القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الطفلة و القاسي البارت الثاني عشر 12بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية الطفلة و القاسي البارت الثاني عشر 12بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


البارت 12

مروة بدمو*ع. هما تتأخرو اوي ... ياربي يكون مراد لقها 

💔💔

بعد مده رجع مراد وهو شايل روح  اللي نامت من كتر العيا*ط 

مروة بلهفة.. روح 

مراد.. ماتخا*فيش هية كويسة 

مراد دخل روح ونيمها ع السرير وطلع 

رقية. ريح فين 

مراد بغموض. عندي شغل هخلصة وارجع مروة انتي خليكي مع روح 

مروة. طيب 

طلع مراد وهو يتو*عد لامير 

💔💔

في المخزن 

امير كان مر*مية ع الارض و مش  حاسس بجس*مه    من  كتر الضر*ب 

 دخل مراد وعفر*يت الدنيا بتتنطط قدامه

امير بجنو*ن.اععع مين ابن الكل*ب*اللي جابني هنا 

مراد. ههه اهلين فيك امير بيه  نورت انشالله اخدت الضيافة 

امير.بغ*ضب .مش هسيبك يا مراد دل انا هد*مرك وبص عليه بستفز"از وروح هتكون لي أصلى هي حلوة اوي 

مراد  بجنو*ن نزل فيه ضر*ب وأمير  بينز*ف من كل جس*مه  

مراد.انا هخليك تدوق العذ*اب ألوان 

امير. اعمل اللي انت عايزه بس صدقني ليا دور في اللعبة وروح هتكون مل*كي 

مراد .ضر*به  بو*كس  هتقدر تاخد روح بس اذا عشت أصل بس مش هسيبك تمو*ت بسهولة دي هخليك تبو*س  ايدي عشان امو*تك وترتاح من العذ*اب 

طلع مراد ورجع البيت 

💔💔

روح ابعد ماتقر*بش مني لا ابعد 

مروة. روح اهدي دي انا مروة 

روح. عاااااا ابعد ماتقر*بش  مراد 

في الوقت ده كان دخل مراد 

مراد بخو*ف. روح اهدي دا انا مراد

اهدي 

روح فتحت عيونها وشفت مراد 

روح. مراد 

مراد قر*ب وض*مها ليه بكل قو*ة  

روح..ماتسيبنش ارجوك 

مراد. ماتخا*فيش مش هسيبك 

مروة. كان زعلان على حالة اللي وصلت ليها روح 

مراد نيم روح ع السرير ولسه هيقوم روح مسكت ايده 

روح. ماتسبنيش خليك 

مراد. ماتخا*فيش انا هنا بس هخد شور وارجع 

روح. طيب

مروة. عاملة اي ياقلبي 

روح. كويسة ماتخافيش 

رقية. خو*فتينا عليكي ياقلبي

روح. اهو انا كويسة ياماما 

رقية بصت عليها بحب وطلعت 

 💔💔

علي بصة على امير بشما*ته..نورت 

امير.😒😒

علي.في اي كانه لسن*ك الطويل  اكلته القطة

امير مكنش قادر يتكلم من كتر الضر*ب بس  كان يتوعد لعلي ومراد في سره 

💔💔

دخلت روح الحمام وبصة على نفسها في المراية وهي تتزكر لمس*ات امير ليها  فتحت الحنفية عليها وكانت تحول مسح لمسا*ت امير 

روح بصوت مبحوح. ااااا ربنا ينت*قم منكم حسبي الله ونعم الوكيل فيكم كرهتو*ني نفسي 

💔💔

مراد دخل ونصدم لما....

💔💔

مروة .وحشتني اوي

.. وانتي اكتر 

مروة. انت ايمته هتجي 

..قريبا ياقلبي 

مروة.بحبك 

مرووووة

بقلم سلمى_حمدي 

# الطفلة_والقاسي

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع