القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الغه الفهد البارت التاسع بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#عشق_الفهد

#بارت_9

#بقلمي زولة وحيدة 

عشق :انا هتجوز واحد كان زميلي في الجامعة

فهد بغضب :انتي اتجننتي ولا ايه عايزة تربي بنتي مع راجل تاني

عشق :آه ولو مش هتطلقني هرفع عليك قضية طلاق

فهد مسكها من ايدها بقوة

فهد :انتي ملكي انا وبس ومش هطلقك واخدها معاه برا الاوضة

عشق بغضب :فهد سيبني

فهد كان ماسكها وطالع برا القصر بس تالين كانت داخلة وشافتهم

تالين :ماما امتى هنروح ناكل آيس كريم

فهد وقف وفك ايد عشق

فهد شال تالين وفضل يبوسها

فهد :انا هاخدك

تالين :ماما قالت ممنوع اروح مع حد مابعرفو

فهد :انا مش حد انا....

عشق :آه دة مش حد دة عمو

فهد بص ع عشق

عشق اخدت منو تالين

عشق :احنا هنروح بيتنا نرتاح ومن هناك هنروح ناكل آيس كريم

تالين :موافقة

فهد :عشق انا عايز اكلمك

عشق :......

فهد مسكها من ايدها

فهد :ارجوكي

عشق :تالين روحي لفؤاد

تالين :حاضر

فهد اخد عشق ع اوضتهم

عشق انبهرت الاوضة كلها فيها صورها

عشق :انت حاطي صوري ليه

فهد :لاني بحبك

عشق بسخرية:بتحبني

فهد :آه والله بحبك

عشق :لو كنت بتحبني مكنتش هتعذبني ولاكن هتفكر ترفع ايدك عليا ف يوم

فهد :اسف انا كنت غبي ومش مقدر النعمة اللي معايا وعرفت دة بعد مانتي سبتيني

عشق :للأسف الاعتذار مش بيفيد انا اتعذبت اوي معاك

فهد بدموع:انا هعمل اللي انتي عايزاه بس ارجوكي متسيبنيش ياعشق انا مش هقدر اعيش بدونك انتي وبنتي

عشق بجمود :مش بنتك دي يافهد دي بنتي انا وبس وماتفكر في يوم انها تناديك بابا انت ما بتستحق حد يقولك بابا لأنك هتكون اب سيء

فهد :انا والله اتغيرت اه انا كنت جوز سيء ويمكن كمان كنت هكون اب سيء بس انا والله اتغيرت ياعشق اديني فرصة اخيرة

عشق :لأ

واتجهت ع الباب

فهد مسكها من ايدها

فهد بدموع :ارجوكي

عشق بعدت ايدو

عشق :لا يافهد انت اللي زيك مش بيستاهلو فرص

وطلعت من الاوضة بسرعة وعيونها كانت مدمعة

عشق وهي بتمسح دموعها :لا هو يستاهل كدا واكتر متصدقيش دموعه

فؤاد كان طالع وهو شايل تالين

فؤاد :عشق في ايه انتي بتبكي ليه

عشق :مفيش يافؤاد خلينا نروح الفيلا انا حاسة اني مخنوقة هنا

فؤاد :طب يلا

معتز :انتو هتقعدو هنا

عشق :بس....

معتز :عشق اقعدي علشان خاطري انا عايز اكون قريب من حفيدتي

رانيا :آه ياعشق احنا ماصدقنا انه انتو رجعتو بجد وحشتونا

فهد طلع وهو بيمسح دموعه وطلع برا القصر

فؤاد باستغراب :مالو دة اول مرة اشوفو بيعيط

عشق :بجد اول مرة

فؤاد :آه.... هو انتو اتكلمتو

عشق :آه

معتز :ياعشق فهد اتغير بجد انتي لازم تسامحيه انا مش هجبرك ترجعيلو الموضوع دة بخصك انتي بس سامحيه

عشق :انا مسامحاه بس مش هقدر اعيش معاه بنفس البيت انا خايفة بنتي تتعلق فيه

رانيا :بس دي بنتو هو كمان ياعشق

عشق :لا يا مرات عمي دي بنتي انا لوحدي لاني انا اللي تعبت فيها لوحدي

فؤاد :عشق انا معاكي انه فهد غلط معاكي كتير بس دة مش معناه انك تاخدي منه بنتو

عشق :انا مش عايزة اتكلم في الموضوع دة

واخدت تالين من فؤاد

فؤاد :مش هنروح الفيلا ياعشق انتي روحي ع اوضة فهد وانا هقولو ميجيش ع اوضتكم

عشق اخدت تالين وراحت

في المساء

عشق صحيت لقت تالين مش موجودة جنبها

عشق بخوف :تالين

بس ملقتش رد

عشق طلعت برا فتشت القصر كله ملقتهاش

عشق :فؤاد شوفت تالين

فؤاد باستغراب :لا

عشق سألت معتز ورانيا بس برضو ماشافوها

فؤاد :هي كانت معاكي في الاوضة صح

عشق بدموع:آه وكانت نايمة

فؤاد :طب اهدي انا هتصرف 

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

#عشق_الفهد 

#يتبع 

ياترى تالين فين وهل عشق هترجع لفهد 

قولولي رايكم في الكومنتات حتى لو انتقاد عايزة اعرف ارائكم وبلاش تم بقى

تكملة الروايه من هنااااااا 


تعليقات

التنقل السريع