القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الادهم البارت 1_2_3_4_5بقلم فرح القصاص جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات


رواية عشق الادهم البارت 1_2_3_4_5بقلم فرح القصاص جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات 


رواية عشق الادهم البارت 1_2_3_4_5بقلم فرح القصاص جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات 






بيشدها بقوه وبيتكلم بسخريه: اتفضلي يا عروسه

قمر: ااااه انت غبي براحه 

ادهم مسك*ها بعصبيه  :  لسانك ده لو متق*صش انا الهقص*هولك انتي فاهمه

قمر : ابعد ايدك دي كدا بس انت بتخوفني كدا يعني مباخفش غير من اللي خلقني 

ادهم بيجز علي سنانه: بلاش تختبري صبري يقمر

سبته و دخلت 

قمر بتقليد: بلاش تختبري صبري يقمر واحد متخلف اصلا 

سمعت صوت الباب اترزع

قمر بشهقه: ايه الغباء ده  في حد بيقفل الباب كدا والفستان ده كمان ضيقني قامت فتحت الدولاب اوف بقا  هما حطو لبسي فين مفيش غير هدوم الخنزير هلبس من عندو وخلاص و طلعت تيشيرت من بتوعو ودخلت اخدت شاور ولبستو  

قمر بإستغراب : اومال راح فين ده.. اصلا انا مالي و ياريت ما يرجع اساسا


بعد ساعه 

ادهم دخل فجأه وكان متعصب و سكرا*ن 

قمر اتخضت وبتلف : انت متخلف حد بيدخل كدا

ادهم بيبصلها بتوهان 

لشعر*ها الاسود الطويل المبلل وعيونها البنيه وشفايفها الكريز و خودوها اللي زي الفراولة و التيشيرت البار*ز مفت*نها 

ادهم بيقر*ب منهاوينظر ليها بوقا*حه 

قمر بتوتر وخوف من نظراتو وبترجع لورا : بقولك ايه ابعد وخليك مكانك احسنلك  

ادهم بيسحبها من وسط*ها: و لو مبعتش 

قمر :  انت شكلك مش في وعيك بلاش تعمل حاجه تندم عليها بعدين يا ادهم

ادهم بيتجاهل كلامها وبينظر لشفايفها بشغف ويقب*لها بعمق

قمر بتز*قو و بتحاول تاخد نفس*ها: انت انسان قذ*ر وحيو*ان

ادهم : انا بحبك يا نور

 ادهم : متسيبنيش 

وبيقر*ب من قمر 

قمر بترجع لورا : انا قمر يا ادهم مش نور فوق انا قمر 

ادهم زن*قها ف الحيطه 

قمر بعياط : والله لو مبعد*تش عني هصو*ت والم الناس 

ادهم بدون وعي : و يق*بل رقب*تها بقوه 

قمر بعياط بتحاول تبعدو : ااابعددد عنننييييي يا زبااا*له يا حيو*ااان 

ادهم بعصبيه: انا بقا هوريكي الزبا*له والحيو*ان الي علي حق 

قمر بتز*قو و بتضر*بو بالقلم فوق بقا ي ادهم انا مش نور 

ادهم اتعصب و وشو احمر و عروقو بانت 

قمر اترعب من شكلو: انا وبتبلع ريقها انا مكنش قصدي والله انت اللي اجبرتني 

ادهم مسك*ها و ز*قها بقوه علي السر*ير : انا هدفعك حق القلم ده غالي اويي

يتبع.. 


#البارت_الاول 

#عشق_الادهم


#رايكم_يهمني ♥


#Farah_Alkasas



ادهم بيقوم من النوم و بيمسك دماغو من الصداع بينظر جنبه بيلاقي السر*ير كله د*م  

ادهم بيقوم بتسرع

ادهم بستغراب: ايه الد*م ده جيه منين و بيمسك دماغو من شدد الصداع و ينظر حوالي فين قمر 

وبيسمع صوت مايه سيبه  

ادهم بتسرع: قمرر.. قمرر افتحي الباب

مازل صوت المايه شغال

ادهم بقلق : قمر انتي كويسه قمر ردي عليا 

ادهم لسه هيكسر الباب 

قمر فتحت 

ادهم بيتصدم من شكلها 

جسمها المبلل وفي كدمات وعنيها محمره و شفايفها الورمه مع زرقان 

ادهم بيحاول يستوعب : ق..قمر 

قمر بصتله ثم داخت و وقعت 

ادهم: قمرررر

شلها و ونيمها و غيرلها ملبسها وغطاها 

ادهم بيمسك ايدها بيلاقيها مجمده وجسمها كله مثلج وسخنه

قعد جنبها وعملها كمدات 

ادهم بخوف : قمر ردي عليايقمر عشان خاطري.لو اتصلت علي اهلها ولا اهلي هقولهم اي وانا مش فاهم حاجه او اي الحصل


قمر بهلوسه: لا.. لا ابعد عني 

ادهم بيصلها بستغراب و هو مش فاهم حاجه

قمر بتفوق و بتكح جامد 

ادهم بفرحه: قمر 

قمر بتبعدو و بز*عيق: اااابعدددد عنييييي بقااااا ااااابعددددد و بتكمل بعياط سبني ف حالي وبتردد ف الكلمه سبني ف حالي  

ادهم بيسبها بهدوء وبيطلع 


ادهم بيقعد و بيحاوط رأسه بين ايده وبيحاول يفتكر اي حاجه من ليله امبارح 

بيفوق من شروده علي صو*يت قمر 

ادهم بيقوم يجري عليها وينصدم


#البارت_الثاني 

#عشق_الادهم 


#Farah_Alkasas



ادهم بيلاقي قمر واقعه علي الارض 

قمر بتعيط وبتحاول تقوم مبتقدرش 

ادهم بيجري عليها و بيمسك*ها يقومها

قمر بعياط و ز*عيق بتخبط ايدها علي الارض : سبنيي ملكش دعوه بياااااا مش عايزه اي مساعده من شخص حق*ير و زبا*له زيك  

ادهم مسك نفسه واتكلم بهدوء: هو اييي الحصل انا مش فااهم حاجه انتي كنتي حبسه نفسك في الحمام ليه والد*م ده جي منين فهميني 

قمر بصتله و رجعت بصت ف الارض تاني 

ادهم بيتعصب و بيضغط علي درعها: انا بكلمك ردي 

قمر و مسكه دومعها: عايزه تعرف  اي الحصل 

ادهم: امم

قمر: حضرتك  اغتص*بتني امبارح 

ادهم بصدمه: انتي بتقولي

قمر بتتسند وبتقوم 

قمر: بقول اللي سمعته 

قاطعهم رن جرز الباب 


ادهم سبها و راح يفتح الباب 

ادهم بإبتسامه: ازيك يعمي ازيك يمرات عمي اتفضلو 

ابراهيم ولد (قمر): صباحيه مباركه يا عرسان 

نرمين ولدت(قمر): اومال فين قمر ي حبيبي 

ادهم بتوتر: قمر في..... 

قمر اول مسمعت صوت مامتها  جريت عليهة حضنتها فضلت تعيط جامد  

نرمين بقلق: مالك يقلب ماما 

قمر بشهتفه وصوت متقطع: وحشتيني اووي ياماما اوييي 

نرمين بضحك: وانتي كمان يروحي وحشتيني اووي 

ابراهيم: وانا موحشتكيش ولا اي 

قمر بضحك مزدوج بعياط: معقول ده انت اكتر حد واحشني و راحت حضنته 

ابراهيم: وانتي كمان وحشاني البيت وحش اوي من غيرك 

قمر : خلاص روحني  معاك

هدي: و يهون عليكي جوزك تسيبي 

ادهم بفرحه: امي راح باس ايدها وحضنها

قمر إبتسمت وسلمت عليها وحضنتها

هدي: بس اوعي يكون مزعلك عشان لو كدا انا اللي هخدك

قمر بضحك: هو الخنزير ده يقدر يزعلني 

كلهم ضحكو علي قمر 

ادهم: شايف يعمي بنتك 

ابراهيم: عيب يقمر ده جوزك دلوقتي مينفعش 

قمر: هو انا غلط مهو فعلا خنزير 

ادهم: اللهم طولك يا روح 

قمر: روح ماتت خلاص 

هدي بضحك: انتو زي مانتو متغيرتوش ولا هتتغيرو هتفضلو قط وفار 

قمر: بصراحه ياحماتي ابنك ده محدش يستحملو 

هدي: معاكي حق والله ف دي

نرمين: ادهم دا مفيش زيه 

ادهم بيحضنها: شايفين والله مفيش غيرك اللي بيرفعلي معنوياتي 

قمر بغيظ: انتي امي ولا امه هو 

نرمين: انتو الاتنين 


_ف حد بيسب باب مفتوح كدا 

قمر بفرحه: أسر 

ادهم  بيبصلها و ملامح وشه اتغيرت تمام 

يتبع 


#البارت_التالت

#عشق_الادهم 


#Farah_Alkasas



ادهم بيصلها وملامح وشه اتغيرت تماما 

أسر كان بيسلم علي قمر 

ادهم كان بينظر لقمر بنظره حاده و بيضغط علي ايدو بعصبيه 

أسر: طب ينفع عشان مسافر متعزومنيش والله خنتو صداقتنا يشباب 

قمر : والله يبني جت مره واحده وسألت عليك قالولنا انك مسافر ومش راجع دلوقتي 

أسر: كنت عاملها مفجأه بس انا التفجأت 

قمر بضحك: اي خدمه 

قمر وأسر كانو بيتكلمو وبيهزرو و ادهم كان بينظر ليهم بنظرات غضب 

نرمين لحظت ادهم و فهمت انو غيران علي قمر

نرمين ندهت علي أسر 

نرمين: يله يجماعه نسيب العرايس مع بعض بقا مينفعش 

هدي: ايوا معاكي حق نبقا نجلهم تاني ان شاءلله 

قمر: ايه يماما انتو لحقتو تقعدو 

ابراهيم: هنجلكو تاني يحبيبتي 

قمر: طب سيبو أسر شويه هو لسه جاي ملحقش يقعد معانا 

ادهم بتسرع بيحاوط ايده حوالين وس*ط قمر وبيضغط بقوه و بينظرلها بغضب 

قمر خافت من نظراته

ادهم بإبتسامه مزيفه: زمان أسر تعبان من السفر وعايز يرتاح مش كدا يقمر 

قمر بوجع بتهز رأسها بمعني ايوا  

أسر بإحراج: ايوا صح يقمر وقت تاني بقا نقعد مع بعض 

وسلمو عليهم ومشيو 


ادهم بعصبيه: انتي ازاي يا هانم تسلمي عليه وتهزري معاه كمان اي نسيتي انك متجوزه دلوقتي 

قمر مردتش عليه وسبته و راحه تمشي 

ادهم شدها بقوه لي وبيتكلم بعصبيه شديده: اناااا مش كلللل مررره اكلمكككك مترديشششش وتسبينييييي و تمشيييي 

قمر زق*ته: هو كل شويه ز*عيق وعصبيه انا زهقت

ادهم: ممكن كل ثانيه كمان لو اسلوبك ده متغيرش انتي دلوقتي متجوزه يعني معاملتك ف بيت اهلك حاجه وهنا حاجه تانيه 

قمر: ده اسلوبي و مش هغيرو ده اذا كان عجبك 

ادهم بيز*نقها في الحيطه وقر*ب منها: اتقي شري يقمر انا لحد دلوقتي ماسك نفسي 

بيقطعو رنت تلفونه 

ادهم بيسبها و بيروح يرد علي التلفون 

قمر حطت ايدها علي قلبها اللي كان هيخرج من كتر الخوف 

ادهم طول ف مكلمه

قمر بستغراب: هو بيكلم مين كل ده 


ادهم: انا خارج عايزه حاجه 

قمر: لا 

ادهم: متأكده 

قمر: قولت لا 

ادهم: يعني مش جعانه 

قمر: يووووهه قولت لا لا مش عايزه حاجه 

ادهم: تمام براحتك بس انا هتأخر  بره 

قمر: ياريت متجيش احسن 

ادهم: بتقولي حاجه 

قمر: مبقولش 

ادهم: اقفلي الباب قبل متنامي 

قمر: ماشي.. اللي يشوفه من شويه ميشفهوش دلوقتي 


قمر:  انا هفضل لبسه لبس البارد ده. طب انا جعانه اوي  يارتني ركنت غروري شويه وقولتلو يجيب اكل معاه هعمل اي دلوقتي.. قعدت و كانت بتتفرج علي التلفزيون و  غرقت في نوم 


قمر صحيت علي حد بيرجع  شعر*ها لوره و بيلم*س وجها بهدوء وبيقر*ب منها


#البارت_الرابع

#عشق_الادهم


#Farah_Alkasas


قمر صحيت علي حد بيرجع شعر*ها لوره وبيلم*س وجها بهدوء و بيقر*ب منها 

قمر بخضه ضر*بته بالبو*كس و جريت فتحت النور

قمر: انت 

ادهم بوجع: اااااه.. انتي غبيه

قمر بضحك : اللله انت اللي خوفتني 

ادهم: انا الغلطان كنت بصحيكي تكلي عشان مكلتيش حاجه من الصبح 

قمر : طب ف حد بيصحي حد كدا و بعدين انت قيلي انك هتتأخر فا فكرت حد تاني 

ادهم بيقر*ب منها وقمر كانت بترجع لوره لحد ما خبطت ف الحيطه

ادهم بيسند ايد علي الحيطه و ايدو التانيه بيلم*س وجه قمر 

ادهم: امم يعني انا اللي طلعت غلطان ف الاخر

قمر بتوتر: ا اايوااا

قمر بتبعدو: الاكل زمان برد وانا هموت من الجوع

ادهم بينظر ليها وهي بتاكل زي الاطفال 

قمر: مش هتاكل ولا اقولك جبلك انت اكل لوحدك عشان الاكل ده يدوب يكفيني 

ادهم: كل ده ويدوب يكفيكي 

قمر: بتحسدني يعني 

ادهم: لا طبعا انا اقدر


*******************************************


مرام: يعني اتجوز وعاش حياتو وباعك

نور بثقه: تؤ مبعنيش ده هو لسه هيموت عليا بس انا قولت اطنشه شويه 

مرام: و واثقه اوي كدا ليه متنسيش ان قمر صديقتو و حب طفولته 

نور بعصبيه: بس هو نسيها خلاص من زمان وبيحبني انا

مرام: و ليه ميكونش كان بيضحك عليكي و كان بيحاول ينساها بيكي 

نور بغضب: اطلعي بره يا مرام سبيني لوحدي

مرام بصتلها بشفقه ومشيت 

نور: معقول مرام تكون صح يعني كان وخدني تسليه 

نور بشر: لو طلع كلام مرام حقيقي والله ل هخلي يندم علي اليوم القبلني في


**********************************************


ادهم: احلي كوبايه ايس كوفي لي احلي قمر 

قمر بستغراب: شكرا 

ادهم: مالك بتبصلي كدا ليه

قمر: مستغرباك حاسه ادهم بتاع زمان هو اللي قاعد معايا دلوقتي 

ادهم: يعني بتحبي انهي واحد 

قمر: اكيد بتاع زمان 

وقاطعها رن تلفونها

ادهم بيشوف مين 

قمر: مين بيرن

ادهم وشه بيتغير: أسر 

قمر: بجد طب هاتو 

ادهم بعصبيه: في واحد محترم بيرن في الوقت ده 

قمر: مش يمكن يكون في حاجه اصلا مش هيرن دلوقتي غير لمه يبقا في حاجه 

ادهم بيرمي الكوبايات بعصبيه 

قمر اتخضت و رجعت لوره 

ادهم بعصبيه شديده: مبرريرات مبرريرات كل شويه تطلعي مبرر 

قمر بز*عيق: انا مش فاهمه فيها اي لمه يتصل دلوقتي او ف اي وقت 

ادهم: فيها انك متجوزه 

قمر بصو*ت عالي: نفس الكلمه كل شويه انا زهقت لولا بابا انا مكونتش اتجوزت واحد زيك

ادهم بيضر*بها بالقلم بقوه لدرجه قمر وقعت علي الارض ونز*فت


#البارت_الخامس

#عشق_الادهم

تكملة الروايه من هنااااااا 

#Farah_Alkasas






تعليقات

4 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع