القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نصفي الاخر البارت العاشر و الحادي عشر 10_11بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية نصفي الاخر البارت العاشر و الحادي عشر 10_11بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية نصفي الاخر البارت العاشر و الحادي عشر 10_11بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية نصفي الاخر البارت العاشر و الحادي عشر 10_11بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





العاشرة__الحاديه عشر


العاشرة 


نصفي_الاخر.. 

بقلم ميرا ابو الخير


نور دموعها نازلت وهي مش قادره تتحرك وهو بيقرب بخبث قرب وقب"لها بعن"ف وقرب با"سها و بص عليها بجراءة و بص بخبث: اي رايك انتي دلوقتي تحت ايدي يا مشلولة ومحدش يقدر يمنعني عنك تؤ تؤ..دموعك دي خاليها تنفعك كمان شويه. 


نور بجمود: اعمل يلي انت عايزو مش همنعك. 


.....: اي دا اعتبر انك ضعيفه دلوقتي. 


نور بجمود: اعتبر اني تعبت. 


جوز امها بخبث: ههههه لي بس كده احبك وانتي شر"سه. 


نور بهدؤء: معدش يهمني حاجه. 


جوز امها قرب ولسه بيحط ايده الباب اتفتح: انت مين. 


جوز امها: خدي الفلوس دي واخرجي برا وفي 2 برا اصحابي ابعتيهم واقفلي الاوضه. 


الممرضه بصت علي نور بخبث: هه تمم. 


داخل اتنين. 


نور بصدمه: انتي كمان هنا. 


هند ببرود وقفلت الباب: اومال كلنا هنا انتي لازم تمو"تي ويمو"ت سرنا معاكي. 


بتحاول تقوم تقعد: لي بتعملوا كده انا عملت لكم ايه. 


جوز امها: شوفتينا واحنا بنتا"جر في الاعض"اء و امك كمان. 


نور بدموع: عشان كده قت"لتوها وعايزين مني ايه. 


هند بمكر: لولا الر*جالة طمعا''نين فيكي قولت عادي يتسلوا شويه وبعدين نخلص. 


جوز امها بيفك زاير قميصه: وانا عا"يزها دلوقتي. 


صحبه: وانا. 


الاخر: معاك. 


هند بتوقيف: استنوا لازم تاخد كام فو"لت كده الاول. 


جوز امها برفع حاجب: لي. 


هند بكر"اهيه: عشان خدت جوزي هات الممرضه. 


الممرضه داخلت ومعها الجهاز ونور مرعوبه. 


هند ببرود: شغليه علي اعلى حاجه. 


الممرضه بخوف: لا كده تمو"ت. 


بقلم ميرا ابوالخير. 


فارس بقلق: مخنوق مش عارف ليه. 


عفاف بتوتر: ا انا عايزة اقولك علي حاجه. 


فارس: اي يا امي. 


عفاف: ا انا ك كنت بزور نور الاسبوعين يلي فاتوا وعرفت انها ح حامل في اول اسبوع. 


فارس بصدمه: نعممممممم حامل. 


عند اياد. 


اياد بفرحه: يعني كده نور مش مراته. 


المحامي: لا طلما هي مش كانت في كامل عقلها تبقا جوازة با"طلة. 


اياد: اعمل دلوقتي ورق جوز هتجوزها. 


المحامي: تمم. 


اياد بفرح: اخيرا هتبقي مراتي وهو مش جوزك. 


في المستشفى. 


هند بزعيق: شغليه يلاااا. 


الممرضه: مينفعش هي حامل. 


هند اخدت منها الجهاز: يبقا هشغله انا . 


نور بصراخ وحطت ايديها علي بطنها: لاااااااااااا.... 


11.. 

هند بزعيق: شغليه يلاااا . 


الممرضه: مينفعش هي حامل الكهرباء تقت"لهم. 


هند اخدت منها الجهاز: يبقا هشغله انا. 


نور مسكت بطنها بصراخ: لاااااااااااااا. 


هند قربت وشغلته و ايد مسكتها: لا مش بالسهولة دي. 


هند والكل بصدمه: ف فارس. 


فارس زقها والبوليس داخل: اظن سمعت كل حاجه دلوقتى تقدر تاخدهم. 


هند بصدمه: انا مش فاهمه حاجه. 


فارس ببرود: يلي متعرفوش اني جيت من ساعه وسمعا كل حاجه وجبت البوليس طلعتي و*** وزبا*لة انتي طالق. 


هند بجنان: لاااا مش تقولها انا بحبك يا فارس بلاش عشان خاطري. 


بقلم ميرا ابوالخير 


فارس ببرود: خلصتي برا. 


هند لنور بكر"اهيه: هخرج وهوريكي يا نور. 


اخدوهم ومشيوا. 


فارس: يلا عشان نروح. 


نور ببرود: لا شكرا انا حابه افضل هنا. 


فارس بحزن: نور ان... 


نور مقعه بصوت عالي وكل صريخ: انت ايههههه رد عليا ايههه تقعد تعمل معايا كده ليي انتو ايه لي بتعملوا معايا كده لي مفيش احسا"س لي انت زيك زيهم ويكون في علمك جوازي منك با"طل يعني انا كده حامل في الحر"ام وانت السبب. 


فارس بصدمه: قوليلي انك كانتي واعيه ليلتها. 


نور ببرود: مش واعيه واتفضل برا انا عاوزة اغير هدومي اه متخفش انا اه مشلولة بس بعرف اساعد نفسي كويس. 


فارس خرج: لي مش فاهمه ا انا بعشقك يا نور. 


نور لابست هدومها وخرجت وهو فرح: يلا. 


نور ببرود: تؤ تؤ انا رايحه بيتي مش بيتك انت مش جوزي. 


فارس بعصبيه: نور متعصبنيش. 


نور ببرود: واعصبك ليه. 


....: عوقت عليكي. 


نور بابتسامة: لا يا اياد خدني معاك يلا. 


فارس بغضب: ياخدك فين انتي مراتي. 


اياد ببرود: لا يا حلو مش مراتك فوق كده. 


فارس قرب ولسه هيضر"به اياد مسكه: تؤ تؤ امشي يا حلو. 


فارس ابتسم بخبث: اممم تمم اوي. 


مشي فارس وهي راحت بيتها واياد معها. 


اياد حطها علي السرير. 


اياد: اجبلك تاكلي. 


نور بابتسامة: متشكرة. 


اياد قر"ب ولسه هيحضنها: لا يا اياد بعد اذنك. 


اياد: زي ما تحبي. 


نور دموعها نازلة: عايزة ارتاح شويه. 


اياد بهدؤء: طيب هسيبك ترتاحي ونخرج بليل. 


نور بهدؤء: تمم. 


نامت وبتفكر فيه وقلبها موجوع: لي كده لي. 


غمضت ونامت. 


عند فارس. 


فارس بيكسر كل حاجه: نور مراتي وبتاعتي انا نور ملكي هاخدها يعني هاخدها. 


طخخخخخ كف نزل علي وشه: امي. 


عفاف بقرف: عايزاها بعد كل دا. 


فارس بزعيق: غصبببب غصبببببب افهموني . 


عفاف مقاطعه: انت مش تستاهلها يا فارس. 


فارس: لا وهاخدها. 


سابها ومشي.


في مكان ما. 


نور بحزن: اياد انا متشكرة جدا ليك مش عارفه اقولك ايه. 


اياد بابتسامة: متقوليش حاجه. 


نور بدموع: انا حبيته تخيل حد يبعت مراته مستشفى المجا"نين ويكهر"بوها تخيل حد يغت"صبها كده. 


اياد بصدمه: نعممم هو قر"ب لك يا نور ازاي انتي مراتي قبله وانا وانتي عارفين. 


نور بزعيق: مش مراتك يا اياد. 


اياد بخبث: والله ولما بو"ستك وكنتي في حضني ايه. 


.....: بتقول ايههههه. 


#يتبع....اللي عاوز تكملة الروايه قبل أي حد وبسرعه يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع