القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صديقي الخائن البارت الثاني بقلم ايمان محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية صديقي الخائن البارت الثاني بقلم ايمان محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


صديقي الخائن البارت التاني
مز"ق احمد ملابسها
سيلا بصراخ : ابعد عني احمد لا
احمد مازل تحت عصبيته و يمز"ق ملابسها
سيلا : انا موافقه وافقه اتجوزك
قام احمد و عدل ملابسه اجهزي و البسي هدوم من بتاعتي وانزلي ساعه و المؤزون هيجي
بدأت سيلا في البكاء و لململت ثيابها العلويه الممزقه و ذهبت للخزانه لتأخذ شئ وجدت اسويت شيرت اسود خدته و راحت الحمام نظرت لوجهها في المرايه و نظرت للدم النازل من فمها
سيلا : ازاي تثقي فيه و تيجي هنا ازاي حقيقي انتي اكتر وحده َمغفله شوفتها ارتدت سيلا الملابس و اخذت تبحث عن حقيبتها حتى وجدت و أمسكت هاتفها و رنت ع ابوها
سيلا : الو بابا الحقني في واحد خطفني و قال هيتجوزني كمان ساعه و هي منهاره بالبكاء
والدها : المكان فين بسرعه
سيلا : مش عارفه بس استنى هبعت اللوكيشن
والدها : ماشي
بعتت سيلا اللوكيشن
خرج والدها و لان البيت المنزل بعيد جداََ عن الفيلا فقد تم كتابه عقد القرأن سيلا بانهيار : انا بكهرك بكرهك يا احمد
بعد وصل ابوها سيلا كانت لسه هتجري عليه امسكها احمد بقوه كانت ايدها هتنكسر
احمد : مين حضرتك
شاف والد سيلا المؤزون و هو خارج و فهم ان الموضوع خلص
والدها : امسكه من ياقته و قام بلكمه
ازاي تعمل في بنتي كده انتا تعرافها منين
احمد : انا اعرفها من زمان و حبيتها من زمان فا مش هضيعها من ايدي
والدها : انا شكلي هيبقى ايه قدام الناس و سيلا انهارت بالبكاء فضلو يتخانقو لحد ما باباها فقد الأمل و مشي لان الحكومه مش هتقدر تحل حاجه عشان هي بقت مراته 
سحب احمد يد سيلا و طلع لغرفه النوم و اخرج قم"يص نوم
احمد : البسي ده 
سيلا ببكاء : لا مش عايزه البسه 
احمد : خلاص البسهولك انا
سيلا ببكاء : لا لا انا هلبسه
أخذته و ذهبت للحمام بعد تقريباََ ربع ساعه خرجت
احمد :مكنتش اعرف انه صعب كده
لم ترد
احمد قرب منها و بدأ في تقبيل"ها في كل مكان و اقترب من شفا"يفها و قب"لها
سيلا : ابعد عني
احمد : و ده ليه
سيلا : انا عندي....
استوب البارت خلص عايزه تشجيع و التفاعل َحش جداََ بقلم Emy Mohamed

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع