رواية صغيرتي البارت الثاني والثلاثون 32بقلم شروق خالد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
صغيرتي 32
شهد.. وهي تنظر الي تلفون خالد
خالد.. وهو يرا علي الشاشه جنتي
شهد.. بغضب تنظر اليه
خالد.. وهو ينظر الي شاهين
عبدالعزيز.. مين ده يا ولدي
خالد.. بتوتر ده
شاهين.. ليه خايفه كده دي اكيد الجو مش كده يا دودي هههههههه
شهد.. ايه
خالد... وهو يغلق الاتصال
شاهين.. يتصل مره تانيه
خالد.. يعمل التلفون صامط
عبدالعزيز.. قوم يا ولدي رد
خالد.. لالا مش مهم
شهد.. بنرفزه ليه ما تقوم وتهز برجلها بتوتر
خالد.. وهو يمسك التلفون ويقوم
شهد... بعد اذنك يا جدي
شاهين... هههههههه ويضحك الولد راح ههههه
عبدالعزيز... يلا يا ولدي علي شان نشوف اللي ورانا
شاهين.. انا كلت هستناك بره ماشي
عبدالعزيز.. تمام
شاهين.. وهو يخرج بسرعه ويتصل علي خالد
خالد.. وبعدين معاك
شاهين.. بيبي حبيبي انت ليه مش بتردي عليا
شهد... وهي تدخل الاوضه عند خالد مره واخده خالد انا عاوزه منك حاجه
شاهين.. حبيبي انت رحت فين
خالد.. معاكي يا قلبي
شهد.. بنرفزه انا بكلمك كلمني وسيبك منه دي
شهد.. وهي تمسك التلفون ويفتح الميك
شاهين.. بيبي انت رحت فين هتاجي زي ما وعتني
خالد.. اه بس خمسه كده أشوف اختي واكلمك
شهد.. بزعل اختك
شاهين.. تمام باي امواه يا قلبي
شهد.. وهي تدمع وتجري من
الاوضه
خالد... شهد استني انا
شاهين.. اهدي واسبت انت سامع ولا لا
خالد.. روح يا شيخ منك لله ويعلق الخط
شهد.. وهي تبكي
رقيه.. وهي تدخل الاوضه علي شهد
رقيه.. وهي تجري عليها مالك يا شهد
شهد.. وهي تمسح دموع مافيش انا كويسه الحمدلله وتمسح دموعها
رقيه... صح نحنا خارجين نتفسح تاجي معانا
شهد... لا انا تعبانه اووي عايز انام
رقيه... قوم بقا ما تبيش نكديه
كده انا هروح مع شاهين وخالد هيروح مع حنا تعالي علي شان تتعرفي عليها ده بت عسل الصراحه
شهد.. وهي تنزل منها دموع لا انا هنام وتسحب الغطا عليها وتنام
رقيه.. وهي ترمي الغطا يلا بقا
شهد.. لا يعني لا
رقيه.. بس
خالد.. انتي ليه مش عايز تاجي لا تكوني مش حابه تشوفي مراتي مش كده
شهد.. وهي ترمي الغطا وانا ماللي بيها ان شاء الله انت حر
خالد.. تمام حابه تاجي تعالي مش حابه برحتك سلام انا
رقيه.. برحتك يا شهد بس احب اقولك حاجه
شهد.. ايه
رقيه.. انتي بي غبائك ضيعتي اكتر واخد بيحبك سلام
شهد.. وهي تمسك المخده وتكتم بيها بقها ااااااااااه محدش ليه فاهم حاجه انا بموت ااااااااه
__________________________________
اسد... انا هنزل الصعيد عند خالد يا ماما وهقوله علي حاجه وهو حر اللي عايز يعمله يعمله انا مش قادر انا خاسس اني دمرت حيات اخويا يا امي ويترمي علي الارض ويبكي ااااه
مروه.. انت ليه ماشيت في الطريق ده ما كونت اتجوزت احسن ليك يعني انت كده قبل ما تظلم حد هتظلم نفسك بالي انت عايز تعمله ده لمه تجيب ابن في الحرام وتربيه ليه كده
اسد.. يعني عايزين اتحوز انا مستحيل اتحوز انت ما تعرفيش حاجه دلوقتي الواحده بتكون في بيتك وعلي سرير وفي حضنك وانت نايم وهي بتخونك انا شفت ناس كتير كده وانا مستحيل اكون واحد منهم مستحيل
مروه.. مش كل البنات كده انت وحدك اللي شايفه ان الكل كده في بنات محترمه وبت ناس انت شوف الجانب الكويس انت اللي مختار الوحش
اسد... وهو يبكي انا هروح لي خالد وهو حر يعمل اللي هو عاوزه فيه يا يسامح يا يم*وتني ويريحني انا تعبت بحد ويب*كي
مروه.. وهي تنزل لي اسد وتضمه لي صدرها اهدي وان شاء الله خالد يسامحك بس انت قول يا رب
شهد... وهي تلبس بنطلون جنز وتشرت وتخرج لي خالد يلا انا جاهز
خالد.. بغضب ايه ده يا هانم وينظر يمين وشمال ويمسكها من يدها ويدخل بيها الاوضه
ايه اللي انتي عامله ده
شهد.. ايه وخشه
خالد.. انت قولت ميت مره بلاش الكلام ده صح
شهد.. بغضب انت مالك بيه روحي لي جنتك
خالد.. بدون وعي منه يسحبها اليه ويقبلها بجنون ويضمها الي صدره بشده ويضع يده في شعرها
شهد.. وهي
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
مجمع الروايات الكامله والحصريه اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق