القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فهد وقع في حب الكباس البارت 26_27بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


البارت 26...27



فهد وقع في حب الكباس 


روان:لسه هتكلم فهد.

فهد:وقف وقال حمدلله علي سلامتك عن اذنك وطلع برا الاوضه وقال الحمدلله.

روان:فهددد .

يزد:احم حمدلله علي سلامتك كلنا كنا خايفين عليكي اوي ولله.

روان بضحكه: بسيطه ربنا يدمكم بشكركوا اوي ممكن تنادي فهد.

يزد:حاضر.

روان:بصت لي كارما اختها الي واقفه بتعيط وبصه اليامه التانيه.

روان بحب:كارما ي حببتي مالك.

كارما بعياط:مردتش.

روان بحزن:طب انتي وحشتني اوي مش عاوزه تسلمي عليا ولسه هتكمل.

كارما:جريت وحضنتها وفضلت تعيط تقول كدا كونتي عاوزه تسبيني مع انك عارفه اني ملياش حد غيرك.

روان بحب:حقك عليا انا أسفه انا مقدرش اسيبك ابدا بس انتي عارفه ي كارما انا استحاله اسيب حقي أو حاجه ملكي م بحبش اتهزم.

كارما بحب:مسحت دموعها وقالت فهد هو السبب طبعا بعد ربنا لو شوفتيه كان عامل عشانك اي هو الي عملك انعاش اللقلب الاخير غير كدا كونت افتقدتك.

روان حست بفرحه:وقالت هتيلي الورق بتاع الملكيه بتاع الشركات بتاعتي.

كارما بي استغراب:لي.

روان:عشان انا مش بقبل ظلم وانا ظلمت فهد وعيلته ولازم اعوضه وهكتب نص شركات لي فهد هو تلت شركات وأحنا تلت شركات.

كارما:يستحق ماشي هطمن عليكي  واروح.

روان:ممكن تقوميني تطلعني لي فهد.

كارما:ازاي وانتي تعبانه.

روان:عشان خاطري لازم يسمحني ويعرف اني بحبه زي م انا بحبه. 

كارما بحب:هيسمحك لانه بيحبك اوي ومسكت ايد روان وطلعوا برا عند فهد الي واقف بضهره بيكلم فهد.

يزد: روان عاوزك جوا ي فهد.

فهد بحزن:خلاص ي يزد هي قامت البسلامه دا كان وجبي عشان جدي كان طالب اني أنقذها وخلاص الي بينا انفض.

يزد:انت ساعدتها مش عشان جدك عشان انت بتحبها.

فهد نزل عينه:لا طبعآ مين قلك كدا وياريت مش تجبلي سريتها يلا بينا أو انت خليك مع كارما عشان ابدء ققف علي رجلي التاني.

روان بحب:انا محتاجلك ي فهد .

فهد:لف علي الصوت   وقال بغضب وخوف كان ملاحظ انتي اي الي قومك من علي سرير وانتي تعبانه ممكن الجرح بتاعك يتفتح.

روان:عادي.

فهد بعصبية: طبعا مش عادي عشان انتي لو حصلك حاجه انا هموت وراح شايل روان بغضب وداخل بيها الاوضه.

كارما ويزد: بضحك قال مش بيحبها قال الواد مرمي عليها ههههههههه.

يزد بحب:بحبك ي كرامله.

كارما:طب منا عارفه ي عني.

يزد بغيظ:طب وانتي.

كارما:وهي ماشيه السح دح اموه هفضل سنجل هههههههه وطلعت تجري.

يزد بضحك:جري وراها وقال استني ي بنت المجانين.

اما فهد بغضب:جاي يحط روان ويمشي.

روان:مسكت في القميص بتاعه وقالت رايح فين.

فهد ارتبك:همشي معاكي كارما يزد عن اذنك.

روان بخبث:شدت من قميصه اكتر لما قرب من وشها جامد وقالت بس انا محتاجلك تكون جمبي  ي فهد.

فهد:بص لي عيونها الي سحرته من اول يوم شافها في وعشق تمردها وقوتها قبل م يعرف هي البرق ولا كباس وقال الهدي ي روان عشان مش اعمل حاجه تندمي عليها.

روان بحب:قربت من وشه باسته في خده بوسه رقيقه.

فهد بصدمه:من حركته بس افتكر انوا لو للحظه كان هيخسرها ف خدها في حضنه جامد وقال مش كونت جاهز اني اخسرك مهما عملتي فيا مش هتعرفي انتي ازاي مهما عندي وبنسبالي وقطع اللحظه رومانسيه دي التار ولا العاريتبععععععععععع

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ 

#البارت_26

#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.



أسفه علي التأخير بس كان عندي ظروف بجد.♥️

البارت 27...

الحريري: دخل عليهم وكان معاهم المأذون وقال تار ولا عار ولا ستر.

روان بصدمه:بعدت بسرعه من حضن فهد وقالت انهار اسوخ انت كونت بتتمحرش بيلدا ي ساف'ل يلا ي جدو مفيش وقت لتفسير اكتب علينا بسرعه اخاف لا اكون حامل دلوقتي في بطني عيل.

فهد بصدمه:روان اي الي بتقولي دا.

الحريري بضحك:واعر اوي ي بنتي يلا ي مأذون بسرعه اكتب عليهم.

روان بفرحه:بسرعه بسرعه مفيش وقت لي تفسير ومسكت بطنها وقالت اه اه نفسي غمه عليا الحقني ي فهود.

فهد بصدمه:بتقولي ي روان اظبطي جدي انا معملتش حاجه وجواز اي بس انا وهي اعداء.

روان:اصبر ان الله مع صبر مش يمكن يحصل عشق بعد عداوه بصت لي بحب.

فهد بص ليها بكل حب:وقال بنه وبين نفسه انا اصلا عشقتك من يوم م شوفتك وقطع سرحانه.

الماوذون:هو بيقول يلا ي جماعه عشان ورايا طلاق وجواز غيركم.

الحريري:فال الله وفالك ي خويا يلا ي ولاد اجهزوا.

فهد:يلا ي روان عشان نجيب الولا بسرعه وغمز.

روان بكسوف:وشها احمر وقالت علي فكره مش هجوزك.

الحريري:مد ايدك ي فهد .

وفعلا طب كتب الكتاب وسمعنا الكلمه شهيره بارك الله لكم وجمع بينكوا في خير. 

أما عند كارما:كانت بتجري بضحك لحد م وصلت العربيه ولسه هتفتحها بس كانت ايد يزد اسرع وحبسها بين احضانه وقال كونتي بتقولي اي بقا.

كارما بي ارتباك من قربه:ابعد انت مقرب كدا ليه احنا في شارع ممكن الم عليك الناس وقول انك بتتمحرش بيا.

يزد:طب م تيجي انفذ الكدب إلى قولتي دا عشان يبقا حلال فيا ضرب.

كارما بكسوف:هاااا احم وسع كدا عشان عاوزه اجيب الورق لي روان.

يزد:شدها لي حضنه وهمس في ودنها وقال ب.ح.ب.ك وانتي ليا انا وبس.

كارما وشها احمر:وقالت هعيط بجد من كسوف سبني.

يزد بخبث: هو فلم تامر حسني الجديد كان اسمه اي.

كارما بتلقائية:بحبك.

يزد بحب:وانا كمان بحبكككككككك.

كارما بغيظ: اعااااااااااااااااااا وضربته في صدره وقالت بارد وفتحت العربيه ركبت ويزد ركب معاها.

أما عند مهران اتحول لي مستشفى امراض النفسيه:كان قاعد بيضحك بيقول ههههه قت'لت روان زي م قت'لت ابني بس انا ابني صاحي وقال خالد انت فين ي حبيبي يلا اجهز عشان مدرسه.

دكتور:دخل وقال يلا ي حج وقت الغدا.

مهران فاجأة عيط:وقال عاوز ماما تأكلني مش ليا في.

دكتور:ضرب كف علي كف وخده علي قده وقال معلش ي حبيبي هي زمانها جايه.

مهران بضحك:غنيه وقال ماما زمانها جايه

جايه بعد شويه

جايبه لعب وحاجات

جايبه معاها شنطه

فيها وزه وبطه

بتقول واك واك واك وقال بعياط قول ي عمو معايا.

دكتور:سقف وقال واك واك واك.

انا عند الحريري بحب:راح عند روان وخدها في حضنه جامد وقال حضنك زي حضن فخر الدين ربنا يرحمه ويرحم ابني كان بنسبالي زي ابني بظبط.

روان بحب:تعرف اول م شوفتك يوم الحفله قلبي راح ليك وقولت ازاي دا السبب في قت'ل ابويا بس يلا منه لله مهر'ان.

ودخل الظابط: وقال انسه روان مهران اتحول الي يتبععععع

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ 

#البارت_27

#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع