القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت في يد الشيطان البارت الثالث والرابع بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


ادم:اغتص*ب شوق بكل قسو*ه وعدم رحمه.

شوق:ضر*هو صر*خه كلها وجع وغمي عليها هي سا*يحه في دمها.

ادم: قام وقف مسك التشيرت ولبسه ولا كأنه عمل حاجه ورن علي دراعه اليمن وقال هاتلي دكتوره ست بسرعه وتبعتها علي جناح بتاعي وانا هنزل استلم شحنه .

مروان: تمام ي باشا.

ادم:مفكرش ي بص حته علي شوق وخد المفاتيح بتاعته ونزل راح يستلم الشحنه بتاعت الهرو*ين ورن علي ياسين وقال انت فين ي زف*ت.

ياسين: بغضب عملت اي في شوق ي ادم رد عليا.

ادم بغضب:انت مالك ثانياً عرفت ازاي وعارف اسمها منين.

ياسين بغضب جحيمي:شوق هتكون خطبتي حب حياتي ي ادم  وعرفت انا قدام الفلا بتاعتك وشايف دكتوره دخله سألت مروان حكالي كل حاجه انت عملت في شوق اي.

آدم بصدمه:شد علي شره وقال طب انت عرفت ازاي انها ممكن تكون خطبتك.

ياسين:عشان خطبتي مختفيه بقالها 8ساعات وانا اهلها بندور عليها لما رحت عندك الفلا طبعت صور ادتها لمروان.

مروان: صدمني وقال البنت دي عند ادم صاحب سعتك وقالي موضوع جه غلط مش دي البنت الي استاذ ادم عاوزها ف فين شوق ي ادم رد عليا انا اطمنت قول م قلي انها عندك.

ادم بصدمه:انوا لو مروان عرف هيخسر صديق عمره وقال أنا اغتص*بت شوق.

عند شوق:بدات تفوق هي حاسه بتعب بتقول ياسين ياسين.

دكتوره:هي بتكشف عليها قالت لا حول ولا قوه الا بالله لازم الي عمل فيكي دا ياخد اعدا*م شيطا*ن.

شوق صر*خت:لما فاقت وسمعت كلام دكتوره فصلت طلتم علي وشها جامد بتقول اغتصب*ني الكل*ب من غير حته م اعرفه ياسين حبيبي فيننننننننن.

دكتوره بحزن:هي عارفه ادم دايما بتقول عليه شيطان لان مش دي اول واحده يعمل فيها كدا يرميها راحت حضنها وقالت اهدي ي حببتي.

شوق:هي بتعيط اهدي اي متخيله هو بيقرب مني كانت احلامي بتد*مر تعرفي حب حياتي كان فاضل يومين نتخطب هعمل اي دلوقتي ولا شرفي قدام نفسي اني بقيت معيوبه ولا امي مريضه قلب ممكن تمو*ت فيها ودا كله معرفش هو مين ولا بينه بينوا عداوه .

دكتوره:دموعها نزلت وقالت دا شيطا*ن ي بنتي حظك اسو*د انك وقعتي معاه.

شوق:بعياط هستري شالت الغطا من عليها جايه تنزل من علي سرير حست بوجع وقالت اهااااا.

دكتوره:حسبي انتي الحوض عندك اكسر وفتره هتتحسني.

شوق:مش مهم المهم امشي من هنا انا لو اقعت ثانيه همو*ت نفسي.

دكتوره:طب اهدي انا اساعدك ي بنتي مسكت ايد جميله وطلعه برا.

ادم:رايحه فين ي دكتوره واخدها معاكي ليه.

دكتوره:همشيها .

ادم بغضب:ي عني بتهربيها قصدك وطلع المسدس وطلع طلقه جت في يتبعععععععععع 

#البارت_التالت

البارت الرابع:

ادم:رايحه فين ي دكتوره واخدها معاكي ليه.

دكتوره:همشيها .

ادم بغضب:ي عني بتهربيها قصدك وطلع المسد*س وطلع طلقه جت في نص دماغ الدكتوره.

شوق بصدمه: ركبها خبطت في بعض من صدمه وعيطت وقالت انت شيطا*ن قلبك دا من غير رحمه.

ادم بي برود:في شيطا*ن عنده رحمه وعشان انا مش عندي رحمه ي رو*ح امك همو*تك واخلص منك عشان بسببك خسر*ت صاحب عمري مع اني مش بخسر مش بزعل علي حد..

شوق بقر*ف:ابعد ايدك عني ي قز*ر انت فكرني هخا*ف منك بعد م خلاص خت اغلا حاجه عندي اهاااا فينك ي ياسين ي حبيبي.

ياسين بحب: دموعه نزله من عيونه وقال شوق.

شوق:لفت ونبض رجع ليها التاني وجريت علي حضن ياسين حضنته جامد وعيطت بي قهر تقول انقذني ي ياسين انت كنت فين ي حبيبي صدقني انا مش عملت حاجه غلط هو الي اغتص*بني.

ياسين:حط أصابعه علي شفايفها وقال مصدقك ي حبيبتي وانا ورحمه امي لا اجيب حقك وانا جاي اخدك دلوقتي.

ادم بغضب: وحس بي الغيره علي شوق مش بي حب التملك وقال بصوت ير*عب ياسين سيب مراتي.

شوق وياسين بصدمه:انت بتقول اي .

آدم بغضب:تعالي جمبي هنا ي شوق.

شوق بخوف:حضنت ياسين جامد وقالت ياسين.

ياسين بغضب:شوق خطبتي حببتي انا انت فاهم وشوق لو هتتحرك ف هي هتتحرك معايا.

ادم بغضب:مسك المسدس ورفعه في وش ياسين وقال هااااا نبدء بي مين ي ترااااااا.

شوق بخوف علي ياسين:جريت بسرعه مسكت أيد ادم وقالت ياسين لالالالالالالا ارجوك مش تاذي.

ادم وطي علي ودنها:وقال بصوت شبه الفع*يع مش هتتحركي من جمبي وكمان هتفضلي معايا وتوفقي انك مراتي الا هق*تل امك هق*تل امك انتي فاهمه.

شوق بصدمه:لا خلاص امي لا ابوس ايدك امي تعبانه مش حمل دا كله.

ياسين بغضب:كان رايح يهجم علي ادم وياخد منه حب حياته كان الجرد اتلم عليه مسكه.

شوق قالت بعياط:امشي ي ياسين انا خلاص هبقا مرات ادم انسا الي بينا وطمن امي عليا دا قدري وقدري الادم.

ادم:اول م سمع اسمه من بوقها بطريقه دي قلبه دب وحط ايده علي وسطها بتملك وقال فهمت ي صاحبي.

ياسين بضعف:دموعه نزلت وقالت بكرا تندم ي ادم دان وتدان لو انهارده انت عملت الغلط بكرا هيترد وبص لي شوق بندم وقال هرجع ي شوق عشان انا واثق انك عمرك م هتحبي غيري.

شوق:عيطت مقدرتش وطلعت تجري علي الاوضه الي كانت قاعده فيها.

ادم:جري وراها علي سلم لحايه م لحقها مسك ايدها ورزعها في الحيطه جامد وقال اي الي قولتيه تحت دا انتي قد الكلام دا ازاي اصلا تحضني حد غيري انتي ملكي انا انتي فاهمه.

شوق بغضب وكره:نزلت بي ايدها علي وشه جامد.

ادم بغضب عيونه اتحولت:شد الحزام من علي وسطه يتبعععععع

متابعه من هناااااا علشان يصلكم باقي الرواية 

شاهد الخامس من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع