القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اجبرني على الإنجاب تكملة البارت السابع بقلم منه سمير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية اجبرني على الإنجاب تكملة البارت السابع بقلم منه سمير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


الجزء الثاني من البارت


لبست كاميليا النقاب


وتم كتب الكتاب وخرجوا من عند الماذون…..


واول ما خرجوا كاميليا اغ*مي عليها…


******


ليل اشتال كاميليا وكلم الدكتور وصل ع البيت بسرعه والدكتور قاله انها مكلتش بقالها فتره وضغطها واطي وكتب ليها فيتامينات ومشي


ليل راح عند كاميليا وفك ليها النقاب


كاميليا فتحت عيونها وشافت ليل وهو قريب كدا كانت لسه هتصر**خ بس هو كت*م بوقها بسرعه ورمى النقاب جمبه


كاميليا هدت لما عرفت انه كان بيشيل ليها النقاب بس مش هيأذ**يها


هاا فو***قتي وبقيتي احسن؟

كاميليا اومأت بتو**تر


ليل بهدوء مخ*يف :تمام.. قوليلي بقا خرجتي اليوم دا بالليل ليه ومع مين؟؟


كاميليا بت*عب وبكا*ء :ل ليل ارجوك لو سمحت مش قاد**ره اتكلم في حاجه دلوقتي


ليل رفع ايده ور*جع خصلات شعرها لورا… كاميليا خا*فت وخب*ت وشها فكرت انه هيضر*بها تاني


ليل وهو ع نفس هدؤه المخ*يف :انا مش قايلك مافيش خروج برا باب البيت لأي سبب كان


جذ*ب خصلا***تها بقو**ه :حصل ولا لا


كاميليا بأ***لم : اا حصل


ليل :حلو وقولتلك لو خرجتي هيحصل فيكي ايه؟؟


كاميليا عيط*ت بتعب وخو**ف من ليل :اا اناا اااسفه


ليل بتجا**هل كأنه لم يستمع لاسفها هذا بتاتا: مين ال خرجتي معاه بالليل اليوم دا يا كاميليا؟؟


كاميليا بصر**اخ :والله ماااا كنت بخَوو***نك ولا خن**تك مع حد ااافهم بقاااااا


*****

جرا يا اي ميرفت ليل فين هنفضل كتير مستنيه ينزل ولا ايه


ميرفت بتو**تر فقد علمت برجوع كاميليا مره اخرى الي هنا وتخ*شي ان يحدث اشتبا***ك بين ليل وصديقتها…


ميرفت بتو**تر : لا يا حبييتي تلاقيه بس بياخد شاور ويرجع علطول


استعمت مايان وفي فتاه في العشرين من عمرها صوت صر**اخ انثوي


اي الصوت دا؟؟


ميرفت بضي*ق :اكيد حد من الجيران انا طالعه استعجل ليل


مايان بضي*ق :شايفه يا مامي قولتلك هيحسوا كدا اننا فر***ضين نفسنا عليهم


مايان والدتها (اختصارا هتخلي اسمها مي)،: بس اسكتي انتي عارفه لو اتجوزتي ليل الهوارى اي ال هيحصل هتنتقل نقله تانيه خالص وبعدين فرضين نفسنا ايه ليل طول عمره معجب بيكي وانا نظرتي متخيبيش


لو*ت مايان طرف فمها بيا*س وض*يق وهي غير راضيه ع هذا الوضع تماما لطالما أعجبت بليل ووسامته وتمنت فقط أن يبالها نفس الإعجاب والقليل من الاهتمام ولكنه لم يفعل لتسيطر غليها كبرياؤها فهي الان جالسه تنتطره وهو لا يبالي….


***


ميرفت بغ*ضب :اييي الصوت دا انت بتعمل ايه في البنت؟؟


وليييه جبتها تاني هنا؟ رجعتها ليه؟؟


ليل خرج برا الاوضه ال فيها كاميليا وقف*ل عليها ووقف مع مامته ولاكانه سامع متجا،،،هل تمام صوت وتو***سلات كاميليا


ميرفت :ماشي يا ليل مش مهم دا دلوقتي يلا انزل عشان في ضيوف مستنيك بقالهم كتير تحت


ليل :ضيوف مين 


ميرفت :مي صحبتي وبنتها مايان مش قولتلك هنعزمهم ع الغدا عندنا


ليل :دول ضيوفك انتي يا ميرفت هانم وأعتقد اني مقولتش اني موافق اصلا ع العزومه دي


ميرفت باقتضا***ب :يعني ايه يا ليل هتخرجني قدامهم يعني


هما عارفين انك هنا


ليل تليفونه رن :ابقى استاذتي منهم وغادر الفيلا باكملها


**


عند كاميليا قامت من ع الارض بت*عب وهد**ت لما سمعت صوت عربيته وعرفت انه مشي


راحت تغسل وشها واول ما شافت علاما**ت ايد ليل ع وشها قعدت تع**يط وهي بتفكر في كل ال حصل…. وخو***فها كله الوقتي ع جدتها ممكن يكون رايح عندها الوقتي ويعمل فيها حاجه الحاجه الوحيده ال ريحتها من ناحيه كريم انه ك*سر التليفون ف مش هيعرف يوصله 


طبعا كاميليا متعرفش ان ليل وصي الحراس بتوعه انهم يوصلوا ليه بأسرع وقت


متعرفش ان الخطر كله في الوقت دا كان ع كريم مش جدتها


قعدت تصلي وتدعي كتير وهي بتعي*ط لحد ما نامت من التعب


*****


في مكان قديم مظلم ومهجور


ركن ليل عربيته ونزل هو والحراس بتوعه


عدنان :موجود جوا يا ليل بيه


دخل ليل المكان وصوت خطواته مسموعه وقويه لحد ما شاف شاب مر*مى ع الارض وفي كد**مات واصا**بات في وشه وجسمه كله


وتقريبا شبه مغ*مي عليه من التعب والأ***لم


وفجأه دلو من الماء البارد سكب عليه مباشره ليتن**فض جسده من البرد


قرب ليل منه وو


يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع