القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وردة يونس البارت العاشر 10بقلم رنووووشه رنا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية وردة يونس البارت العاشر 10بقلم رنووووشه رنا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

رواية وردة يونس الحلقه العاشره 10


رواية وردة يونس الجزء العاشر 10



رواية وردة يونس البارت العاشر 10بقلم رنووووشه رنا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


وردة يونس (١٠) 

والكل متجمع على السفره بياكلوا وفجأة دخل حد والكل بص عليه باستغراب وورد جريت عليه حضنت*ه 

يونس بغضب مكتوم بيشاور ل جده: مين ده 

نبيل بابتسامة: ده أحمد ابن خالتها 

يونس: اخو عمار

نبيل : ايوه 

يونس راح ناحية ورد وسحبها من حض*ن أحمد وبصله بضيق 

يونس : خير جاى هنا ليه ؟ 

ورد بقلق: يونس ده ابن خالتى

يونس بغضب همسلها : اخرس'ى عشان حسابك تقل معايا 

نبيل : اتفضل يا أحمد تعالى

الكل قعد ويونس مقر'ب ورد ليه وبيبص ل أحمد بضيق

نبيل: أحمد يبقى اخو عمار طليق ورد بس من الأم بس

ماجد: نورتنا يا أحمد

أحمد: بنورك يا ماجد بيه

عامر همس ل ياسمين بتوهان : هو انا غبت كتير

ياسمين : تقريباً بس هحكيلك لما نطلع

عامر : اشطا

ورد بتردد : شمس اخبارها ايه يا أحمد

أحمد بابتسامة: بخير الحمدلله انا كنت هجيبها معايا كانت عايزة تشوفك بس قولت مره تانيه

آمال: تنورنا فى أى وقت يا حبيبى

أحمد: ربنا يخليكي هستأذن انا بقا 

ماجد: انت مشربتش حاجه

أحمد: مره تانيه بقا انا كنت جاى اتطمن على ورد 

يونس حض'ن ورد وبيبص ل أحمد بغضب

احمد مشى والكل متجمعين

عامر : انا مش فاهم حاجه بصراحه

نبيل: ورد بنت عمك اتجوزت واتطلقت وده اخو طليقها ايه اللى مش مفهوم

عامر بص ل ورد بصدمه : ده بجد

ورد بحزن : بجد ، بعد اذنكم 

ورد طلعت اوضتها

يونس: الظاهر كده تقصيرنا فى حقها بعد موت عمى جاى على دماغنا

نبيل: دى حقيقة

يونس سابهم وطلع ل ورد اللى اول ما شافته مسحت دموعها بسرعه

يونس: بتعيطى ليه دلوقتي ؟ 

ورد : ولا حاجه

يونس: تعالى ياورد 

ورد قعدت جنبه وبصتله باهتمام

يونس : انا مقدر ان انتى حياتك مع عمار مكنتش أحسن حاجه بس ده مش معناه انك تفضلى دافنه نفسك فى اللى فات  ده وحاولى تنسى وانا معاكى والكل هنا جنبك 

ورد : ليه انت أصلا مكنتش موافق على الجواز منى

يونس : كنت بفكر بسطحيه بس قررت أدى لجوازنا فرصه مش يمكن نتفق وخصوصاً انى مرتاح 

ورد : تمام 

يونس : هتقومى تغسلى وشك عشان ننام والصبح بدرى تكونى جاهزة عشان اخدك معايا وبدايه الاسبوع الجاى هتزلى الكليه تانى مفهوم 

ورد حضنت'ه بفرحه : مفهوم مفهوم 

يونس بتذكر: صحيح يا ورد 

ورد : نعم 

يونس : انتى اول م أحمد ده دخل ايه اللى عملتيه ده 

ورد باحراج: كان واحشنى جداً و كنت بقالى كتير اوى مشوفتهوش

يونس بغضب: وايه كمان 

ورد : يا يونس افهمنى ده الوحيد اللي كان بسقف معايا وكان معتبرنى اخته ب..بس عمار....فكر أن احنا بينا حاجه و..ومنعنى أكلمه خالص أو اشوفه

يونس: عشان كده سألتينى هسيبك تتكلمى مع عامر ولا لا 

ورد : ايوه

يونس: تمام بس اللى حصل ده لو اتكرر فيها مو'تك يا ورد 

ورد هزت راسها ب ماشى : على فكره أحمد متجوز ومراته حامل 

يونس : حتى لو ايه متقربي'ش منه كده تانى

ورد : حاضر

فات شهر ويونس وورد علاقتهم بقت كويسه ويونس مراقب منه وفهد وياسمين بيحاولوا يقربو'ا يونس وورد اكتر 

يونس : خلصتى يا ورد الملف

ورد: ايوه اتفضل

يونس بإعجاب: لا حلو دماغك عاليه

ورد بغرور مصطنع: عارفه عارفه

يونس : طيب يلا عشان مستنين ع الغدا عشان ناكل معاهم 

ورد : ماشى يلا

يونس وورد ركبوا العربية واتجهوا للبيت 

يونس : اعملى حسابك عازمك ع العشا بره النهاردة

ورد : بجد

يونس : ايوه 

دخلوا الاتنين وقابلهم عامر

: ايه التأخير ده انا همو"ت من الجوع

ورد بضحك : انت على طول همتو"ت من الجوع يا عامر

يونس : خمس دقايق هنغير وهننزل 

ورد ويونس طلعوا اوضتهم ويونس وغيروا وكانت ورد بالي"س الحجاب بتاعها و يونس جاتله رساله فتحها وبص فيها بتركيز وبعدها بص ل ورد 

يونس بصدمه: انتى بنت ؟!!!


#وردة_يونس

# رنا 

توضيح بسيط ( عامر اخو يونس وياسمين /عمار : ابن خالة ورد وطليقها/ أحمد: اخو عمار/ منه : البنت اللى يونس كان خاطبها قبل ما يتجوز ورد ) 

رأيكم

يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا 

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هناااااااا 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع