القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الصفا البارت الثالث بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية الصفا البارت الثالث بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#الثالثة. #الصفاء


صفاء لا حول ليها ولا قوة. و جس-مها ظاهر مفا_تنها اكثر بتحاول تدريه. 

خالد بيبلع ريقه بصعوبة و بينزل لمستواها وبيبص عليها بصات كلها شهو--. 

صفاء بغضب بتضربه بالكف: برررا يا ق-ذرررر. 

خالد بخبث:  تتجوزيني عرفي نتسلى بدل سمعتك يلي باظت دي. 

صفاء بصدمة: انت بتقول ايه. 

خالد بيقرب ليها اكتر:  انتي لسه بتحبيني يبقا هتوافقي وايلا هاخد يلي عايزو بفضيحه منك. 

صفاء بزعيق و بتقوم: بررررا هصوت والمهم بررررا. 

خرج خالد بغضب و صفاء قاعدة بحزن قفلت الباب بالمفتاح و قعدت تعيط ازاي حبت واحد ق-ذر كده وشهو__ ازاي قدرت تحب واحد زيه و ليه اختها اخدته منها. 

قامت تستحما و تفوق من الضر_ب بتعهم دا. 

برا. 

خالد بيمثل الصدمة:  مش فاهم كنت هتجوزها ازاي دي. 

نسمة:  ياخويا بلاهم دي واحدة زبا-لة. 

:  البت دي فيها حاجه غلط. 

خالد بتوتر:  ايوة انا بقول كده فيها حاجه انتو عارفين انها في الخطوبة كانت بتيجيلي الشقه لوحدنا عشان تقعد معايا وانا مش بوافق. 

نسمة بصدمة: الو###. 

عند صفاء. 

لابست و قامت اتصلت بشخص ما. 

صفاء بانهيار وقصت ما حدث. 

الشخص:  بن الك-لب انا جايلك متتحركيش. 

صفاء بدموع:  بسرعه يا شهاب انا محتاجلك اوي. 

شهاب قفل معها وخد مفاتيحه و نزل بسرعه عشان يروح ليها. 

برا. 

:  انا لازم اتاكد من البنت دي ازاي لسه بنت بنو_ت ولا معيوبة. 

خالد متداخلا:  ادخل عليها انا و نتاكد اذا بنت ولا لا . 

الاتنين...... 

#يتبع..... 

#الصفاء. 

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع