القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئه و القاسي المغرور البارت الخامس عشر 15بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية البريئه و القاسي المغرور البارت الخامس عشر 15بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


#البريئه_والقاسي_المغرور 15


نور: مراد انا بعتبره اخويا


الاب: يعني انتي كده موافقه ع سليم


نور: لا مش موافقه هنطلق و ده اخر قرار


الاب: خلاص طلقها ي سليم


سليم بغضب: طلاق مش هطلق انته فاهمين


نور بقوه: لا ي سليم هطلقني 


سليم: وانا مش هعمل كده ي نور وريني هتعملي اي


نور بخبث: مش عايز تطلق تمام انا عندي شروط علشان افضل ع ذمتك. 


سليم: و اي هي بقا شروطك ان شاء الله 


نور: متنمش معايا ف اوضه واحده 


سليم بغضب: وانا مش هعرف انام إلا وانتي ف حضني 


نور: و ده شرطي ياما تطلقني 


سليم بغيظ: واي بقا بقيت شروطك. 


نور: تبطل عصبيه ومش كل حاجه خناق وتحكمك ده تبطله 


سليم: وانا هحاول اغير كل ده إلا انك تنامي بعيد عني 


نور: لا كل شروطي تتنفذ 


الاب: موافق ع شروطها ولا تطلقها


سليم بغضب: اوافق ع اي مستحيل تنامي بعيد عن حضني انتي فاهمه 


الاب: انت ف اي يا ابني هو انا مش واقف ولا اي


سليم: انت مش شايف بتقولي اي ي حاج 


الاب: دي شروطها ولازم توافق عليها


سليم: ماشي يا نور والله ل اربيكي 


نور كانت هتموت تضحك... ع منظره بس مسكت نفسها. 


نور: تمام تصبح ع خير ي عمو انا طالعه انام


سليم بصلها... وهو بيضغط ع سنانه بغيظ. 


نور طلعت وسليم طلع... وراها جذابها م ايديها وكانو واقفين ع السلم


سليم: بقا انتي تجنيني كده ي نور 


نور: هو انت لسه شوفت حاجه علشان تتعلم تحترمني كويس 


سليم بصدمه: لا لا انا مش قادر انتي علمتي عليا جامد


نور ببرود: اوعي خليني اطلع عايزه انام


سليم جذابها لحضنه. 


سليم: انا اسف ي نور تعرفي انتي وقعتي قلبي لما قولتي مراد


نور بارتباك: ممكن تبعد لو سمحت 


سليم: نور انا مش هقدر ابعد عنك انا اتعودت انك تنامي ف حضني 


نور: وانا مش عايزه ي سليم هتجبرني ع دي كمان


سليم: تمام ي نور انا هريحك مني انا عندي ماموريه وماشي النهارده سلام روحي نامى 


نور قلبها انقبض... بس بينت عكس ده. 


نور: تمام تروح وترجع بالسلامة ي سليم 


نور طلعت اوضتها... طفت النور وفضلت كتير مكنتش قادره تنام وفجاءه سمعت صوت خربته ع بلكونة اوضتها. 


نور بخوف: مين هنا... يتابع. 

بقلمي Esraa G Eletrby


 

تعليقات

التنقل السريع