القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صعيدية امتلكتني اقتباس من البارت العشرون 20 الأخير بقلم اسماء صالح في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية صعيدية امتلكتني اقتباس من البارت العشرون 20 الأخير بقلم اسماء صالح في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية صعيدية امتلكتني اقتباس من الفصل العشرون 20 الأخير بقلم اسماء صالح في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية صعيدية امتلكتني اقتباس من البارت العشرون 20 الأخير 

رواية صعيدية امتلكتني من البارت العشرون 20 الأخير بقلم اسماء صالح في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية صعيدية امتلكتني اقتباس من البارت العشرون 20 الأخير بقلم اسماء صالح في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#اقتباس_آخيرر.
في المكتب..
جمال بنفا"ذ صبر: طيب هنقعد كده كتير عاد ولا اييه
سليم بإحراج: احم ااه هو انا كنت جاي وطالب طلب شخصي
 
ابراهيم بتوتر : وانا يا حضرة العمدة يعني كنت طالب ايد بنت اخو ام يحي فيروز ومتعـ.شم في طلبي والله .

جمال ببر'ود بص لسليم : وانت يا ولدي أنا معنديش بنات تاني للجوااز.
سليم بارتباك : ااه أنا طالب ايد رقية .
جمال بجدية: طيب بصوا عاد انتوا الاتنين.. الموافقة هنا ليهم هما ..
يوافقوا الاول وتا"جولي ع طول وساعتها اشوف أوافق
 ولا ارفض.

ابراهيم بسرعة بأمل: ااه لا ترفض ليه بس عاد يا عمدة أنا ابنك برضو ومتر"بي تحت ايد.ك وعارف عني كل حاجه

سليم بزعل: وانا والله تو'بت وطلعت اهو زي الفل وبفـ.تح شغل ليا مخصو'ص.

جمال بفرحة من جواه وواثق فيهم: اممم طيب انا موافق نستني عاد رأيهم هما الاتنين.!!
....
فيروز واقفة مع رقية بره قدام الباب وسامعين كل الكلام.!..

رقية بفرحة :خلاص خلصوا كلام
فيروز بتركيز : ااه خلاص هما دلوقتي بيتكلموا في الشغل 
 وكملت وهي بتحضن رقية: مبروك يا رورو..اكيد موافقة صح.
رقيةبمرح: لأ مش هوافق كده بسهولة وخلاص.!
فيروز بصدمة: انتي بتقولي ايه دي فرصة.وسليم بقي كويس خلاص.
رقية بخبث: بنت يا فيروز إحنا نشتغلهم شوية ونلـ'عب عليهم علشان منوا,فقش بسهولة يتـ.عبوا شوية علشانا.

فيروز باهتمام: وه انتي عايزة تبهد* ليهم أكده..طب هتعملي اييه.
رقية بفرحة : امسـ"كي ايدي وتعالي نطلع وانا اقولك..
فيروز بمرح: يلا يا ر"يسة.!!!؟
يتبع..
استنوا الاخير...
كفا"يا عليكم كده ولا إيه؟؟!🤷👀🙂🥺
#صعيدية_امتلكتني
Asmaa Salih ✍️✍️

مازال البارت الجديد قيد الكتابه

 وهينزل حصري في مدونة#موسوعة_القصص_والروايات 

يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

 


تعليقات

التنقل السريع