القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العمر البارت السادس بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية ندم العمر البارت السادس بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 
رواية ندم العمر البارت السادس بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية ندم العمر البارت السادس
 بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


#البارت_السادس

#ندم_العمر

خلود بتوتر وتفكر في رد تقولو وتستعد للمجادله معهو و تفتح الباب ولاكن لم يكن هو 

خلود بتسرُع : اسيل رجعت !!!

جاسر : طب اسألي عليا الاول

خلود بإبتسامه وتحضنو

خلود : اسفه يا جدو

ويدخل وتغلق الباب 

خلود : عامل اي يا حبيبي

جاسر : الحمد لله انتي اخبارك اي

خلود بإبتسامه : بقيت كويسه بعد ما شوفتك

جاسر : مرتاحه؟؟

خلود بزفير : هييح اهو بتعود المهم دلوقتي في اخبار جديده عن اسيل؟؟ 

جاسر : كنت جايلك عشان اكلمك في الموضوع ده

خلود بقلق : اتكلم يا جدو


____________________________________


هاجر : عايزه اي يا اسيل انا دلوقتي في الشغل

اسيل : تمام

هاجر : باي لما ارجع يبقا نتكلم

اسيل : باي

اسيل بعدم تصديق : لا مستحيل هااجررر تكون كده

وتأتي لها رساله مره اخري

اسيل بقلق : في ايي تاني

وتقرأ الرساله ويكن مكتوباً

الرساله '' طبعا قالتلك انها في الشغل ''

اسيل بتوتر : لا بجد ده هبل هو في اي انا مش فاهمه حاجه


______________________________________


جاسر : فهمتي الي قولتهولك يا بنتي

خلود : ياجدو بس

جاسر : مفيش بس هتنسيها يا خلود وتعيشي حياتك حتي لو هي رجعت مفهوم 

خلود بحزن : حاضر

جاسر : لا اوعديني بكده يا خلود يا بنتي

خلود بتردد : اوعدك ان انا هحاول والله

جاسر بحزن : ماشي انا همشي

خلود : طيب اسمع كلام ماما واقعد معاهم يا جدو متقعدش لوحدك عشان خاطري ولا اقولك اي رأيك تقعد معايا هنا

جاسر بضحك : اقعد معاكي اي يا خلود ميصحش طبعا انتو لسه متجوزين ومحتاجين تقربو من بعض وتفهمو بعض انتي طبعا فاهماني يا خلود مش كده 

خلود : طيب اوعدني انك هتقعد مع ماما وبابا في البيت 

جاسر : حاضر ممكن امشي بقا

خلود بإبتسامه : هتوحشني ها ،، ابقا سلملي علي بابا وماما


_____________________________________


7:00PM بليل ✨


خلود بدموع وتوجهه كلامها لذالك الكلب

خلود : ازايي بس اعمل الي طلبو مني جدو ازايييي؟؟

خلود : ده انا بعاملو بطريقه وحشه علي امل ان اسيل ترجعلو ،، هو بيحبهاا هيي مش انااا ،، حتي هو قالهالي بنفسو مهما اعملل مش هاخد مكان اسيل

خلود بإبتسامه : انت اي رأيك يا ريكو باشا انا صح مش كده

خلود : لا واللهِ بصيت علي الارض لي ان شاء الله 

زين بنفاذ صبر : لسه الكلب موجوددد هو انا قولت اييي ؟؟؟؟

خلود تنهض من مكانها وتلتفت لي 

خلود : انت جيت امتي

زين ملاحظاً احمرر اعيونها ويفهم انها كانت تبكي لانه طلب منها هذا الطلب

زين بهدوء : بصي انا مش هتكلم عن موضوع الكلب دلوقتي عشان جاي مبسوط ومش عايز اعكنن علي نفسي واتخانق معاكي بس بكرا هنتكلم في الموضوع ده وتشوفي حل لي تمام 

خلود بإبتسامه : تمام

زين ينظر لها بإستغراب ويخرج من غرفتها


_____________________________________


اسيل : هو انتي الي بعتيلي الصور والمسدجات ؟؟؟

يارا بإبتسامه : اه انا

اسيل بنظرات عدم فهم و قلق : وانتي مين بقا عشان تبعتيلي كده !! وتعرفيني منينن اصلا ؟؟؟

يارا : مش هقدر اجاوبك علي اي سؤال

اسيل : يعني؟؟

يارا : انا كنت بفيديك

اسيل : وانتي هتستفادي اي ب انك تفيديني ؟؟

يارا : ملكيش دعوه بقا المهم الي هتستفاديه انتي

اسيل : كان قصدك اي ب الي بعتهولي ده 

يارا بإبتسامه : قصدي الي فهمتيه هاجر صحبتك بتلف علي عمر حبيبك

اسيل بذكاء : ايوا وانتي قولتيلي لي يعني مثلا ليكي عداوه مع حد منهم عشان تخليني اشك فيهم؟؟

يارا بزهق : لا انا قولت اساعدك واحذرك بس

اسيل : اذا كان كده لا متقلقيش عليا انا بعرف اتصرف كويس يعني مش محتاجه مساعدتك وياريت متدخليش في الي ميخصكيش


____________________________________


 زين : لو عايزه اجيبلك واحده تساعدك في البيت انا معنديش مانع اهو بالمره ناكل اكل لي طعم 

خلود بنظره تحذير : انا شبعت وهشيل اكلي وانت بقا ابقا شيل اكلك 

زين : لا لا استني ياماما شيلي كلو 

خلود بإستفزاز : لي هو انت معندكش ايدين تشيل بيهم اكلك 

زين : ولي انتي متشيلهمش مش انتي بنت 

خلود وتتجهه علي المطبخ 

خلود بعلو الصوت : اوووف نسيت اشيل اكلك هاتو انت بقا  

زين بغيظ : تمام انتي الي اضطرتيني اعمل فيكي كده 


_:.


after 5 minutes .. ✨


خلود بصُراخ : يااا زييننننننن

لم يستمع اليها

خلود : ززينننن تعاااالَ بسرررررعه

زين بهدوء : اييي الصدااع ده عايزه ايي

 ويضحك عندما رأها واقفه علي سريرها خائفه و ترتعش من شده الخوف

خلود بإحراج : انا عارفه انك بتسأل نفسك ازاي خايفه من صرصار 

وتكمل برعشه : عندي فوبياا منهممم ممكن تموتوو قبل ما انا الي يغمي عليا

زين ببرود : بجد؟؟ طب ما توجهي خوفك

ويكمل بتريقه : قوي قلبك و واجهيه بدل ما انتي واقفه خايفه كده

خلود : مش وقت هزار هيغمي عليا والله 

وتنظر لهذه الحشره بقر*ف ورعشه : اعععع 

زين بيغلق الباب ويتركها لوحدها في الداخل

زين بسخريه وهو يقف امام الباب

زين ويضغط علي زر ثم يحرك يمين و يسار

خلود بخوف : ينهاااااررر اسوووود دهه طالع علي السريررر يازينننن افتححح الباب

زين كان يضحك بشده وهو يسمع صراخاها 

زين : قت*لتيه؟؟

خلود لم ترد

زين : هي صوتها اختفيَ لي

ويفتح الباب و يتصدم ويتجهه اليها متسرعاً

يتبع..

يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

#Donia_fady_mohamed





 

تعليقات

التنقل السريع