعي تاني  

توبا نور هو عادل هو اللي جبلك اوبر ولا انتي اللي طلبتي 

نور هو اللي طلب 

توبا تمام تقدري تطلعي دلوقتي


توبا دخلت بعديها دعاء اللي حكت ليها بظبط نفس اللي حكيته نور باختلاف اسم الشخص بدل عادل كان أمير 

وبرضو هو اللي طلب ليها اوبر


توبا تقدري تطلعي واخير دخلت سما اللي حكت برضو نفس التفاصيل برضو باختلاف الاسم بدل عادل وامير كان خالد 

توبا هو لسه عندك علي الفيس بوك 

سما الاميل اتقفل حولت ادور من اميل غير اميلي ملقتوش وكأن مكنش فيه اميل من الاساس 


توبا بس اكيد المحادثه عندك 

سما كل حاجه اتمسحت وكأن حد اخترق تليفوني حتي الاسكرينات مش موجوده علي التليفون 

توبا طب العربيه اللي ركبتيها فاكره رقمها طب فاكره شكل الشخص اللي كان بيسوق

سما لا مش فاكره 

توبا تقدري تخرجي دلوقتي 


توبا بيجلها تليفون 

مروان مش هنخف شغل بقا ونفضي شويه لخطيبك الغلبان 

توبا معلش يا مروان انا لازم اقفل

مروان توبا مالك فى حاجه مديقكي

توبا اه وانت اللي هتساعدني هعدي عليك في العياده 

مروان مستنيكي 


توبا بتقفل مع مروان وبدخل امهات البنات 

هدي ام نور ها ياتوبا وصلتي لحاجة

توبا مفيش اي حاجه تدل على دليل واحد في كلمهم امشي عليه بس اللي عرفته ان اللي الشخص اللي علي موقع التواصل الاجتماعي هو اللي اغت"صب بناتكم 

عبير ام دعاء يعني اي قصدك ان هو هو نفس الشخص 


توبا ده الاكيد المهم دلوقتي ان مفيش اي دليل يوصلني لي

سها ام سما المفروض دلوقتي 

توبا انتو هتروحو دلوقتي وتسبوني افكر وهتصل بيكم 


توبا بتخلص وبتطلع علي عيادة مروان


توبا مروان

مروان بيسيب كل اللي في ايده وبيحضن توبا 


مروان مالك بقي ولا تحبي تقعدي علي الشزلونج زي المرضي بتوعي وتحكيلي

توبا موافقه


توبا بتقعد علي الشزلونج وبتبتدي تحكي مروان كل حاجه

مروان طب ماتستني 

توبا استنا اي 

مروان  مش بتقولي كل 3ايام بتحصل حالة  اغت"صاب 

توبا ايوه

مروان يبقي خلاص لازم تستني 3ايام عشان تتأكدي 

توبا طب انا معك اني هستنا طب هعرف منين اذا كان في  حد تاني اغت"صب ولا لا

مروان مهو ده بقا دورك كامحاميه ولا انا اللي  هقولك شغلك يااستاذا 

توبا لا بجد قصدك اي

مروان قصدي انك تنزلي المستشفيات وتسألي وتسيبي رقم تليفونك عشان  لو في  حالة اغت"صاب جت علي اي مستشفي تبقي عارفه  

توبا لقيتها 

مروان هي اي يخربيتك سرعتيني 

توبا انا لازم امشي دلوقتي 

مروان بغزل تمشي فين واحنا لسه اتكلمنا

توبا  مروان ابعد بقا احنا جوازنا بعد اسبوع 

مروان  مهو ده اللي مخوفني 

توبا اي 

مروان خايف تأجلي الفرح تاني 

توبا وهي بتبعت بوسه لمروان علي الهو وماشيه لا متخافش 😂


توبا بترجع  البيت وبتتصل بأم سما 

سها ايوه ياتوبا 

توبا المستشفى  اللي لقيتي بنتك فيها اسمها اي 

سها..... 

توبا بتسأل امهات البنات التانين وبتطلع نفس المستشفى 


توبا انا كده مش  ادمي غير اني ارقب المستشفى دي 

فاضل يومين  والحاله الرابعه هتظهر


#يتبع  

بقلم #كاتبه_ولكن_H



تفاعل بقا عشان انزلكم حزئين كل يوم☺️

#نعم_انا_القاتله_البارت_3 

توبا انا كده مش  ادمي غير اني ارقب المستشفى دي 

فاضل يومين  والحاله الرابعه هتظهر

توبا بتروح تاني يوم علي المستشفى 

توبا لو سمحتي مين مسؤول عن حالات الأغت"صاب هنا

الممرضه الدكتور خيري

توبا وازي اصلا بيجو علي المستشفى دي

الممرضه ممكن تسألي عم أمين اللي مسؤول عن البوابه بره 

توبا بتروح لعم امين الاول 

توبا حضرتك اللي كنت بدخل حالات الأغت"صاب 

عم امين انتي عايزاه اي

توبا عايزاه اعرف اي اللي بيحصل مين بيجيب الحاله علي المستشفى

عم امين بيحرك ايده لتوبا اللي هو ادفعي وهقولك 

توبا بتفهم وبتطلع فلوس هديك اكتر من دول كمان لو عرفتني كل حاجه

عم امين بينذهل من الفلوس الكتير 

عم امين اسمعي انا عايز 100الف جنيه 

توبا نعم انت بتقول اي 

عم امين بعد اللي هتسمعيه ده ساعتها انتي اللي ممكن تزودي الفلوس

توبا قصدك اي

عم امين في الاول كنت فاكر انها حادثة اغت"صاب عاديه 

بس بعد كده عرفت انها مدبره 

توبا يعني اي كمل

عم امين التاكسي اللي جيه اول مره وجاب اول حاله 

كان معاه اتنين من الناس بتوع الشارع عادي 


توبا طب واي المشكله ماعادي لقو البنت فطلبو تاكس عادي وجم علي المستشفى

عم امين ماانا قولت كده في الاول بس في الحاله التانيه كان الوضع غريب 

توبا غريب ازاي 

عم امين الحاله التانيه جت برضو في تاكسي الناس اللي شايلين الحاله متغيرين عادي وباين عليهم ناس من الشارع 

توبا كمل 

عم امين لكن اللي كان غريب انو كان نفس التاكسي ونفس الشخص اللي جاب الحاله المره اللي فاتت


قولت لنفسي ممكن صدفه لكن المره ال3اكديتلي ان فيه حاجه غلط لما لقيت نفس الشخص


توبا عم امين تقدار توصفلي شكله

عم امين اوصفلك شكله واديكي رقم العربيه كمان 

بس فلوسي الاول


توبا موافقه اديني رقم تليفونك هتصل بيك علي الساعه 8تجيلي المكتب


عم امين في انتظارك 

توبا بتسيب عم امين ومبتطلعش للدكتور لان مبقاش ينفعها دلوقتي وروحت تتصرف في الفلوس عشان عم امين 


توبا بتروح المكتب 

وبتجيب هكر عشان يشوف تليفونات الضحيا

الهكر التليفون مش متهكر 

توبا اومال اي ازي كل حاجه اتمسحت من علي التليفون 

الهكر طبيعي هي اللي مسحتهم 

توبا يعني الضحيه هي اللي هتمسح الدليل اللي هيعرفها مين اللي اغتصبها 

الهكر يبقي المغت"صب هو اللي مسح كل حاجه طبيعي لو تليفونها كان معاها فهو مسح كل حاجه بطريقه نهائيا


لكن انا بقولك مفيش ولا واحد من التليفونات دي اتهكر 


توبا طب مينفعش ترجع اللي كان علي التليفون

الهكر مهو ده اللي بحاول اعمله 

بس اللي مسح جايب برامج محترفه 

توبا قصدك اي 

الهكر قصدي ان المغت"صب مش اي حد ده حد واصل قوي 

البرامج دي بتتجاب بملاين واللي بيشتغلو علي البرامج ناس محترفين 

يعني كل حاجه مدروسه 


الهكر بيسيب توبا وبيمشي 


عدة الساعه وجت 8بليل

توبا بتتصل بعم امين 

توبا الوووو ممكن اكلم عم امين 

الشخص بحزن عم امين مات 


توبا بتتصدم وبتجري تروح على بيت عم امين 

توبا هو مات ازاي 

ابن عم امين موتت ربنا ابويا راجل عندو 70سنه 

توبا يعني اي 70سنه ملهاش علاقه بالسن 

كامل قولتلك موتت ربنا وامشي من هنا يلاااا عايزين نلحق ندفن ابويا 


توبا بتمشي بس بتبقي متأكده ان عم امين مامتشش كده وخلاص 

عم امين مات مقتول 


توبا تاني يوم بتروح علي المستشفى تاني


 بتطلع لدكتورخيري فوق المسؤول عن حالات الأغت"صاب


توبا ازاي مفيش ولا بنت قدرت تعرف مين اللي اغتص"بها اكيد في واحده فيهم لحقتوها قبل التانيه 


الدكتور خيري يااستاذه توبا في حاجه غريبه في الحالات دي الحالات بتيجي بعد 3ساعات وممكن اكتر لكن مش اقل وكأن المغت"صب بيبقي قاصد يعمل كده عشان ميبقاش في دليل ضده


 


والغريبه ان حتي الشرطه لما ملقتش دليل قفلت القضيه


توبا لسه هتكلم وتسأل عن الظابط اللي قفل القضيه

بتفتكر اللي  حصل  لعم امين وبتعرف انها كده مترقبه 


توبا بتطلع علي  القسم وبتسأل علي  اسم الظابط 

الظابط البديل ومين قالك  ان الظابط كمال قفل القضيه 

توبا يعني اي وفين كمال دلوقتي 

الظابط  البديل  القضيه  اتقفلت من نفسها والظابط اتنقل اسكندريه 


يتبع 

 #بقلم #كاتبه_ولكن_H



التفاعل قل ياجماعه  

#نعم_انا_القاتله_البارت_4

الظابط البديل ومين قالك  ان الظابط كمال قفل القضيه 

توبا يعني اي وفين كمال دلوقتي 

الظابط  البديل  القضيه  اتقفلت من نفسها والظابط اتنقل اسكندريه

توبا بتطلع علي اسكندريه وبتدخل مركز الشرطه

توبا لو سمحت الظابط كمال الصاوي فين 

الأمين هناك اهو يافندم

توبا كمال الصاوي 

كمال ايوه 

توبا ممكن تقولي تعرف اي عن حوادث الاغت"صاب 

كمال ياأمين طلع الاستاذه دي بره بدل ماارميها في السجن 

توبا انت مجنون انا المحاميه توبا ابو العز 

كمال انشالله تكوني الوزيره اطلعي بره بقولك 

توبا بتاخد بعضها وبتمشي وبتقرار انها ترجع القاهره


لكن قبل مابتطلع بره الاسكندريه عربيه بتقف قصاد توبا وبتقطع عليها الطريق


وفجأة شاب بينزل منها وبيروح ينزل توبا من العربيه 

توبا انت اتجننت انت تاني 

كمال ابعدي بعيد عن العربيه وتعالي 


كمال وتوبا بيقفو بعيد عن العربيات 


توبا انت بتعمل كده ليه 

كمال عشان حضرتك مترقبه 

توبا انت بقول اي

كمال مش بعيد يكون في تسجيل في العربيه كمان 

توبا انت شكلك مجنون

كمال مش انتي المحاميه اللي ماسكه قضية الاغت"صاب 

توبا ايوه انا

عم امين مات مش كده

توبا انت عرفت منين كل ده بعدين القضيه اتقفلت ليه 

كمال عشان الموضوع اكبر مني ومنك ونصيحتي ابعدي هتتأذي


انتي عارفه يعني اي كل شويه تظهر حالة اغت"صاب والمغت"صب ميسبش اي دليل وراه 


توبا قصدك اي 

كمال قصدي ان المغت"صب حد معروف اكيد اللي يخلي يعمل كل ده من غير مايسيب دليل واحد وراه


توبا  وانت اتنقلت ليه 

كمال انا متنقلتش انا تم نقلي هنا 

توبا ايوه بس ليه 

كمال عشان انا زيك نفسي اعرف مين المغت" صب بس اللي متأكد منو ان في حد في الشرطه لي يد في اللي بيحصل 


توبا انت بتقول اي شرطه هي اللي هتداري علي حالات الأغت"صاب 

كمال صدقيني الموضوع اكبر مني ومنك سوء الشرطه قفلتها من نفسها عشان مفيش دليل او حد لو يد في كده 

كل ده هيظهر 


توبا انت عرفت ازاي ان عم امين مات

كمال عشان انا صحيح نقالوني لكن في مخبر ليا هناك

ولما عرفت ان في حد مسك قضايا البنات كنت مبسوط وفي نفس الوقت حزين

توبا قصدك اي 

كمال مبسوط ان رغم انعدام الادله في حد قبل انو يدافع عنهم 

وحزين ان اللي هدافع عنهم ست 

توبا قصدك اي بست مفيش فرق بين الراجل والست علي فكره 

كمال انا مقصدتش كده صدقيني انا خايف عليكي 


توبا بتقف للحظه والكلمه بتفضل تتردد في دماغها 

توبا هو انا ليه حاسه وكأني اول مره حد يقولي خايف عليكي مع اني بسمعها كتير من مراون بس عمري ماحسيتها كده 


كمال توبا توبا انت روحتي فين 

توبا بزهول معلش سرحت فجأة 

كمال طيب خلي بالك من نفسك 

توبا مش هتكمل معايا

كمال لو روحت معاكي هبقا خلفت الاوامر 

توبا معاك حق انا متشكرا علي كل حاجه 

كمال انتي هتعملي اي دلوقتي 

توبا هطلع من هنا علي المستشفي لازم اكون موجوده وقت ماالحاله الرابعه تظهر

كمال خلي بالك من نفسك 

توبا اكيد 


توبا بتركب العربيه 

توبا انا مالي اي اللي بيحصلي ليه حاسه وكأني مش عايزه اسيبو وامشي كأني اعرفه من زمان 

توبا فوقي لنفسك اي اللي بتفكري فيه ده انتي جوازك بعد اسبوع 


توبا بتوصل علي القاهره في اليوم ده توبا بتفضل في المكتب مبتروحش


فجأة تليفونها بيرن 

توبا الووووو

مراون حبيبي متصلش بيا خالص انهارده 

توبا كنت في اسكندريه

مروان بعصبيه كنتي فين

توبا في اسكندريه يامروان 

مروان هو انا مش في حياتك خالص كده ياتوبا 

توبا ليه بتقول كده 

مروان عشان تصرفاتك بتقول كده 

توبا مروان انا 

ولسه توبا هتكلم

مروان توبا احنا هنأجل فرحنا شويه 

توبا انت بتقول اي

مروان بقول ان احنا لازم نخد هدنه جايز ساعتها تعرفي تقراري انتي عايزه اي 

توبا مروان انا زي ماانا وعايزك انت بس اعصابي تعبانه من القضيه مش اكتر 

مروان طيب هو عمتا كده كده احنا هنأجل الفرح اسبوع كمان 😁

توبا قول بقا ان انت اللي عايز تأجله وبتجبها فيا 


مروان لا بجد  احنا فعلا لازم نأجله شويه 

توبا خير يا مروان  عمي كويس

مروان ايوه ياحبيبتي متقلقيش انا بس مسافر دوبي اسبوع وهرجع 

توبا بصراحه 🤦‍♀️

مروان قولي 

توبا انا كمان كنت عايزة الفرح يتأجل شويه عشان حاسه ان القضيه معقدة قوي 

مروان شفتي مش انا لوحدى 


مروان اهم حاجه تخلي بالك من نفسك كويس 

توبا حاضر

مروان طب ياحبيبي بس اعملي حسابك اول ماارجع في مفاجأة حلوه ليكي 

توبا كمان 

مروان طبعا وبعدين اول ماارجع مفيش حاجه اسمها تأجيل فرح تاني انتي فاهمه يااستاذه 

توبا بضحك فاهمه 😂


مروان بحبك

توبا بتسكت شويه وبعدين بترد وانا كمان 


مروان بيقفل مع توبا 


توبا مالك كنتي مبسوطه اول ماسمعتي ان الفرح اتأجل 

انتي لازم تفكري 


توبا بتتعب من كتر التفكير فابتنام 


تاني يوم الصبح 


توبا بتروح علي المستشفي مستنيه التاكسي اللي هيجي بالحاله 


فجأة بتلاقي اللي بيخبط علي كتفها 

توبا بتبص وراها 

توبا بفرح انت 

كمال كنتي مستنيه حد غيري ولا اي

توبا لا مش قصدي

كمال طب يلا نشوف شغلنا 

توبا انت متأكد من اللي بتعمله 

كمال اللي متأكد منو اني مش هسيبك 

توبا بتطبع ابتسامه علي وشها 


توبا اسمع بقا اول ما التاكسي يجي انت انا هكون مع الحاله وانت هتشوف رجل التاكسي 

كمال اتفقنا 


كمال بيروح يجيب حاجه يشربها لي ولتوبا  


توبا فجأة بتبص بتلاقي التاكسي والحاله الرابعه بس اي ده 

دي بنت صغيرة تكاد تكون سن 15سنه 


توبا بتبص علي كمال اللي جاي بيجري 

بس اي ده كمال مارحش علي سواق التاكسي 

كمال بيعدي من قصاد توبا وبيجري علي الحاله 


كمال فريده لا لا يارب ونبي متكنش هي 

كمال بيروح بيلاقي الحاله الرابعه فريده اخته 

 

يتبع 

بقلم #كاتبه_ولكن_H



تفاعل بقا وانزل السادس 12بليل ☺️💖

#نعم_انا_القاتله_البارت_5

كمال فريده لا لا يارب ونبي متكنش هي 

كمال بيروح بيلاقي الحاله الرابعه فريده اخته


توبا وكمال بيطلعو فريده للدكتور 


الدكتور البنت كويسه

توبا كويسة اي يادكتور دي حالة اغت"صاب 

الدكتور اغت"صاب اي يااستاذه البنت بس مجهده شويه وده اللي خلها تفقد الوعي كده 


كمال بياخد فريده في حضنه وبيبص علي اديها بيلاقي ورقه 


المكتوب كان المفروض تفضل في مكانك المره دي قرصة ودن المره الجايه اختك هتبقي حاله من حالات الاغت"صاب


كمال بيقرأ الورقه وبيديها لتوبا 

توبا كمال تعالى معايا بره ثواني لو سمحت 

كمال خير ياتوبا

توبا الرساله صح ياكمال انت لازم ترجع  لو مش عشان شغلك عشان خاطر اختك 

كمال لو كنت قبل كده متردد اني اكمل فأنا دلوقتي متأكد اني هكمل وللأخر واللي اتجرأ يعمل كده في اختي مش هسيبه 

توبا بتمسك ايد كمال 

توبا اطمن فريده هتكون كويسه

كمال انا مليش حد في الدنيا غير فريده لو جرلها حاجه اموت ياتوبا بس فريده لازم تكون في مكان امان 

توبا فريده هتبقي معايا متخفش

كمال معاكي ازاي 

توبا عندي في البيت 

كمال انا مش عارف اقولك اي بجد 

توبا متقولش المهم دلوقتي  ان سواق التاكسي مشي ولحد دلوقتي موصلناش لحاجه 

كمال مفيش قدمنا غير ابن عم امين لازم يعرفنا اي اللي حصل 


توبا المهم دلوقتي ناخد فريده علي البيت عندي  ونبقي نرجع 


دادا جميله حمدلله على السلامة يابنتي ومين القمريه الصغيرة دي 


توبا القمريه الصغيرة دي فريده وده كمال الظابط كمال الصاوي اخو فريده 


توبا كمال دي بقا ياسيدي دادا جميله اللي ربتني من بعد وفاة أهلي 

توبا بصي بقا ياست الكل فريده هتقعد معانا هنا لو مش هيديقك

دادا جميله يديقني اي يابنتي ده بيتك وان مشلتهاش الارض اشلها فوق راسي


توبا طب يلا بقا ياحلو انت اعملنا فنجالين قوة انا وكمال من ايدك الحلوه دي 


كمال باين عليها بتحبك 

توبا دادا جميله دي عمري كله من بعد أهلي ماتو بتحبني اوي 

كمال عشان انتي تتحبي فعلا 

توبا بتخجل

كمال انا بتكلم جد توبا انا عايز اعترفلك بحاجه 

توبا قول 

فجأة تليفون توبا بيرن 

توبا لحظه واحده ياكمال 

توبا الوووو مروان

مروان حبيبي وحشتيني اووي اووي اووي 

توبا بتردد عشان كان كمال قصادها بظبط 

وانت كمان

مروان وانت كمان حاف كده مفيش حبيبي مفيش اي حاجه حلوه كده 

توبا مروان معلش لازم اقفل دلوقتي 


توبا معلش ياكمال كنا بنقول اي 

كمال بعصبيه كانت باينه في كلامه 

كمال مين ده 

توبا بتنهيده مروان خطيبي 

كمال بحزن انتي مخطوبه 

توبا ايوه ياكمال 

كمال استأذن انا دلوقتي 

توبا ليه كده احنا لسه مكملناش كلامنا

كمال الوقت اتأخر ويدوب تلحقي تنامي بس ياريت اول مافريده تصحي تعرفيني 

توبا اكيد ياكمال حاضر

توبا كمال انت كنت عايز تقولي حاجه

كمال معدش ليها لازمه ياتوبا مع السلامه


كمال بينزل ويسيب توبا اللي غرقانه في تفكيرها 

اي الحاجه اللي كان عايز يعترفلي بيها معقول يكون بيحبني 


توبا بتخبط نفسها يحبني اي ده لسه عارفين بعض مكملناش اسبوع بس ليه اول ماعرف اني مخطوبه مشي 

يوه توبا روحي نامي احسن انتي بنت وراكي قضايا مش هيبقي قضايا واستاذ كمال كمان 😂 


كمال بيوصل البيت 


كمال غبي غبي ازاي مشفتش الخاتم اللي في اديها ازاي 

بعدين انا ليه بفكر فيها كتير كده دي واحده مخطوبه 


تاني يوم توبا بتصحا علي صوت صريخ 

توبا في اي يادادا علي الصبح 

دادا جميله فريده يابنتي صحيت وعماله تقول انا عايزة اخويا كمال فين 

توبا بتقوم تجري علي الاوضه

توبا حبيبتي اهدي كمال جاي في الطريق 

توبا اطلعي يادادا اتصلي بيه بسرعه يجي 


توبا فريده حبيبتي ممكن تهدي شويه 

فريده انا فين واي اللي جابني هنا 

توبا كمال هو اللي جابك عندي هنا 

فريده اخويا مبيسبنيش ابدا انتي بتكدبي


فجأة الباب بيخبط بيدخل كمال 

كمال فريده حبيبتي انا هنا ياقلب ابوكي متخفيش دي توبا المحاميا 


توبا وقفت بعيد عن السرير وهي شايفه حنية كمال علي اخته وسرحت 


كمال توبا توبا 

توبا ايوه اي كمال في حاجه 

كمال تعالي اقعدي هنا 


كمال بصي يافريده انتي هنا عشان انتي كنتي في المستشفى امبارح في حد خطفك من البيت وجبتك هنا عند فريده عشان تكوني في امان 

انتي عارفه اني اغلب الاوقات بره 


فريده اتخطفت ومستشفي انت بتقول اي ياابيه 

كمال هو انتي مش فاكره حاجه 

فريده انا كل اللي فاكره اني كنت قاعده قصاد التلفزيون بتفرج وفجأة حسيت كأن في حاجه شكتني وصحيت لقيت نفسي هنا 


كمال بياخد فريده في حضنه متخافيش انا جمبك ومعاكي 

فريده وهي حضنه كمال بتوشوشو

بس مين القمر دي 😁

كمال هي فعلا قمر بس اسكتي طلعت مخطوبه 🥺

فريده مخطوبه بصوت عالي 


توبا مين اللي مخطوبه

كمال مخطوبه مين جاب سيرة مخطوبه انتي يافريده 

فريده انا انا مقولتش حاجه ممكن توبا

توبا وانا مالي انا اللي بسألكو 

كمال طب يلا روحي اعمللنا حاجه وسبيني انا واختي شويه 

فريده اه وياريت لو في فطار انا جعانه 

كمال ايوه ياريت لو فطار بالمره انا جاي علي لحم بطني 


توبا وهي بتكلم نفسها هما فاكرين نفسهم في بيتهم 😂

كمال انتي لسه هتكلمي نفسك بنقولك جاعنين

توبا بتمشي بتقول شويه مجانين 😂 


توبا دادا جميله ونبي حضرلنا فطار 

دادا جميله بتمسك ايد توبا 

اول مره اشوفك مبسوطه كده يابنتي

توبا انا نفسي مش عارفه يادادا بس حاسه وكأن حياتي اتغيرت او هتتغير يادادا 


دادا جميله متنسيش مروان يابنتي ده بيحبك 

توبا بتصحا لنفسها وبحزن لا يادادا مش ناسيه 


توبا بتسيب دادا وبتطلع بره 


دادا جميله سامحني يابنتي انا حاسه بيكي وعارفه انك بتحبيه بس مقدرش اعملك حاجه


توبا بتطلع من المطبخ بتخبط في كمال وقبل ماتوبا تقع 

كمال مسكها من جمبها ولحقها 


دادا بتطلع بتشوف كمال وهو ماسك توبا 

بتروح الصنيه وقعه منها 


دادا جميله لي يابني بتفتح علي نفسك ابواب جهنم 

وبتروح باصه في السقف وهي خايفه


يتبع 

بقلم #كاتبه_ولكن_H

تكملة الروايه من هنااااااا 




 

تعليقات

التنقل السريع