القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت القاسي البارت الثامن بقلم بشرى شريف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية عشقت القاسي البارت الثامن بقلم بشرى شريف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

البارت 8

خالد و جون و سامح و قاسى و ميار فى صوت واحد: ياااااااااااسمين 

جون شال ياسمين و حطها على السرير و خالد و معتز نزلوا خدوا مريم و راحوا المستشفى و معاهم سامح و فى القصر ريم و قاسى و ميار و جون خالد كشف على مريم و لقه ان مافيش حاجه غير، ان راسها اتفتحت و حصل نزيف شديد خيط ليها الجرح و رجع القصر تانى و كانت ياسمين لسه مش فاقت دخل خالد و هو شايل مريم وراسها ملفوفه 

جون: ايه 

خالد: هى كويسه بس راسها اتفتحت 

جون: الحمدلله 

خالد: هى البلوه دى لسه مش صحيت 

جون: اه 

ريم: هى ليه اغم عليها 

جون: و الله يا بنتى مش عارفين 

معتز: هى بتخاف من الدم 

ميار: لا طبعا دى دكتوره 

بعد وقت صغير فاقت ياسمين و بصت حوليها و لقت الكل جنبها و لقت مريم نايمه جنبها ياسمين حضنتها و قالت: حصل اى يا خالد 

خالد: مش ها قول غير لما تقولى حصل ليكي انتى اى 

ياسمين: طيب مع انى مش بتهدت بس تمام 

خالد: معلش اعتبرنى اخوكى الكبير 

ياسمين: امممم حاضر 

خالد: شكرا شكرا يختى 

ياسمين: عيب يا سيد دا احنا اخوات 

خالد: اخلصى يا بت 

قاسى: لا انجزى علشان نمشى 

ياسمين: نعم نمشى فين

ميار: مش ها تيجي القصر

ياسمين: لا اجي فين تؤتؤ انا اقعد هنا 

قاسى بغضب: لا مافيش الكلام دا 

ياسمين: لا فى 

خالد: طب ممكن نهدى و انا اتكلم 

قاسى: اتكلم 

خالد: اولا كدا احكى حصل ليكى اى و بعدين نشوف الحوار 

ياسمين: انا مش نكت من يومين دا غير انى كنت مش باكل و لما شوفت منظر مريم تعبت و اغم عليا 

معتز: انت بتخفى من دم

ريم: ما قولنا لا 

معتز بص عليها بغيظ 

ياسمين: بس يا ريم بص يا استاذ معتز مع ان مش ليك انك تعرف 

معتز: ايه العيله دى و بص ياسمين و قال: معلش فضول 

قاسى: لا اخلصوا 

ياسمين: مريم انا اللى مربيها و بحبها اوى و اكيد لما اشوف منظر زى دا مش هقدر 

معتز: لا عادي يعنى 

ريم بغيظ: معلش اهى جت كدا و هى اغم عليها 

جون: بس بقى 

ياسمين: قول بقى ي خالد حصل اى 

خالد: راسها اتفتحت و نقصت دم كتير و انا خيط ليها الجرح 

ياسمين: الحمدلله 

جون: عارفين انا ايه اللي استفدته من الموضوع ده

ميار: ايه

جون: ان عرفت ان مريم عندها دم 

ياسمين: امشى يلا من هنا

قاسى: ممكن يلا 

ياسمين: على فين 

قاسى بغضب: تانى 

ياسمين: لا بص لما اقولك اه انا مش زى البنات اللى انت تعرفهم اللى هما رقاق وكده لا انا عكس كل البنات و مش بخاف من الصوت العالى و اه هتعلى صوتك انا كمان هعلى صوتى فا اهدى كدا بقى 

خالد: اهدوا بقى ياسمين احنا اتفقنا على اى 

ياسمين: لا ي خالد انا مش هرجع انا عايزه اقعد مع جون و ريم و مريم و انت 

جون: ايوه

خالد بص عليه بغيظ و قال: هو انت طفل و كمل لياسمين و قال: بصى يا ياسو هى كلها كام شهر و ترجعى هنا تانى و كمان مش انتى عمرك ما تخلفى وعدك انتى يعتبر وعده قاسى و ميار انك ها تخدى بالك من مامتها لحد ما تقوم بسلامه ان شاءلله و انتى علشان شاطره ها تعرفي تعلجيها بسرعه 

ياسمين: يوووووووه طيب 

سماح: انا مش فاهمه حاجه 

خالد: هبقى افهم حضرتك 

قاسى: يلا 

ياسمين: لا بكرا اكون اطمنت على مريم 

قاسى: هاجي بكرا تانى 

ياسمين: مين اصلا قالك تيجى انا هبقى اجى لوحدك 

ميار: لا طبعا احنا ها نيجى نخدك 

ياسمين: امممم على راحتكم 

معتز: طب و الشغل مين اللى ها يشوفه معايا 

جون: انا و ريم 

معتز: البارده دى ها تشوفه معايا 

ريم: اولا انا مش رخمه يا غتت ثانيا اه عندك مانع 

خالد: انا حاسس انى قاعد مع اطفال 

قاسى: انا همشى و بكرا هاجى اخدك يارب ما يحصلش حاجه و اه ياريت تكونى جهزه

ياسمين: لا مش هاكون جهزه 

قاسى: هو عند يعنى

ياسمين: اه 

قاسى بص بغيظ و خرج و ميار خرجت و هى بتضحك 

سامح: يلا يا معتز 

معتز: تمام و ان شاءلله هاجى بكرا علشان ننتفق

ريم: و لا مش تيجى

معتز: امشى يا ازعه 

ريم: مين دى اللى ازعه يا فاشل 

سماح بضحك: خلاص يا ولاد 

مشى سامح و عدى اليوم و تانى يوم جيه قاسى و خد ياسمين 

و بعد شهر الساعه 3 الفجر

ياسمين صحيت و كانت عطشانه و قامت تجيب ميه و بعد ما شربت و هى طلعه لقت اللى بيشدها الغرفه بتاعته 

ياسمين بتبص بعصبيه للعمل كدا و بتقول: انت بتعمل اى يا قاسى 

قاسى من غير كلام شدها دخلها للغرفه و قفل البابا بالمفتاح 

يييييييبع ياتر ايه اللى ها يحصل قولوا رايكم فى الكومنتات بحبكم يا مبدعين 💗💖🥺🤗

عشقت قاسى 

بقلم بشرى شريف


تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع