القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عجوز ولكني اعشقته البارت الخامس بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية عجوز ولكني اعشقته البارت الخامس بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

رواية عجوز ولكني اعشقته الفصل الخامس بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 












رواية عجوز ولكني اعشقته البارت الخامس بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


بارت 5

_لقيت حد بيحضني جااامد اي دا هو نفس عمو بيحضني وبيقولي قومي انا معاكي انا هخلص كل الاجرأت بس لازم نعرف ماما ان غرام ماتت ياغزل لازم تشوفها لاخر مره 

_انت بتقول اي انا اختي عاااايشه انا اختي هتطلع دلوقتي  هعرفكم انكم كدابيين انا هدخل اقولها حاجه  سيبني ادخل اقولها حاجه 

_افهمي ياغزل غرام ماتت والله 

_اخرصوا كلكم اختي عااااايشه ياغراااام ردي عليا ياغراام انا غزل انا امك مش اختك زي مابتقولي

______

وبالفعل عمو دا اتصل ب ماما وجات جري تفتكره بيهزر طب تعرفوا انه مجاش ال بيقولوا عليه بابا مجاش ورانا المستشفى يشوف بنته الميته هو ازاي ف واحد وحش كدا ازاي ف اب معندهوش قلب بالشكل دا 

______

_يعني ايه ياغزل يعني  كدا خلاص رجعنا البيت من غير غرام يعني مفيش خفه دم تاني يعني  مفيش هاكل اي ياماما ولا انتي بتعيطي ليه ياماما  ولا تعالي ياماما احكيلك حدوده 

_انا ازاي هنام من غيرها ياماما ازاي هدخل البيت وهي مش فيه 

فضلت اعيط جاامد اوي كنت حاسه ان قلبي هيقف من مكانه

___________

فتحت لقيت احمد باعتلي كتير اوي باعتلي رسايل وانه كان نفسه يبقي معايا الفتره دي بس ظروف سفره وشغله

عدا تلات ايام ع موت غرام كنت نايمه صحيت ع صوت ماما بتزعق بصوت عاالي خرجت جري اشوفها مالها

_انا خلاص زهقت منك ومن قرفك انت ازاي راجل انت حيوان  

_انا هاخد ال عايزوا بالذوق او بالعافيه 

_انت ياراجل اتجننت حقوقك الزوجيه اي اللى هتاخدها وبنتك لسه نارها مابردتش انت حيوان امتي ونخلص منك 

_مش انا ال موت بنتك دا اجلها وخلص

_لا انت ال موتها بنتك ماتت بسببك وبسبب جحودك عليها انت ازاي حيوان كدا 

_٠لقيته بيجري عليها وبيضربها كالعاده بس المرادي انا مكنش عندي خلق للخناق انا تعبت 

____&&

دخلت اكلم احمد هو اكتر حد برتاح معاه لكن المرادي كنت مصره اني احكي احكي كل حاجه 

_احمد انت فين 

_انا موجود. دايما ليكي  

_انا تعبانه وعايزه اتكلم معاك 

_وانا عايز اسمعك

_هو ايه بيعمل كدا معانا هو ازاي محسش ان حته منه تحت التراب هو ازاي اب اناني اوي كدا 

_ياااااه أخيراً  قولتي مين ال بيضايقك هو طلع ابوكي 

_تعرف انا عمري ماحضنت بابا ولا اعرف حضن الاب دا عامل ازاي تعرف اني بدور ع الحنان بره هو ليه مكنش حنين علينا 

ليه ياحمد هو خلي غرام ماتت انا بكرهوا اوي يااحمد

_تعرفي اقولك ع سر محدش ف حياتي يعرفوا محدش غيرك والله..... يتبع


يتبع؛؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا


مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا


تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل


صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

عجوز_ولكني_اعشقته

بقلم_غاده_رجب

 

تعليقات

التنقل السريع