القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت صعيديه البارت الخامس والسادس 5_6بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية أحببت صعيديه البارت الخامس والسادس 5_6بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية أحببت صعيديه البارت الخامس والسادس 5_6بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

احببت صعيديه 

البارت الخامس. 


وقفنا عند مسك لمه كانت في المستشفي مع اسر وحببتو نكمل. 


اسر بعصبيه: مسسسك


مسك : طاب استأذن انا


و بعدين خرجت  ورجعت بسرعة دخلت رأسها من الباب و مميله ضهرها لورا 


مسك :  اه صحيح  ابقا هتها البيت عندنا ترتاح أصلها حبيبتك ولازم اكرمها. و لا ايه يا اسوري


.. اسر أو ما سمع اسوري  فرح  بس خبة


أسر : اكيد هجيبها انتو اصبقونا


مسك بخبث :    من عنيا


مسك  خرجت


محمود :  ها حصل ايه


مسك. :  كل خير يا عمي يلا بينا احنا  علشان ورانا شغل  وبعدين ضحكت هي و محمود مع بعض


أسر  في نفسه :  يا ناس دي نوعه ايه جوزها و رايحه تحضر لحبيبته الاوضة  يا رب دي نويه على حاجه ولا هي كده لا لا اكيد هي مش هتعمل حاجه


سما : طيب مش يلا بينا


أسر : طبعا يا حبيبتي


أسر و سما  ركبوا العربيه  و على الطريق شووووو


عند محمود و مسك


مسك :  هلا هلا هلا  ايه ده ده بيت ولا قصر. تحف بجد


محمود اومال   ده بيت  محمود الشناوي


مسك : و نعم التواضع يا عمي   طاب يلا علشان نلحق  و بعدين ضحكت  هي و محمود  ههههههههه😈😈😈


  سما و أسر وصلوا


أسر : اتفضلي يا حبيبتي  البيت نور 


سما. بخبث  : ده نورك يا حبيبي


مسك. :  اهلا و سهلا و بعدين حطت ايدها هلي كتف أسد و كف يدها على راسو 


مسك. : انت اكيد تعبان اطلع ارتاح  و انا أوصلها


أسر : لا انا اللي هوصلها


مسك تمام انا جهزتلها الاوضة اللي على ********


أسر : تمام 


مسك  :  و الله و هتلعب يا عبد الصبور


محمود :  استر يا رب هههههههههه


عند أسر و سما


أسر : انتي ارتاحي  هنا و انا هغير و ارجعلك


سما : تمام يا حبيبي و بعدين بيساه في خده


أسر في نفسه : يا نهار دي مسك معملتهاش. و بعدين راح اوضته لق مسك  


أسر:  انتي بتعملي. ايه هنا


مسك بخبث. : هنا ايه في ايه


أسر : هنا في اوضتي


مسك : يا نهار يا ابني هو احنا مش متجوزين   عايز تفضحنا مع عمي محمود


أسر :  يا نهار. تمام طيب انا  هغير.

بعد شوية  خرج أسر من الحمام


مسك :  بقولك ايه. هو احنا ميتا هنطلق


و قعت الكلمة على أسر كصاعقة


أسر : نعاااااااااااااااااااااااام يا ختي


مسك: في أيا


أسر : في انو مفيش طلاق


مسك : نااااااعم و سنيورة


أسر ببرود : هتجوزيها عليكي


و مسك ريحة تكمل قاطعهم صوت صريخ جريوا عليه


أسر :  فيكي ايه


سما :  الحقوني يا أسر جسمي  بيهرش جامد


أسر : طاب طاب روحي استحمي


سما حاضر وأسر لما سمع صوت  عيطها في الحمام   قام رايح يدخل


مسك :  انت رايح فين


أسر : دخلها


مسك : لا ونبي ادخلها  لا و إستنا  ابقا خلعها شوية الهدوم اللي هي مش لابساهم   تمام


و ربنا لاخليكي تحصلها. قامت ضرباه  في بالبونية في بطنه


أسر : اه ه ه ه ه 


مسك : خليك جنبها

كده


و دخلتلها 


و محمود  تاه  في الضحك  


أسر :  انت بتضحك


محمود بضحك :   ادخلها اختياري يا ناس زووووقي اومال


و بعد شويه خرجت مسك من عندها


مسك هي شوية و هتخرج تكون لبست انتوا روحا غيرو و ارتاح ا علبال ما تجهز


أسر و محمود مشيوا


مسك بسرعة  شالت فرشة السرير و رمتها من على البلكونة في سلة كبيرة


و حطت واحده شبها تاني بضبط


باااااااس كده 



احببت صعيديه، 

البارت السادس. 


مسك شالت  الفرش و فرشت واحده شبها تاني  


خرجت سما من الحمام و هي لابسه   شورت قصير جدا   و فانيلا راقيه انوثيه من غير كم


مسك    في نفسها :  و النبي والنبي دي بيحبها كيف  دي مش لابسه يا نهار ابيض. و النبي اسود


مسك : تعالى اهنه  لما احضرلك الاكل


سما : طيب بسرعة  انتي اخرك كده اصلا


مسك سكتت و نطقتش بكلمة


بس أسر كان جاي علشان يطمن على سما و سمعها 


أسر و عنيه حمر من كتر الغضب :   سما انتي ازاي  تقوليلها كده  


سما :  سوري يا بيبي. بس ده اكيد مقامها   و لأنها اخدتك مني


أسر اشتد. غضبه و كسر ألفاظ بيده  و رايح يتجه امها علشان يضربها.


مسك بسرعة ووقفت قدامه انت


مسك :  انت هتعمل ايه انت مجنون  دي هتبقا مراتك ازاي تضربها. و بعدين هي معاها حق  انا  هنا مجرد خدامة  و اكيد هنطلق


أسر اشتد غضبه جدااا و كاد أن ينفجر.  ثم ضرب مسك بلقم. على وشها


أسر  بنظرة غضبو رعب :  اولا مفيش طلاق. ثانيا انتي مرات أسر الشناوي. و مش خدامه  ثالثا هتجوزيها عليكي    و همس في اذنها و هخليها ست كمان


كل ده وسما قاعده و هتموت من الرعب من أسر 

مسك. ببرود  :    ما شاء الله  مش خدامه   اوك. بس انا شايفة نفسي خدامه و ده لو كان عجبك وعملها الاكل لانو انا مليش لأزمة في البيت ده ولا صفة اصلا


أسر اشتده غضبه من كلامه. و سحبها من ايدها. و ضغط عليها حتى كانت هتتكسر  و خدها على الاوضة


مسك : سيب ايدي  انت اهبل


أسر : لا رد


أسر دخل الاوضة ورماها على الأرض


مسك ببكاء :  اه ه ه ه. انا عملتلك ايه


أسر بنظرت رعب : عملتي كتير و هتتعقبي.    و اكمل. بقا. مرات. اسر الشناوي. خدامه


مسك :  و انت عملت  فرق بيني وبين الخدامه  ده حتى الخدامه ارحم     بتجيب حبيبتك جدامي ولا و كمان عايزين اجهزلها الاوضة في بيت جوزي  لا و كمان اروح قدامك بعربيت عمي


أسر. بصدمة : بس. انا مقلتلكش تقولي كده


مسك بزعيق :  بس وافقت و ده. السبت اني خدامه أو حاجه أقل


أسر  اشتد غضبه اتر عندما سمع كلمت خدامه مره تانية


أسر :  بقا كده  تمام


و اكمل.   و ربنا لا تشوفي ليالي سودة  سوووودة.


مسك :  انا شوفتها قبل ما اشوفك حتى ولو شفتها تاني  مش هتفرق


اسر  مشي ولا كأنها قالت حاجه. وخرج وركب العربيه و مشى


بعد  ما أسر مشي. محمود طلع بسرعة لمسك


محمود. :   في ايه ايه اللي حصل


مسك :  قومني الأول ابنك. مطلعش مععصعص


محمود :  وربنا تستاهلي    ها حصل ايه قولي


مسك بخبث : كل خير يا عمي كل خير وحكتله اللي حصل

.


محمود : يا بت المجنونه. بس انتي مزوتهمش شوية  ده مش بعيد يولع فيكي


مسك : تؤ تؤ ياعمي هو  هيولع قبلي    


وبعدين ضحكت هي  و محمود ( جماعة انا بدائت اخاف منهم  استر)


في اوضة سما


سما : اه ه ه. جسمي.

اما بت الجز **مة دي هتسرف معاها.

يا رب  أسر ما يكون عصب أوي منها ده الله اعلم هيعمل ايه و هتبوظ كل خطتي


عند. اسر


أسر. راح على البحر   و قام. مزعق باعله صوته


أسر : اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.  ليه كده. اووووووف ازاي تقول كده


و اكمل بهدوء 

 ازاي قدرت تقول انها خدامه. و انواا انا اللي خليتها كده. انا انا اههه يا ناس

.. و اكمل في نفسه.


قلبه :  طيب انا زعلان ليه معقوله اكون حبتها


عقله : لا لا اكيد لا. انا بحب سما وبس بس  هي اللي في قلبي


قلبه : طيب يمكن سما مجرد إعجاب


عقله : تؤ تؤ اسكت اسكت يا غبي انت بتقول ايه سما بس بس.


و بعد وقت كبير من التفكير  ذهب اللي البيت 


أسر و دخل الاوضة 


مسك بخوف :  أسر


أسر ببرود : انتي منمتيش ليه.


مسك : مش جاييني نوم


أسر :  يعني ايه نامي دلوقتي حالا


مسك : طاب و انت هتنام فين


أسر بخبث : عند سما


مسك : نعاااااااااااااااااااااااام


أسر  بخبث :  مالك في ايه


مسك بتوتر : لا لا مفيش بس يعني ازاي تنام معاها في اوضة و انتو  مش مش


أسر :  و ده يهمك


مسك بتسرع : لا اكيد


أسر اشتد غضبه مره  تانيه   و قال :  بس انا هنام هنا 


مسك : و تنام هنا ليه شوف اوضة تانية أو روح عندها


أسر بغضب و زعيق : قلت هنام هنا انا حر 


مسك : طاب  خلاص خد راحتك   انا هطلع باره


أسر بغب عارم ميسك ايدها و شدها و.... 


يتبع..

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 



 

تعليقات

التنقل السريع