القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الطفلة و القاسي البارت العاشر بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية الطفلة و القاسي البارت العاشر بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


البارت 10

هبة كانت نايمة ع الارض وجس*مها كله مك*سر من كتر الضر*ب 

هبة بصت على نفسها بدموع 

هبة قامت بصعوبة واخدت دش ... انا لزام اخرج  من هنا قبل مايرجع انا مش هفضل هايشة مع المجنو*ن ده 

💔💔

مروة. يلا احنا هنمشي 

مراد. استني انا هوصلكم 

عمر. لا خليك انا ماعندي شي انا همشي معهم 

مراد.طيب ماشي 

عمر.يلا 

💔💔

.هو دلوقتي في المخزن يابيه 

مراد. تمام انا جايه 

💔💔

في المول 

مروة. يلا خلينا نشتري مع بعض

روح.طيب 

عمر. انا هستنكم هنا مسافة ماتكملو 

مروة. ماشي 

💔💔

مجهول1 . هيا ديه 

مجهول2.اه هيا 

مجهول1.  تمام يلا 

💔💔

.مراد. دخل بكل غ*ضب 

مراد. وينه 

...هو جوه يابية 

مراد. دخل وقعد  قصادة .. هلا هلا نورت 

على بغض*ب . مين انت وازي تجيبني كده اانت مش عارف انا مين 

مراد بغضب. انا عرف انك وحد زبا*لة با*ع اخته مقابل مال 

على. اووو دلوقتي  فهمت بنت ال***ديه 

وقبل مايكمل كلمه كان مراد نزل فيه ضر*ب

مراد بغ*ضب. ماتنطقش اسمها ع لسانك الو*سخ

مراد الغ*ضب عمهو ماكنش شايفة  غير دموع روح

💔💔

روح انا هدخل اقيسه 

مروة. طيب يلا 

دخلت روح تقيس الفستان بس اتفجأة بي اتنين دخلو ورها 

روح. انت مين وازي تفوته هنا

مجهول2. يلا خلينا وحدها 

روح كانت هتصو*ت بس قبل ناتنطق كلمه كان ضر*بها على رأسها 

المجهول1 ... المهمة خاصة ياباشا 

امير بمكر.تمام جيبوها 

مجهول1. . امرك 

😘💔

مروة. يابنت روح طلعي ده كله قياس

.....

مروة بق*لق.. روح روح 

مروة.خا*فت ودخلت بس انصد*مت لما شاافت شافت فستان روح ع الارض وهي مش موجوده

مروة بفز*ع . روح روح 

عمر بقلق . في اي مالها روح 

مروة بدمو*ع. روح اختفت مالقيتها 

عمر. طيب اهدي وخلينا نتوزع  ونفتش عليها 

مروة بصوت با*كي.طيب 

💔💔

مراد. بصه على علي اللي كان شبه الجثة 

مراد.. والله لند*مك على كل دم*عة نزل منها وعد مني هخليك تتمنه المو"ت 

مراد سابه وطلع 

💔💔

مروة. بدمو*ع هيا مش وجوده انا فتشت بكل مكان 

عمر.اانا هرن على مراد 

مروة. طيب 

 💔💔

امير بصه على.روح اللي نايمة وفضل يتح*سس جسمه*ا .. ده انتي اسر*تيني بجمالك انتي دخلتي عقلي ...دا انا تعب*ت كتير عشان لقيتك بس كله يهون عشانك قالها بكل شه*وة 

💔💔

مراد. بغض*ب. ازي تختفي 

عمر. اهدي وخلينا نفكر ازي هنلقيها 

مراد بقض*ب. انا عارف مين هيكون اخدها 

عمر. مين

مراد. مافيش غير امير هيكون اخدها بس قسم بالله مش هسيبه


الطفلة_والقاسي

#بقلم سلمى_حمدي

تكملة الروايه من هنااااااا 




 

تعليقات

التنقل السريع