القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حور العاصي البارت الخامس والسادس بقلم ولاء ابراهيم في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية حور العاصي البارت الخامس والسادس بقلم ولاء ابراهيم في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#حور العاصي 



الـبـارت_الـخـامـس


شالها بخوف ودخلهاا الاوضه و حطها علي السرير بخفه. 

حووور حووور إصحي،  أعمل دلوقتي إيه بس حتي في الحته المقطوعه دي مافيش حل دا إيه البلوه دي ياربي. 

بعدها بصلها شويه  "ماهو مافيش غير الحل ده الـ قدامي وراح يجيب ازازة مايه ساقعه ورشها عليهاا 


حوور بفزززع:   بغرررق بغرررق الحقووناا  هييييح 


عاصي فطس علي روحه من الضحك

يالهوووي مش قاادر من شكلك 

حور بعصبيه:  اه يابن المقشفه انت تعمل كده خد هنا و جريت وراه بـالمقشه الـ موجوده في ا لاوضه

 

عاصي بمرح:    خلااص يا حاج كامل خلاص يخربيت شكلك


حوور:  مسكتك تعال هناا وبعدها بصتله وقلبت عنيها ليه 

عاصي:  إيه في إي ياأم السيد بتبصي كده ليه اناا عارف إن حلو والبنات كلها بتموت فيا من نظره 


حوور:   يااعم اتنييل  بعنيك دي 

عاصي  إتنهد وبصلها :  حوور 


حور بتوتر نزلت عيونها وبتبعد  

عاصي رفع وشها بإيديه وبصلها بحب مخفي 


عاصي بتيهه :  انت ليه بتتهربي مني انت بتكرهيني 

حور بصدمه:  انت ليه بتقول كده


عاصي إتنهد بوجع:  اناا عارف كل لما أحب حد يبعد عني وأبقي وحيد انا ماصدقت لقيتك، لقيت الـ زي والـ زي قلبي

 

حور بعدم إستيعاب:  انت انت بتحبني ياعاصي 


عاصي بحب:  انااا بعشقك ياحوور من زماان اووي والفتره الـ قعدتي فيها معايا ادمنتك وأدمنت وجودك نفسي تكونِ لياا بجد ياحوور برضاكِ وتكونِ حابه وجودي 


حوور:  طب ليه ماحولتش تقرب مني الفتره الـ فاتت برغم انِ مراتك وده حقكك 


عاصي:  اناا مش حقير لدرجة إني آرضي شهواتي وخلاص انا راجل وبحب والـ بحبه يكون راضي لياا وتكون متقبله وجودي معاهاا حتي لو فيا عيوب الدنيا وعمري في حيااتي ما هاغصبك علياا ياحور. 


حور بحزن:  بس انت مجرم وقاتل وكمان زعييم مافيا عايزني أحبك ياعاصي  وقتلت أهلي قدام عنياا وكمان كنت كنت عايز تت--تغتص*بني ونا كنت عيله 12سنه فاهم يعني إيه وده كله وعايزني أتقبلك


عاصي مسك إيديها بحب:  ولو قولتلك إن أهلك عايشين 

حور بعد إستيعااب ضربته باالألم....... ووووو


********************

أهلا أهلا بـ أبويا الغالي منورناا 


شخص:  انت بتعمل كده ليه حرام عليك 


بنتقم منكم ومن حظك الوحيد اللعبة اتقلبت عليك انت

وبششر بس سهلله مرااته هتبقا لياا قريب اوووي اصل بصرااحه كده فرررسسسه  ولا إيه رأيك يا جابر بيه جوزتهاله قبلي وخدها قبلي بس هتبقاا لياا وملكي اناا 


جابر بتعب:  ده أخووك يا هادي ابعد عنه وعن مراته 


هاادي بكره:  اخوياا الـ قتل أمي قدام عنياا 

وووووو..... 


يتبتع.....


الـبـارت_الـسـادس 


عاصي:  ولو قولتلك إن أهلك عايشين 

حور بـصدمه:  ايييه 

عاصي مسك إيديها وبصلها  

ايوه عايشين يااحور. 

حور بغضب صفعته علي وجهه 

انت إيه ياأخي جبرووت 


عاصي مسكها من رسغهاا وقربها منه بششر:  انت اززاي تتجراءِ تعملي كده

 

حور:  انت حقيير ومستتحييل تتغير انطق فين اهلي كل السنين دي و جاي تقوول اهلك عايشين ليييه كل الششر ده ليييه اناا عملتلك إيه حراام عليك وتبكي بإنهييار 


عاصي:  هماا الـ عملو يا حوور هماا الـ دموروا حياتي أبوكي دمر أمي فااهمه يعني إيه كل ده قتلهاا وقتل براءتهاا 

كلكم زي بعض كلكم صننف وسخ انت زي امك الـ خانت جوزها مع أبويا انت مستوعبة كل ده يحصل ازااي ودلوقتي اناا هاخد حق امي منك 


حووور بخووف:  ع عاصي إبعد هتخليني أكرهك إبعد ياع عـ عاصي ارجوك 


عاصي ماكنش شايف قدامه من غضبه وشايف قدامه أمه وإنهيارها وبكاها عشان راجل مايستهلش هجم علي حوور مثل الوحش الثائر وإنتهك براءة هذه المسكينة برغم انها مراته ومن حقه بس ده غلط و غلط كبييير اوووي وده أي زوجه ماتقبلش علي نفسها كده 


حووور بإنهياار :  لااااااااااااا

بعد وقتتتتت بعد ما دمر هذه المسكينة وإنتهاكها وأخذ كل شئ بالعنف. 

حووور بـحقد وعيون مصدومه:  اناا بكرهههك ياعاصي وهفضل كرهاك لحد يوم في عمري وقامت من علي السرير بإنهياار. 


عااصي اتوجع جامد من كلمتها معقول كرههته بس ده من حقهاا يااارب بقاا وقاام   علي البلكونه وهو عاري الـصدر. 


حور قاعده جوه ومنهاااره وتبكي وشهقاتهاا تعلو وتعلو حتي صوتها اتنبح من كثرة الـبكاء بعد وقتتت قامت بتووعد ولبست و طلعتله . 


حور:  طلقنيي ياعاصي بيه و رجعنيي مصرر فااهم دلوقتى حالا 

عاصي ببررود:  وان قولت لا 


حور مسكت السكينه ورفعتها علي ايديها   يبقا هتخلص من حياتي  ونا خلاص مستعده أعملها لان مافيش حاجه بقياا عليها دمرتني وخدت اغلي حاجه عندي 


عاصي بفززع :  نزلي ياحور البتاعه دي 


حور:  طلقني ياعاصي بدل ما أنها حياتي قدامك 


عاصي:  خلاص خلاص نزليها وههنزل حالا يلا 

حور ببرود:  طلقني 

عاصي:  لما نرجع الاول يلاا 


بعددد سااعاات كتييررة وصلو القصر بتاع جابر بيه 

عاصي:  انزلي 

حور: انت جايبني هنا ليه 

عاصي بغضب:  قوللت انزلي 

حور بخوف منه:  نزللت 


ودخلو القصر واول مافتحت انصدمت من الـ شافته 

شخص: حووووررر بنتي 


حور بدمووع.:  ووووو 

*************

 ايوه ياهادي بيه نزلوا مصر النهارده 

هاادي:  حلووو اووي إجهز الليله انت و الرجاله هنخطفها الليه مافيش وقت 


 تحت أمرك ياهدي بيه إعتبرها بقت عندك

 

هادي بعد ما قفل:  اخيييرا هتبقي ليا ياحور هدمرك يااعاصي 

 وهاخد حقي منك هجيب حققك ياأمي هدمر الكل عشان تبقي مرتاحه بس هدمرهم وبعدها هاجيلك وناا مرتاح يا أمي.  هههههه ويضحك بجنون.....   

 

بودي جاارد:  االحق ياهادي بيه أبو حضرتك قلبه وقف ومش بيتكلم نهائي


هاادي بصدمهه:  إييييييه أبويااا 


يتبع......

تكملة الروايه من هنااااااا 



 

تعليقات

التنقل السريع