القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية استغلال عاطفي البارت الاول بقلم غادة رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية استغلال عاطفي البارت الاول بقلم غادة رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


لقيت اللى داخل  علينا نفس الشخص دا 

_انت ياحيوان انزل من مكان الدكتور

_ياحيوان كمان  اخرسي يابنتي 

_انزل الدكتور هيدخل دلوقتي  

_لسه بتكلم ولقيته بيقول  معاكم دكتور كنان احمد انا اتشرفت بيكم اتمني تكون سنه سعيده عليكم  معاد شخصه واحده شكلها هتبقي سنه سوده عليها

_يانهار اسود طلع دكتور مكنتش عارفه اتصرف ازاي طب اخرج ولا اطلع ولا اعمل ايه 

_كنت قاعده  اخر المدرج وفجأة  لقيت حد بينادي عليا 

_اطلعي اقعدي قدام ياستاذه.... 

_كلمي الدكتور  عليكي 

_انا عليكي انتي 

_انا انا 

_اه انتي  اطلعي هنا يا اسمك اي بقي

_انا انا اسمي غزل 

_يااه اسمك حلو بس لسانك اطول منك

_عدا اليوم ع خير وكنت عايزه اتأسف عن قله زوقي معاه 

_دكتور كنان لو سمحت كنت عايزه اكلم حضرتك 

_ياه انتي مؤدبه وبتقولي  حضرتك دا انا مش  بشوف غير قله زوق 

_انا اسفه عن طريقتي معاك

_وسبته ومشيت وقولت استحاله اكلمه تاني كفايه قله زوق 

_ولسه ماشيه بفكر اني لازم اكون متفوقه ف دراستي علشان  اكون دكتوره شاطره زي اميره بنت خالتي

_هوب انتي تاني يابنتي انتي عايزه مني اية

_ع فكره  حضرتك اللى بتظهر ف وشي انا اعمل اي 

_طب وسعلي كدا علشان  اعدي 

_حاضر حاضر 

&&&_&__________

_عدا اكتر من شهر كنت طالبه متفوقه ف الكليه وكل الدكاتره بتحبني اوي قد اي انا شاطره واتحب بحب كل الناس كنت بهتم بدراستي بهتم بمحاضراتي 

انا سبت بلدي واهلي وجيت علشان  اتفوق لازم ارفع راس ماما 

___________&&&

_ودكتور كنان مشغول ب اي 

_غزل اتفضلي بقرأ كتاب

_واو كتاب عن ايه انتي ليك ف الكتب جاهل ومثقف

_ولسانك دا هيتلم امتي 

_اوبا انا اسفه يادكتور والله

_غزل ممكن اتكلم معاكي  بجد شويه

/_اه طبعا ي.دكتور اتكلم

_٠انا انا...

_انت اي يادكتور لسانك اتشل ولا اي 

_بت احترمي نفسك

_____&&&&

كان لازمتها اي تعيش ف الغربه لوحدها

_هي بنت هتفضل قاعده  ف مصر كدا كتير 

_هترجعلك زي البنات المصراويه  دول اللى طبعهم غير طبعنا 

_متخفش ع بنتك دي بميت راجل 

/_طيب هتشوفي بنتك دي هترجعلك بمصيبه كبيره

_ياااخي تف من بقك دي بنت مفيش زيها...... يتبع

#استغلال_عاطفي

#بقلم_غاده_رجب

شاهد الثاني من هنااااااااا



 

تعليقات

التنقل السريع