القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ملك الشيطان البارت الاول والثاني والثالث بقلم نور رمضان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية ملك الشيطان البارت الاول والثاني والثالث بقلم نور رمضان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



ملك ببراءة: ماما هو لي لما عمو رامي بيمسكني من هنا بتزغزغ وبقعد اضحك 

امها بصدمه : بيمسكك منين يا ملك 

ملك ببراءة: هنا يا ماما هو طيب اوي يا ماما بيبوسني وبيحضني 

امها بعياط وخوف : ملك ملك اوعي تخليه يعمل كدا تاني اوعي 

قعدت امها تفكر في المصيبه دي ف رامي يكون جوزها التاني بعد موت ابو ملك واتجوها بعد ما كانت في الشارع 

امها بعياط: ملك بصي لما يجي يعمل كدا تاني اجري ها وتعالي عندي 

ملك : حاضر يا ماما انا عايزه شوكولا

امها بدموع : حاضر يعيوني ماما عيوني ياقلب ماما 

بيمر الوقت مبين مكر رامي لاتلامس ملك وخوف امها لكن ما باليد حيله ولو سابته يعيشوا في الشارع 

كانت ملك نايمه وجنبها الدبدوب وحضناه 

رامي بهمس : ملك حبيبتي ملك 

ملك بنوم : امم 

رامي بهمس: احضنيني وسيبي الدبدوب

ملك : بس انا عايزه بحب الدبدوب 

رامي : ملوكتي يلا علشان اجبلك شوكولا

ملك ببراءة وفرحه : حاضر

كان رامي بيلمس جسم ملك بطريقه مقرفه وملك خايفه من امها وعايزه تجري عليها 

ملك بعياط : عمو رامي عايزاه ماما 

رامي بفزع من عياطها : بس بس اسكتي ماما نايمه يا ملك كدا هتصحي 

ملك : مليش دعوه عايزاه ماما 

فجاه الباب اتفتح

امها بصويت من منظر ابنتها 


#ملك_الشيطان #1


امها بصويت: بتعمل ايييييي ياااااا ابن الكل*ب بنتييييي يا حيوا*ن 

ملك بعياط: ماما ماما 

رامي بخوف راح مسك بؤها : اسكتي اسكتي هتفضحينا اسكتي

امها بصويت مكتوم : اممممم اممممم 

ملك عماله تعيط ورامي كاتم بؤها امها  

ملك بعياط: ابعد ابعد عن ماما يا ماماااااا

امها بعز مافيها زقته 

امها بعياط: عايز تموتني يا ابن الكل*ب هموتك راحت مسكت الفازه وضربته علي دماغه

وقع رامي علي الارض 

ملك بصويت : ماماااااا مااااااامااا دم دم 


" البدايه "

بعد 11 عام 

ملك بحترام : مدام هنا تحبي الغدا يكون اي 

هنا : اي حاجه يا ملوكه وبقالي 8 سنين بقولك بلاش مدام دي قوليلي نانا 

ملك بحب : حاضر 

هنا : اي حاجه من ايدك هتكون حلوه 

ملك بحب: بجد انا مش عارفه اقول اي او اوصف حبي لحضرتك

هنا بنرفزه مصتنعه : حضرتك ! امشي يا ملك امشي 

ملك بضحك : سلام يقمر 

اعملوا متابعه. لصفحتي علشان تشوفوا الروايات والشعر والخواطر 

نزلت ملك تعمل الغدا وبتحاول تفتكر حاجه بس دماغها لا تستجيب خلصت الغدا وطلعت 

ملك بصدمه وخوف ،: نانا نانا رودي عليا 

فكانت هنا واقعه أرضا لا تستجيب 

ملك بعياط : ردي ونبي اتصلت بالسعاف 

في المستشفى

ملك بعياط: دكتور دكتور شوفها ونبي 

الدكتور : متقلقيش 

كانت ملك منهارة برا من العياط فهي تحبها مثل ولدتها وأكثر 

خرج الدكتور في دخول الشيطان 

الشيطان بصوت حجيمي : عملتييييييي اييييي فيهااااااااا

ملك بعياط وخوف : مش عملت حاجه مش عملت 

الدكتور بخوف منه : المدام هنا عايزه الانسه 

الشيطان بصوت حجيمي: 

عارفه انه بارت صغير وان فيها الغاز كتير بس هتفهموا كل حاجه البارت الجاي واعملوا متابعه لصفحتي علشان تشوفوا الروايات والشعر والخواطر

#ملك_الشيطان 

#nour_ramadan

#2


الشيطان بغضب : مش عاااااايز اشوفك معاهاااااا فاااهمه 

ملك بدموع : بس 

الشيطان بغضب: فااااهمه 

ملك بدموع: فاهمه فاهمه 

الشيطان دخل لجدته 

الشيطان وقد تحول من شيطان مخيف الي طفل صغير : اجمل ست في الكون 

هنا بضحك وتعب : بقا لزم اتعب علشان اشوفك يا مراد 

مراد بحب : انا اقدر استغني عنك بردو 

هنا : يولا ثم استغربت هو فين ملك 

مراد بغضب : برا 

هنا بتعب: انا عايزاه اتكلم معاك بس دي اسمع الاخر يا مراد 

مراد بخوف :مالك في حاجه وجعاكي اطلب الدكتور 

هنا بتعب: اسمع بس هات المأذون دلوقتي واكتب على ملك دي وصيتي يا مراد بس انت لزم تعرف حاجه 

فلاش باك 

ملك بخوف : ماما احنا رايحين فين 

امها بعياط : مش عارفه يا ملك 

ملك بعياط: انا خايفه يا ماما 

امها بعياط : متخفيش يروحي متخفيش 

كان أم ملك لا تعرف ماذا تفعل بعد ما حلت عليها مصيبه اخرتها دمار وهي بتعدي الطريق بتجي عربيه 

امها بصويت : لاااااااااااا 

باك 

هنا بعياط : وبعد ما خبطها بالعربيه ملك جاتلها صدمه وانا خدتها تعيش معايا علشان أكفر عن ذنبي ملك ملهاش غيري انا انا عندي كانسر يا مراد 

مراد بصدمه : انتي انتي بتقولي أي لااا 

هنا بتعب: ملك في عينك يا مراد فاهم اتصل بالماذون دلوقتي عايزاه اطمن أنها بقت في امان 

مراد بدموع محبوسه: انتي هتكوني كويسه صح 

هنا بعياط: أخرج اندهلي ملك واعمل الي قولتك عليه

خرج مراد وهو في دنيا تانيه برغم جبروته وقسوته إلا أن جدته في دنيا تانيه 

مراد ببرود : إدخالها عايزاكي 

دخلت ملك وهي بتعيط 

هنا : تعالي يا ملك يحبيبتي

ملك بدموع: انا اسفه اني مخدتش بالي منك انا اسفه 

هنا بتعب ومرح كا وخفف عنها: انا كويسه بس عايزاه اطلب منك طلب 

ملك وهي تمسح دموعها : طبعا اطلبي 

هنا : مراد طلب ايدك مني وعايزك توفقي وانتي عارفه انا بحب مراد ازاي لو بتحبيني وافقي 

ملك بخوف : انا بخاف منه 

هنا : مراد طيب وحنين اوي انتي بس علشان متعرفهوش اوي 

هنا بخوف : موافقه صح 

ملك : انا 

مراد دخل ومعاه المأذون والشهود 

مراد ببرود : اكتب يا شيخنا

كان ملك لا تفهم شئ مما يحدث ولن قلبها يهتز بعنف 

فاقت علي جمله 

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

هنا بدموع وفرحه : مبروك يا ملك 

مراد بهمس جنب ودن ملك 

مبروك بيكي في حجيم الشطان

فجاه ملك وقعت من طولها 

اللي عاوز تكملة الروايه يعمل متابعه من هنااااااا 

#ملك_الشيطان

#البارت_الثالث

#nour_ramadan

تعليقات

التنقل السريع