القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ليله الأسد البارت السابع بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية ليله الأسد البارت السابع بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#البارت_السابع

#ليله_الاسد

نعيم بيلبس نضارتو : هو انا نمت كتير

وينظر علي اسد وليل

ويلاقي اسد نايم ول..


نعيم بصدمه : هي فين ليل؟؟؟


السواق : اهي يا فندم مستنياكو برا


نعيم بطمأنان : ااه ماشي 

ويخرج ليها


نعيم بلطف : عجبك البيت


ليل بإنبهار : تُحفه ده كمان احلي من بيتنا الي في اسكندريه


نعيم بضحك علي ردها الي كلو حماس


نعيم : طب روحي صحي اسد علي ما ادخل اعرفهم علي جوازتكم


ليل بإبتسامه مزيفه : حاضر


_:.

اسد بنعاس : خلاص بقا يا غزال


ليل بقلق وِتنح لي : احييه هو انت عشان اسمك اسد هتشوفني غزاله ولا اي!!


اسد بيفتح عيونو ويلاقيها ليل


اسد بيفرك في عينو ويضحك : يخربيتك هو انتي


ليل بتسرع : ايوا ياله

وتسحبو من ايديو


ليل بحماس : عايزه ادخل جوه

وتشاور علي الڤيلا


اسد بإستغراب : واي الحماس ده؟؟


ليل بتفكير : يعني معاكو عربيات وڤيلا لي طمعانين فينا كده!!


اسد بنفاذ صبر و يسيبها ويجيب الشنط


ليل بتجاهل : خلاص مش مهم


اسد : ياله


______________________________________


الدكتوره : احنا كده هنبدأ الجلسه الاوله بكرا حضرتك جاهزه


عُلا بقلق وتهز راسها بنعم


الدكتوره بإبتسامه : متقلقيش يا مدام عُلا انا هبذل كل جهدي عشان تكوني كويسه


_____________________________________


دولت بحب : دي اي المُفاجئه الحلوه دي عامله اي يا ليل يا حبيبتي


ليل ونظراتها كلها علي كل مكان في البيت


ليل بإبتسامه : انا كويسه الحمد لله


فيروز بتحضنها بحب : يخربيت حلاوتك يبت يا ليل زي ما توقعتك


الكل ضحك علي صراحتها


ليل بجرائه : انا عايزه اتفرج علي البيت


فيروز بإبتسامه : ياسلام ياله تعالي افرجك


اسد بيمسك ايديها 

اسد : بعدين يا فيروز سيبيها دلوقتي ترتاح


بيقاطعهم

غزال وتجري علي حضن اسد بفرحه


غزال بتستوعب الي عملتو وتبعد عنو


فيروز و تنظر ليها بحذر

غزال بإحراج : احم مكنش قصدي من الفرحه بس إتسرعت


وتغير الموضوع 

غزال بإبتسامه وتنظر لي ليل بإستغراب : هي مين دي؟؟


يتبع..

#Donia_F_Mhmd


تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع