القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئه و القاسي المغرور البارت العاشر بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية البريئه و القاسي المغرور البارت العاشر بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


#البريئه_والقاسي_المغرور 10


نور بصريخ: لا لا ابعدده عني انته هتعمله فيا اي


اخرسي ي بت خلي الدكتوره تشوف شغلها. 


الدكتوره: ممكن تطلعي انتي وتسبيني معاها انا هعرف اتصرف لو سمحتي. 


طلعت مرات عمها... والدكتوره بصتلها. 


نور: ارجوكي ساعديني هما عايزين يعمله فيا اي


الدكتوره: ممكن تهدي انا مش هعملك حاجه 


نور: ممكن تجيبي تلفونك هتصل ع جوزي


الدكتوره باستغراب: معقول انتي متجوزه طب واي لازمت الكشف


نور: هو انتي جايه تكشفي عليا لي بالظبط


الدكتوره قربت م ودنها... وقالتها السبب. 


نور ببكاء: ارجوك ساعديني متخلهمش يعمله فيا كده


الدكتوره ادتها الفون اتصلت... ع سليم. 


نور ببكاء: سليم الحقنييي انا خايفه تعالي خدني


سليم بلهفه: نور ف اي كلميني متخفيش انا جايلك قربت اوصل. 


نور: ارجوك بسرعه ي سليم 


نور ادتها التلفون...وسألتها اذا كان جوازهم اكتمل ولا لا. 


نور بحيره: انا معررفش بس ابيه سليم يعني 


الدكتوره: ماله قولي لازم نطلعلهم دلوقتي 


نور: مش عارفه 


الدكتوره وطت ع ودنها... وقالتلها ع حاجه. 


نور بخجل: لا لا محصلش الكلام ده


الدكتوره: كده تمام انتي لسه بنت انا هطلع اقولهم كده. 


الدكتوره فتحت الباب... وطلعتلهم. 


الجد: هاا ي دكتوره طمنيني 


الدكتوره؛ بنت متقلقش استاذنكم انا. 


الجد: فاارس هات الماذون دلوقتي هتكتب عليها


فارس: حاضر ي جدي حالا هيكون هنا. 


فارس جاب الماذون... وجه واجبره نور تنزل وسط صراخاتها وبدا كتب الكتاب. 


سليم بغضب: انته بتعمله اي شويه كلااااب دي مراتي مرات الرائد سليم. 


نور قامت جريت... ارتمت ف حضن سليم ومسكت ف بقوه. 


سليم: وانا اللي افتكرتك انك بتحب نور انت فعلا شخصيه حق"يرررره. بقا انا مراتي تعملها كشف عذ"ريه. 


نور بخوف: يلااا نمشي م هنا ارجوك انا خايفه 


سليم: هنمشي ي حبيبتي بس الاول نكتب كتابنا احنا بقاا


الجد بغضب: مفيش ليك بنات عندنا ي سليم 


سليم: لا ليا نور مراتي وهرجعها وانت هتبقا وكيلها. 


الجد: انده الرجاله م برااا ي فارس 


سليم طلع سلاح... وف لحظه كان جد نور تحت ايديه. 


سليم بفحيح: هااا نكتب الكتاب ولا اسيح دمك هنا


الجد بخوف: خلاص اهدي واللي انت عايزه هيكون. 


سليم: ايوا كده انت تعجبني ابدا يشخنا يلاا


سليم قام اخد نور... ف حضنه وكان طالع بيها بس بس اللي حصل وصدم الكل... فجاءه. 


بارت صغير تشجيع ي سكاكر وهنزل واحد كمان طويل واحداث مشوقه جدا ♥🔥


بقلمي Esraa G Eletrby

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع