القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حق ابني البارت الاول بقلم كاتبة الشموع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية حق ابني البارت الاول في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


1/. 

انتي طالق بالتلاته. 

.. اكيد هي يلي قالت لك تطلقنييي مش كده انت ايه حرام عليك تطلق ام ابنك عشان مرات اخوك. 

:  اه وبعدين انا بحبها و هبعتلك شهرية. 

..بتحبها!!!  طب وانا. 

:  وانتي ايه كنت بحبك و قرفت منك دلوقتي و حبيتها هي وهنتجوز بعد الاربعين. 

.. والناس هتقول ايه يا عزت. 

عزت ببرود:  ميخصنيش ويلا اطلعي برا شقتي. 

نور:  حسبي الله ونعم الوكيل فيكم. 

شالت ابنها و خرجت من الاوضه. 

سعاد بشماتة:  اكسر وراكي مايه اولة بقا. 

نور بغضب:  هستنا ايه من واحدة زيك مصدقت جوزها مات تلف علي اخوه قبل اما الاربعين حتي يخلص. 

سعاد بغضب:  اخرسييي يلا برا بيتي وشقتي. 

نور بغضب:  مش هخرج انا ام الواد يعني البيت دا بيتي وشقتي انا. 

سعاد بابتسامة خبيثه: حلوو. 

مشيت ونور لسه هتنزل سعاد شدت ابنها الصغير و ر-مته من فوق بكل غل. 

نور صوتت وجريت علي ابنها بسرعه يلي ساح في د_مه. 

سعاد بصويت تمثيلي: الحقووووو دي رمت ابنها من فوق عايزة تق-تله. 

عزت خرج علي الصوت و الكل جاه و نور حاضنه ابنها وو... 

#يتبع.. 

#حق ابني.


 

تعليقات

التنقل السريع