القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت صغيرة البارت السادس بقلم حبيبة سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية أحببت صغيرة البارت السادس بقلم حبيبة سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


يوسف بـ صدمة : ايييي؟؟؟؟ 

ريم بـ ضحك مكتوم : في اي؟؟ 

عُمران بـ ضحك : تعالي يا زين عاوزك. 

زين بـ ضحك : عيوني. "و مشيوا هما الاتنين" 

يوسف بـ صدمة : هو انا فهمت صح؟ 

ريم بـ إبتسامة : و أنتَ فهمت اي؟ 

يوسف بـ صدمة و فاتح بُقة : أنتِ بتحبيني يعني؟ 

ريم بـ توتر واضح : مش عارفة مين المفروض يبدأ و كدة بس ايوة انا  ..  انا بحبك  "و جاية تجري بس يوسف لحقها و مسكها من ايديها". 

يوسف بـ فرحة : يـ بركة دعاك يا جدي واللهِ. 

ريم بـ توتر : في اي؟ 

يوسف بـ فرحة و إبتسامة : تعرفي يا ريم؟ انا بحبك اوي اوي من ساعت متولدي  ،،  اول لما اتولدي كنت انا اول واحد يشيلك  ،،  كانوا ع طول بيقولوا يوسف لـ ريم و ريم لـ يوسف و لما كنت بسمع الجُملة دي كان بيبقيٰ فيه حاجات غريبة جوايا كدة  ،،  و حالياً انا جوايا مية شعور بجد بس الاهم اني بحبك اوي. 

ريم بـ دموع : و أنتَ مقولتش لي الفترة اللِ فاتت؟؟؟؟ 

يوسف و هو بيمسح دموعها : كنت فاكرك مبتحبنيش و كمان كنت عامل حساب فرق السن يعني و كدة و... 

ريم بـ مُقاطعة : انا بحبك اوي يا يوسف و مفيش حاجة اسمها فرق السن! 

يوسف بـ حُب : و انا كمان... 

زين ظهر من الامكان : متهدوا بقا الاه!! اي المُحـ'ـن الأوڤر ده يخربيتكوا!!! 

يوسف بـ غيظ : أنتَ مااالك يا بااارد؟؟؟ أنتَ ماااالك يا فصييل؟؟؟؟؟ 

زين بـ ضحك : بحب ادخل فِ الوقت المناسب الاه!

يوسف بـ غيظ : باارد  ،،  " ثم أكمل بـ حُب" : المُهم دلوقتي اني بحب ريم و اعترفت و هيا كمان بتحبني يبقيٰ نتجوز بقا. 

: تتجوز عليا يا خايـ'ـن؟ طب و ابنك اللِ فِ بطني ده اعمل في اي!؟؟؟ 

يوسف و ريم و زين بـ صدمة : اييي ده؟؟؟؟؟؟ 

 يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا 


مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هناااااااا 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا

تعليقات

التنقل السريع