القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب بالصدفه البارت الاول والثاني بقلم كيان شهد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



معلش  يبني اتجوزها عاوزين نحافظ علي سمعتنا 

رحيم .وانا يبقي منظري اي لما اتجوز واحده كانت متجوزه

والد رحيم بغضب .انا قولت اهو يا رحيم 

كتب الكتاب اتكتب وبعد كده اخدتها علي شقتي 

رحيم بزعيق .ادخلي 

ملك .انت بتزعق لي 

رحيم .واحد متجوز واحده كانت متجوزه قبله عاوزاني اعمل اي 

ملك وهيا عاوزه تشرح ليه . اسمع بس يا رحيم 

رحيم وهو بيوقعها علي الارض .مفيش رحيم بقي انتوا زهقتوني 

ملك .انت بتعاملني لي كده 

رحيم . بت انتي والله هزعلك مني بجد 

ملك .دي باينها جوازه زف*ت

رحيم . ايوا بالظبط زي ما قولتي كده 

ملك . انا عاوزه ادخل نام 

رحيم.ادخلي اي اوضه تعجبك 

بعدها بيوم لقيت اهلي عندنا علشان يطمنوا علينا 

والدة رحيم .يلا شدوا حيلكم بقي عاوزين بيبي 

رحيم وهو كان لسه هيمانع ويقول لأ بس لقي نظرة ملك وهيا زعلانه فقالهم 

رحيم .حاضر دعواتكم لينا 

بعدها ملك بصيت ليه كبصة شكر كده 

مشيوا بعدها 

رحيم .متحلميش يا ملك انك ممكن تبقي حامل مني  انا قولت كده بس علشان  أعدي الموقف مش اكتر 

ملك .انا متكلمتش ومعملتش اي حاجه انت اللي قولت 

رحيم . جدعه كده مسمعش صوتك طول ما انا قاعد في الشقه 

ملك .فاكر نفسك مين يعني 

رحيم وهو بيمسكها من ايدها الاتنين .انتي هنا تسمعي كلامي وبس كفايه إنو قبلت أخد واحده زيك 

ملك .واحده زيي إي إنت تطول أصلا 

رحيم وهو لسه ماسك ايديها .انتي تحمدي ربنا انو انقذتك من اللي كنتي هتبقي فيه 

ملك .انت مش راضي تسمعني لي حتي 

رحيم .ولا هسمعك واسكتي بقي علشان حقيقي تعبت منك 

ملك وهيا بتشيل ايديها .انا مش هسمح ليك مره تانيه تأذيني وتقول ليا كده 

رحيم .غ*وري كده من وشي انا مش طايقك

مشي كعادته وفضلت أعيط علي اللي حصل ليا مش عارفه اعمل ايه يعني حاجه مش ذنبي ومع ذلك بتعاقب عليها .

رجعت من برا ولقيتها بتكلم جوزها القديم 

رحيم وهو بيزعق لملك وبيضربها بالقلم  .وكمان بتكلميه في بيتي 

#رواية حب بالصدفه 

البارت الاول

كيان شهد 



رحيم وهو بيضربها بالقلم .وكمان بتكلميه في بيتي  ؛ بتخو*نيني يا هانم 

ملك وهيا بتزعق .انت إزاي تضربني 

سابته ومشيت ودخلت الحمام غسلت وشها ورجعت تاني ليه 

ملك . ضربك ليا بالقلم ده انا مش هعديه كده بالساهل وبترمي ليه موبايلها وبتقوله 

ملك .شوف بقي اللي انت ضربتني علشانه ده يبقي مين 

وبعدها دخلت الأوضه بتاعتي ونمت

شوفت اللي كانت بتكلمه طلع عمرو اخوها وبتقوله وحشتني 

دخلت جوا الأوضه عندها ونمت في حضنها 

صحيت من النوم لقيته في حضني 

ملك .رحيم 

رحيم.

ملك .رحيم رد عليا 

رحيم وهو نعسان .نعم يا ملك 

ملك .انا عاوزه اقوم من السرير 

رحيم .طب ما تقومي 

ملك . اقوم ازاي وانت حضني 

رحيم وهو بيخبط بهدوء علي شعر ملك وبيحضنها اكتر .نامي يا ملك نامي 

نمت بعدها وصحيت ملقيتهوش جمبي 

لقيته بعدها دخل وقال

رحيم .اسف يا ملك 

ملك .انت متخيل انت بقالك قد اي عمال تظلم*ني يا رحيم 

رحيم .صدقيني والله بجد مكنتش أقصد بس كنت متعصب اوي حرفيا .

ملك وهيا بتمشي وبتسيبه وبتتكلم بعدم اهتمام . اه طيب 

بعدها رحيم راح شغله وفضلنا انا وهو علي نفس الحال ده لمدة شهرين كاملين 

رحيم .مش كفايه كده بقي 

ملك بتجاهل  .انت عاوز حاجه 

رحيم .ملك بطلي تتجاهليني 

ملك .انا حره والله

كان لسه رحيم هيتكلم الجرس رن .

كانوا أمهاتهم 

والدة رحيم .لسه مفيش حفيد جاي كده يا ملك 

ملك .لا يا طنط والله لسه

رحيم.لا باذن الله هيكون فيه يا ماما ونفرحكوا 

والدة رحيم .ربنا يخليكوا لبعض 

يلا بقي يا أم ملك 

مشيوا ولقيت بعدها رحيم

رحيم .تعالي عاوزك في حاجه في الأوضه 

ملك .لا يا رحيم مش هيكون في بيبي أو أي حاجه 

رحيم .انتي بتعملي لي كده 

ملك .زي ما قولتلك حره 

بعد إقناع كبير من ماما انو ابقي حامل 

رحيم .انتي ازاي لسه بنت وكنتي متجوزه قبل كده 

#رواية حب بالصدفه 

البارت التاني 

كيان شهد

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع