القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نجمة القاسي البارت الثالث بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية نجمة القاسي البارت الثالث بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية نجمة القاسي البارت الثالث بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


البارت التالت:

قاسي:اليله ليلتك ي عروسه.

نجمه بصدمه:بتصوووووت بتقول انت عملت فيا اي ي حيوا*ن.

قاسي بانتصار:عملت اي ياعني مراتي دا حقي شرعي.

نجمه:انت بتقول اي مراتك اي انا أصلا لسه عرفاك من ساعتين في المطعم لحقتني وقعت من طولي.

قاسي:طلع ورق قال بس بتعرفي تبصمي صح ف انتي نايمه اجوزنا بقا.

نجمه:انهارت لطمت علي وشها بقهر بتقول ليه عملت فيا كدا انا عملت فيك اي انت عاوز مني اي.

قاسي:مسكها من شاعرها جامد وقال اي حد بيتحداني لازم اكسره ذله للأسف انتي من قدرك الاسود وقعتي في ايدي ي نجمتي.

نجمه بحزن:قالت أنا هقولك حاجه واحده بس حسبي الله ونعمه الوكيل فيك ومسحت دموعها وقالت انت اخدت الي انت عاوزه سبني بقا.

قاسي:ضحك وقال تؤتؤ ي جميل هتفضلي عايشه هنا خدام لحايه م انا بقا افرج عليكي.

نجمه:قامت وقفت وضر*بته بي القلم وقالتتتتت موته بي مو*ته ياقاسي بيه.

قاسي بغضب:اتصدم من الي هي عملته لسه كان هيمد ايده عليها سابته دخلت الحمام هو مسك اعصابه مشي وساب الفلا.

اما نجمه دخلت الحمام:قاعدت علي الارض فضلت تصر*خ بي وجع لحايه م فقدت النطق بسبب هستريه انهيار العصبي.

أما ملاك بتفتح عنيها بتعب:بتصدم من الي واقف قدامها عمال يتأمل وشها قامت ملاك بسرعه بخوف وقالت انت مين وبتعمل اي.

ليث:هو ليه نص وشك لون والتاني لون التاني.

ملاك بخوف:انت مين انا بعمل اي هنا.

ليث:حط ايده علي وسهل بي اعجاب بيقول سبحان الله وشك زايد جمال ملاك 

ملاك بغضب؛مسكت ايده وقالت ايدك لتوحشك ي برنس.

ليث: بغضب سيبي ايدي ي متخلفه.

ملاك:حبه اعرف انا بعمل اي هنا ي استاذ انت.

ليث:قام وقف وقال أنا ليث 28 سنه شغال مع اكبر عصابه مافيا الحمدلله بكسب كويس انا ماشي انتي زي الهبله كنتي بتجري.

ملاك:واو انت عصابه مافيا كدا الله ممكن تاخدني معاك.

ليث:غمض عيونه فتحها بيقول هو انا بقولك رايح دريم بارك ولا حديقه الحيوان.

ملاك قامت وقفت تعرف نفسي من زمان اتخطف البطل يكون زعيم يعذبني يحبني.

ليث:ضحك وقال بت انتي مجنونه ولا اي.

ملاك:انا جعااااانه مفيش اكل.

ليث:وقف قدامها بيقرب منها وقال أنا الي جعان الصراحه يتبعععععععععع 

#نجمه_القاسي_

#روايه_3

#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ

يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا 

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هناااااااا 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا 

تكملة الروايه من هنااااااا 



 

تعليقات

التنقل السريع