القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العمر البارت الرابع بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية ندم العمر البارت الرابع بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


#البارت_الرابع

#ندم_العمر

خلود بإبتسامه استغراب : انتي مين

يارا : انتي الي مين؟؟

خلود بتردد : احم مراتو

يارا بصدمه : اييي مرات زينن ؟؟؟ ازايي

زين بإستعجاب : يارا !! اي الي جايبك ف الوقت ده 

يارا : جيت عشان اديك الساعه دي 

وتنظر ل خلود بإبتسامه : وقعت منك وانت معايا انهار.. 

زين بتسرُع : خلاص يا يارا 

زين وينظر ل خلود

زين : انتي واقفه لي هنا روحي اعملي اي حاجه 

خلود بتمشي من قدامو

خلود بعصبيه وصوت منخفض

خلود : اه يمقرف بتزعقلي انا


_:.


يارا : انت مقولتليش انك اتجوزت لييي

زين : ما انتي عارفه ان انا هتجوز يا يارا

يارا : ايوا تتجوز اسيل الي هي هربت خلاص

زين : ابويا بقا هو الي اتصرف عشان منظرو قدام الناس

يارا بجنون : طب ليي مقولتليششش اناا اكون مكانها وانت بتحبني وانا بحبك اومالل دييي؟؟ انت مش طايقها 

زين : يارا انا صدعت وعايز انام ممكن تروحي 

يارا بغيظ : ماشي يا زين


_____________________________________


هاجر بتوتر : انت بتتصل بيا لي دلوقتي

عمر بضحك : اي يابنتي في اي هو في حد جنبك

هاجر : لا

عمر : اومال

هاجر : انت عايز اي

عمر : بعيداً عن طريقتك دي هعرف لي بس بعدين المهم كنت عايز اخد رأيك في حاجه

هاجر : وتاخد رأيي لي كنت مين انا؟؟

عمر : هاخد رأيك عشان انتي اكتر حد فاهمني وحد مهم في حياتي يعني بعتبرك زي اختي واكتر وبعدين مالك بجد ما انا باخد رأيك علطول مش جديده يعني 

هاجر  بحزن : طيب قول انا سامعه

عمر : انا قابلت اسيل انهارده

هاجر  : امم وبعدين


____________________________________


زين بخضه : بسم الله الرحمن الرحيم انتي واقفه لي في الضلمه كده

خلود : هي مين الجامده الي كانت واقفه معاك دي ؟؟

زين بإستيعاب : جامده؟ انتي بتتكلمي كده لي 

خلود : قول بس

زين : و انتي مالك هي مين؟؟

خلود بهدوء : ماشي انا كده كده مش عايزه اعرف

زين : كدابه الفضول هيقتلك

خلود : والله ابدأ

زين بإبتسامه بارده : طب غوري من قدامي عايز انام


_____________________________________


7:00 AM الصبح ✨


خلود : استنا بقا لحد ما افكر في فكره يقتنع بيها

خلود بخوف : اسكت والنبي هيصحاا وانا لسه مش عارفه اقولو ايي


_:.


زين بإستغراب : مالك؟؟ 

خلود : مالي؟؟ مفيش حاجه انا كويسه اهو 

زين : واققه لي كده ما توسعيلي عايز ادخل الحمام

خلود بتوتر : مش هينفع

زين : وده لي ان شاء الله !! 

ويسمع صوت كسر من الحمام 

زين : اي الصوت دهه مين في الحمام؟؟ 

خلود : مفيش حد

زين بشك : انتي متوتره كده لي؟؟ مخبيه اي عني

خلود بضحك : اخبي اي يا ابني مفيش حاجة بقولك 

زين : طب اوعي ايديك دي 

ويدخل الحمام

زين بصدمه : فييي بيتييي ياااا حيووووو*انه 

يتبع.. 


يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

Donia_fady_mohamed



 

تعليقات

التنقل السريع