القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حق ابني البارت السادس بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية حق ابني البارت السادس بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


6/. #حق_ ابني. 

عزت بالم:  انتي يلي عملتي فيا كده انا بكر#هك يا نووور بكر#هككك عشان كده طلقتك وهتجوز وهسيبك كده . 

نور بزعيق:  كفاايةةةة اه كنت بحب اخووك و محبتكش و كنت بتخيلك هووو عارف ليه عشان ارجل منك. 

عزت بغضب:  عااررف في عز وانتي في حضني بتنادي عليه ليه اتجوزتيني طلما بتحبيه. 

نور بصت لابوها:  اساله هو متسالنيش اناا اه كنت بحبه بس عمري ما خونتك ولا فكرت فيها حتي لكن انت مصدقت يموت تروح تنام مع مراته وهو د-مه لسه مبردش لا و كمان تجيب نسو-ان و شكلك بقا مقرف. 

ابوها مسكها من شعرها: معرفتش اربيكي و هربيكي من الاول. 

عزت بغضب:  خدها واخرج برا انا مش عايزاهااا. 

نور زقت ابوها وبصت ليهم:  مش هخرج عايزة ابني الاول فين ابني يلي الزبالة اللي هتتجوزها ر-مته من فوق. 

عزت ببرود:  كدبة جديدة دي ابنك مش هتشميه تاني. 

نور بغضب:  هنشوف المحاكم بينا. 

خرجت بغضب من الشقه لاقت يلي كانت بتتصنت عليهم. 

نور:  هتندمي انتي وهو يا عالم يا ####. 

سعاد خافت من نبرتها وبصت لعزت. 

مرت الايام ونور رفعت قضيه علي عزت و سابت بيت ابوها راحت عند خالتها. 

المحامي:  كده تمام بكرا المحكمة هتحكم ليكي. 

نور بهدؤء:  تمم. 

خرجت راحت بيت خالتها. 

جوز خالتها بشهو_ة:  بقولك ايه متيجي تقعدي علي رجليا. 

نور باشمزاز:  انا داخله اتخمد. 

داخلت وقفلت علي نفسها وهي دموعها نازلة نفسها تشوف ابنها. 

عند. عزت. 

عزت:  قولتلك هنتجوز بس مش دلوقتي يا سعاد. 

سعاد بغضب:  لا دلوقتي انا حملت منك يا عزت عارف يعني ايه. 

عزت...... 

نور كانت نايمه الباب بيتفتح و بيداخل و بيقفله بيبص عليها وهي نايمه بيطلع جنبها علي السرير وايديه بتنزل و تتمشي علي جس_مها لحد اما..... 

في المستشفى. 

الدكتور:  فين اهله ابوه فين الواد روحه بتطلع اتصلي شوفيه. 

الممرضه:  حاضر. 

مشيت وهو متوتر:  يارتني ما اديته الحقنه حرام دا طفل منك لله يلي انت السبب. 

#يتبع... 

#حق _ابني. 

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع