القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انا الضحيه بقلم هاجر البارت الاول في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية انا الضحيه بقلم هاجر البارت الاول في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




-ماما هو في نونو في بطني هناا 

_ ايوا يا روح ماما انتي دلوقتي بقيتي ام و في جنين في بطنك 

-طب عمو الدكتور هيطلعوا امتي يا ماما علشان العب بيه 

_ ملك فوقي انتي مش طفله انتي عندك 16 سنه و هتبقي ام كمان كام يوم 

- يعني مش هلعب بيه يا ماما 

_ لاء ويلا علشان تروحي لجوزك 

- لاء يا ماما مش عاوزه اروح عنده دا شرير و بيعمل معايا حاجات وحشه 

_شغل دلع مش عاوزه يا ملك اخلصي خليني اروحك 


_انتي يا زفته فين الاكل 

- مقدرررتش ااعمل علشان تعبانه و... 

_ هو اي اللي تعبانه هو انا كل لما اكلمك تقولي تعبانه محسساني انك اول واحده تكون حامل 

-انا بس.... 

_ اخلصي روح اعملي اكل و انزل نضفي الشقه ل امي انتي فاهمه يا بتاعه انتي 


_ازيك يا طنط عامله اي 

-اخيرا جيتي يا برنسيسة مش جوزك قالك تيجي من بدري ولا انتي مبتفهميش 

_يا طنط النونه اللي في بطني بيوجعني اوي 

-اخلصي يختي وبلاش تعيشي الدور دا عليا ما انا مخلفه خمسه اهم و انا اصغر منك كمان 


_ محمد انا راحه المدرسه 

- مش قولت مليون مره مافيش مدرسه ولا انتي غبيه مبتفهميش غير ب الضر*ي 

_بس انا عاوزه اروح زي صحابي علشان وحشوني اوي و كمان علشان المس بتاعت المدرسه تديني نجمه لما احل صح 

-بت انتي انا قولت مافيش مدرسه يعني مافيش 


-هما ليه كلهم بيقولوا ليا علي كل حاجه لاء انتي يا ماما من يوم لما قلتلي اني هبقي عروسه زي اللي بلعب بيها و هلبس فستان جديد وانا كله معدش بيحبي حتي عمو محمد الشرير اللي انتي بتقولي عليه جوزي دا شرير و بيضربني و بيخليني اكنس و اغسل حتي مش عاوزني اروح المدرسه زي صحابي يا ماما حتي بصي في عواره علي ايدي هنا و هو السبب 

_ بطلي دلع يا ملك و قومي روح لجوزك انتي فاهمه 

-بس يا ماما... 

_انا قولت اي 

- حاضر 


-ابعد عني مش هعمل كدا تاني والنبي ابعد عني 

_انا هعرفك ازاي تروحي تشتكي ل امك عليا يا زباله 

-معدتش هعمل كدا بس بلاش تضربني هنا في واوه كبيره و في  (د*م) هااااااا 


-خير يا دكتور بنت حضرتك متعرضه لعن*ف جسدي شديد و فوق كل دا حامل و.. 

_ بنت مين يا دكتور دي مراتي 

- مراتك ازاي دي طفله و بسبب جريمتكم جسمها متحملش الحلم و هي في السن دا للاسف البقاء لله 


متزعلوش عليا انا طايرة فوق وسط السحاب انا هنا هحقق حلمي و العب كتير انا هنا مافيش نونو هيضر"بني و يزعلني ولا عمو الشرير يقعد يزعق و يضر*ب فيا انا هنا مع ناس تحبني محدش هيقولي هنا ألبسي فستان جديد علشان تبقي عروسه انا هنا معايا صحاب جداد قدي ونفس قصتي انا بنت 16 انا العروسه الجديدة 


#انا_الضحيه 

#لا_لزواج_القاصر 

Hager El Gamel

لتكملة الرواية عمل انضمام من هنااااااااا

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع