القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انقذني من الجحيم البارت الرابع بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية انقذني من الجحيم البارت الرابع بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية انقذني من الجحيم الفصل الرابع بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 








رواية انقذني من الجحيم البارت الرابع بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


فهد: ليال مراتي 

كل علي وجههم الصدمه

دوريه: مراتك؟ 

ليلي بدون ايستوعاب: استني يماما اكيد فهد بيهزر مش كدا يفهد

فهد بيمسك ايد ليال

فهد: لا بتكلم بجد

محمد: مراتك ازاي يعني 

فهد: ممكن تهدو وانا هفهمكو كل حاجه 

دوريه بزعيق: نهدا ازاي قولي جيبلي واحده والله اعلم جيبها منين وبتقولي مراتي وعايزنا نهدا؟ 

فهد بجمود: اللي بتتكلمي عليها دي تبقي مراتي فالو سمحت يماما تكلميها بحترام

محمد: انت بتتخانق مع امك عشان...... 

فهد: بااابا 

ليلي بصوت عالي: خلاص بطلو خناق فهد قالكو هيحكلكم ايه اللي حصل اسمعو الاول 

دوريه: انا مش عايزه اسمع حاجه 

فهد: يمام...... 

قطعتو

دوريه: يا انا يا اللي انت بتقول عليها مراتك

فهد:  بتقولي ايه يماما انتي بتقرنيني ما بين حجتين مينفعش يتقرنو

محمد: فهد معاه حق ي دوريه

ليال بدموع: فهد ملهوش زنب في اي حاجه انا ال........ 

فهد تغط علي ايدها

دوريه بعصبيه: انتي ال ايه ها؟ ردي 

فهد: انا هحكيلك 

******************************


سليم: مالكو قالبين وشكو علي الصبح في ايه

كارما: ازاي ي بابا ليال اتجوزت

سليم: هو ايه اللي ازاي زي ما اي حد بيتجوز

كارما: والله ي بابا انا قصدي ليال اتجوزت امتي وفين و ازاي 

سليم حكالها

كارما بتفجأ: لا مسحيل ليال تعمل كدا 

سليم: هو انتي واخوكي يعني مصديقن ليال ومكدبيني انا

كارما: لا طبعا ي بابا بس احنا عارفين ليال كويس ومتربين مع بعض 

سليم بعصبيه: خلاص مش عايز اسمع اسمها تاني مفهوم

كارما: ي بابا.. 

سليم: قولت ايييييه 

كارما: حاضر 

عدنان كان نازل مستعجل 

سليم: عدناااان

عدنان بتنهيد: خير

سليم: خير؟ في واحد محترم بيكلم ابو كدا 

عدنان: في حاجه ي بابا

سليم: رايح فين ومستعجل كدا

عدنان: هروح اجيب ليال 

سليم بعصبيه شديد: قولت مليييييون مررره انسو ليال دي اكنكو متعرفوهاش 

عدنان: انت انساه كارما تنساها بس انا مستحيل انساها 

سليم بصرامه: مفيش خروج

عدنان: متقدرش تمنعني اروح اجيب ليال وسابو ومشي 


****************************


ليلي: انتي دموعك نشفت من كتر العياط

ليال بعياط: انا والله مش وحشه ومش عايزه افرق فهد عن عيلتو وانا جاهزه انو يطلقني زي ما عايزه مامته بس انا والله مش وحشه 

ليلي بطبطب عليها 

ليلي: عشان ماما متعصبه دلوقتي وكمان شويه لمه تهدا والله هتحبيها اوي 

ليال: انا حبيتها من غير حاجه اساسا

ليلي: وانا حبيتك والله 

ليال: بجد 

ليلي بضحك: ايوا 

قطعهم صوت ز*عيق ونزلو   


عدنان بصوت عالي: لياااااااااال لياااااال

فهد بعصبيه: قولت انت مين وعايز ليال في ايه رد

عدنان بيتجاهله وبينادي علي ليال

ليال: عدنان وبتجري عليهم

فهد: انتي تعرفي 

ليال: ايوا 

عدنان بيمسك ايد ليال 

عدنان: يله ي ليال انا جيت اخدك ونمشي 

ليال زق*ته: انا واحده متجوزه دلوقتي 

عدنان بعصبيه: لو مجتيش  معايا برضاكي و هتيجي غصب عنك وبيشد"ها

فهد عروقه بارزت وعينه حمرت وضم ايده

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع