رواية أحببت صعيديه البارت 15_16بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية أحببت صعيديه الفصل 15_16بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية أحببت صعيديه البارت 15_16بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
#رواية_احببت_صعيديه
#البارت_15
مسك : عاااااااااااااااا انتي ازاي تعملي كده
سما : انا اعمل اللي انا عايزاه
سما جابت دلوا مياه و رشته على مسك
مسك : ازاي ده يعني
سما : يعني انتي هنا هتبقى خدامة اه و بالمناسبة هتنضفي البيت كلو لوحدك و هتطبخي كمان
مسك بخبث : اهاااا حاضر و قامت راحت تلبس
سما : انا هوريكي يا صعيدية ههههههه
مسك في الحمام : بقا انا خدامة تؤ تؤ محظرتيش جيتي عند الشخص الغلط نهار ابوكي اسود ههههه و بعدين افتكرت أسر. و قعدت تبكي
مسك ببكاء : ياترا دلوقتي عامل ايه
عند أسر
اسر: جاهزين يا رجاله
_ جاهزين يافندم
لا إله إلا الله
لا إله إلا الله
هجووووووم
عند مسك
مسك بخبث : يلا بقا ننضف البيت. و نزلت
تحت في الفيلا. مسك كانت نازلة و معها. خرطوم مياه و سما و محمود كانو تحت
سما قامت و مشيت اتجاه مسك
سما : تؤ تؤ لو تعرفي من الاول انو ده مكانك هههههه
محمود طبعا قاعد ساكت لانو عارف مسك مستحيل تعمل كده
مسك : عندك حق بس انا بردو بحب اشتغل بمزاج. عمو محمود. شغل كده اغنيه تكون فرفوشة. و عالي الصوت
محمود: من عنيا. و فورا شغل اغنيه
مسك شغت الخرطوم و بدائت ترش مياه بس بالطريقتها
مسكت سما من ايدها
مسك : يلا بقا هزيها. الناس لبعضيها. و بعدين لافتها سما لافت و في المياه اتزحلقت
سما: انتي يا غبيه انتي مجنونة ايه اللي عملته ده
مسك بخبث : يا نهار انا اسفة و راحت لاتجهها و هي مسكة الخرطوم
مسك: هاتي ايدك يلا
و هي بتمسك. ايدها بدئت ترش مياه عليها على أساس أنها مش واخده بالها
سما : ايه ده اووووف هاا يابت شيلي البتاع ده بختنق المياه لا اوووف كح كح كح ا ه ه ه ه
مسك راحت خلاص من الضحك و محمود واقف و كأن هيموت من الضحك 😂😂😂 اضحكو انتوا كمان هي جات عليكم
مسك بخبث : يالهوي معلش اختي ايدك
و مسك طبعا كانت متمسكة لأنها كانت مخططة هتعمل ايه علشان كده موقعتش
مسك : هاتي ايدك يلا و مسكة ايده قامت شدها الناحية التانية قامت سما اتزحلقت و طبعا انتو عارفين السرميك بقا اه و هي كمان حطت صابون التنضيف كمان
و بعدين راحت لها مسك عندها
مسك : يا نهار تعالى تعالى. و مسكة ايدها و زحلقتها رجعتها كأنها تاني
سما : اه ه ه ه ه يا مجنونة ايه ده انتي غبيه خلاص متنضفيش تاني
مسك عملت إشارة لمحمود بايدها انو يعلى المياه
محمود طبعا ادها أشارة انو فهم و راح بسرعة علا المياه
و مسك فضلت ترش مياه عليها على أساس مش واخده بالها و بعد فتره من التعذيب في سما
مسك عملت اشاره انو محمود يوقف المياه.
سما : الحمد لله و بعدين قامت بسرعة و وقفت قدام مسك
سما : انتي غبية ازاي تعملي كده انتي فيكي مخ و رفعت ايدها تديها قلم مسك بسرعة مسكة ايدها و نزلته بقوة. و بعدين طاااااخ قلم نزل على وش سما سما وقعت منه اومال مش بطلة روايتي لازم تبقا قويه 😂😂
مسك عملت إشارة انو محمود يطلع علشان مينفعش يشفهم بيتخانقوا ليه مقاموا بردوا و علشان حاجه تانية بردوا
محمود فهم. و طلع اوضته
مسك نزلت لمستوى سما و اردفت
مسك : بقا انا خدامة يارخيصة و اكيد واحده رخيصة هتشوف كل الناس أرخص منها. ما هو ده مستواها انتي عارفه الخدامه اللي انتي بتزليني بيها دي انضف. و أشرف منك دي بتاكل بتعبها مش بتشحت زي حضرتك انتي كل همك فلوسة اكيد اكيد ده مش حب و أكملت بزعيق. مش حب مش حب فاهمة
سما خافت منها فعلا و فضلت السكوت
مسك : عارفه انتي رخيصة قد ايه رخيصة على قد ما انا بتكلم معاكي. مع اني وصلتك الأرض في ثانية إلا و انا مستقره نفسي اوي ايني نزلت لمستواكي فعلا انك واحده رخيصة
و مشت وسبتها وطلعت
سما بشر : و حياتك لانزلك نفس المستوى و أكملت بزعيق نفس المستوى
عند أسر
أسر جاهزين. هجوووووم
أسر : يوسف يلا بسرعة
يوسف : تمام يلا
يوسف بصدمة : أسرررررر
أسر :........
عند مسك
تلفون مسك رن
مسك. بصدمة : ا ا نت بتقول ايه طاب طاب في أي مستشفى بسرعة
يوسف : في مستشفى *******
مسك ببكاء : تمام تمام
مسك راحت بسرعة. عند محمود
مسك ببكاء : عمو أسر أسر
محمود بخوف : اهدي اهدي فيكي ايه وماله أسر
مسك ببكاء و هستريه : أسر خد طل*قة و هو في المستشفى
محمود بخوف : اييييييه
يتبع.....
#رواية_احببت_صعيديه
#البارت_16
محمود بخوف : انتي بتقولي ايه
مسك ببكاء : هو انا في واحد اتصل عليا و قال انو في مستشفى * **
محمود : طاب يلا بينا مستنيه ايه بسرعة ها
مسك ببكاء :ها يلا يلا
نزلو و ركبو العربيه
بعد نص ساعة
محمود : دكتور المريض يوسف الشناوي موجود في فين
الممرضة : موجود في غرفة ******
محمود : تمام شكرا. و بص امسك و قال يلا
مسك ببكاء : ها يلا
وصلو لحد الاوضة
مسك بلهفة : دكتور ممكن ادخله
الدكتور : تمام بس متتاخريس
مسك بفرحة : تمام
دخلت مسك و هي. متوترة
مسك اول ما شافت أسر. نايم على السرير و الاجهزه حواليه
و كتفه متصاب فضلة تبكي اووي. و قربت منه
مسك : أسر انت كويس
أسر بقرف : كويس
مسك ببكاء و اسف : طيب في حاجه وجعاك
أسر : لا
مسك : انت بتكلمني كده ليه
أسر : لا رد
مسك : أسر رد عليا بقا
أسر : عايزة ايه
مسك باسف : طاب بص انا اسفة و الله مكنتش اقصد
أسر : تمام
مسك : تمام تمام ايه ده كلمني و النبي يا أسر
أسر : ما قلنا خلاص بتتاسفي على ايه ده حقك و انا اول ما أخف هعملك اللي انتي عايزاه
سمعته و كانو طعني بخنجر كانت الكلام صعب اوي متخيلتش انو ممكن يعملاه كانت روحي بتتسحب
مسك ببكاء زاد : أسر طاب سيبك من الكلام ده دلوقتي
أسر : لا رد
مسك : مسكة ايده بيديها الاتنين و اردفت و النبي يا أسر انسى دلوقتي كل اللي قولته انا اسفة بلاش معاملتك دي طاب بص انا مش هتكلم خالص في السيرة دي بس و النبي بلاش المعاملة دي
أسر بفرحة حاول يخبيها : تمام انا مسامحك
مسك ببكاء : بجد طاب طاب انت مش هتكلم بطريقة دي تاني صح
أسر بخبث : مش هتكلم بس بشرط و بيشاور على خده
مسك من غير. تفكير بسته في خده
مسك : اه ه خلاص بوستك عايز ايه تاني
أسر بضحك : عاملته بسهولة كده
مسك و حست على نفسها :هو انا انا يعني على فكرة انت قليل الادب
أسر بضحك : بجد طيب فين قلة الدب في دي انا ممكن اعلمك
مسك بخجل : أسر بس احترم نفسك بقا
اسر بضيق : ماشي
مسك حست انو اتضايق
و راحت ضمته بسرعة
أسر فرح و قابلها بالحضن بأيد السليمه
بعد شويه
أسر : مش كفايه انا ضهري اتقلص
مسك : ماشي يلا بقا انا هروح اشوف انت هتخرج امتي
أسر بزعل : استنى بس خليكي شويه
مسك : لازم اشوف ولازم اتصل بسما نسيت اقولها معلش
أسر بضيق ' مسسسسك متجبيش سرتها دلوقتي فاهمة
مسك :حاضر
مسك في نفسها : اكيد في حاجه ورا سما ده مش معقول يكون حب اكييد و انا لازم اعرف
خرجة مسك برا
محمود : هو بخير
مسك : الحمد لله بس انا عايزة اشوف هيخرج أمته
يوسف من ورا ضهرهم : انا لسه ماضي و جهزت كل حاجه و ينفع يخرج النهارده
محمود : يوسف اخبارك يا ابني عامل ايه
يوسف: الحمد لله يا عمي ازيك يا مدام مسك
مسك : الحمد لله
(يوسف صاحب عمر أسر يوسف جذاب و حلو من الاخر طويل بعضلات و عنيه زرقاا و بشرته خمريه الواد من الاخر يعني 😹😹)
في اوضة سما
بتكسر في كل حاجه
سما بغضب : بقا انا تعمل معايا كده و كمان تضربني قلم اه ه ه ه ه
عند مسك و اسر
مسك دخلت عند أسر
مسك : اسوري يلا بقا هنمشي النهارده
أسر : اوك يلا بقا
مسك أسند عليا
أسر : لا مش هينفع نادي يوسف احسن تتاذي
مسك : بس يا أسر
أسر بمقاطعة : قلت هتتاذي انا تقيل عليكي يلا
مسك : حاضر
يوسف : اهلا اهلا يلا بقا ما هو انا شيال العيلة يلا ياخويا يلا
أسر بضحك : اومال لزمتك ايه
يوسف بضحك : امشي يا خويا امشي ما هو انا متهزء كده على طول
بعد شويه خرجوا من المستشفى و هم في الطريق
اه ه ه ه ه. مش تحاسب يا حدع انت
يوسف :مش انا بردوا اللي اشحاسب ماشية في نص. طريق و أحاسب انا
مسك نزلت بسرعة
مسك بفرحة : عااااااا رباب و حضنتها
رباب : يخرب عقلك عاملة ايه وحشتيني اوي اوي
مسك : و انتي كمان يا روحي
يوسف : اي ده اي ده يلا منك ليها على العربيه و كملو في البيت يلا.
مسك : طاب متزقش
روح : بيتك صح
مسك :يلا بس الاول و بعدين نتكلم
بعد شويه وصلو البيت
و قعدوا كلهم و أخذوا القاعدة هزار و مسك عرفتها برباب
اه صحيح اعرفكم بيها ( رباب دي صحبت مسك المقرب اووي و بحكلها كل حاجه
رباب بنت ببشره خمريه و عيون خضر مختلطة برمادي و قصيرة و هي تشبه مسك في المواصفات بس الفرق الملامح)
بعد شويه
رباب : طيب انا لازم امشي الوقت اتأخر
مسك بزعل : ياريتك تقعدي شويه كمان بس مش عضغط عليكي بس هتيجي تاني
رباب : اكيد
يوسف : طيب استأذن انا بردوا و بكره اوصل الانسه رباب
رباب : لا لا انا هخد تاكسي
مسك : لا طبعا احسن انك تروحي مع يوسف
رباب : تمام
يوسف : تمام
مسك : انت يا عم محمود روح ارتاح شويه و انا هطلع أسر فوق
محمود : تمام
مسك : يلا احج
أسر بضحك : اخرتهه يلا يا ستي
يتبع..
تعليقات
إرسال تعليق