القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انا قبيحه اقتباس من البارت السادس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية انا قبيحه اقتباس من البارت السادس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية انا قبيحه اقتباس من البارت السادس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





اقتباس 

انا قبيحه 


صرخت في وجهها بغضب شديد مردفه:  يبجي تطلجي من ابني هو شكله كان صوح في كل كلامه انتي مش هتنفعيه هو في اي كلنا تعبنا من الكلام معاكي انتي حتي مدافعتيش عنه لما المفروض كنتي تتكلمي انتي سيبتي واحده تانيه تحاول تتقرب منه وانتي واجفه تتفرجي تعب جدامك ومعملتيش حاجه... امشي من هنا ارجعي علي بيتك انا كنت غلطانه لما كنت بدافع عنك... ارجعي علي بيتك وورجه طلاجك هخلي ابني يوصلهالك علي هناك 


نظرت جميله اليها بصدمه ودموع ثم تحدقت مردفه:  ماما انني فاهمه غلط والله العظيم المرادي صدجيني فاهمه غلط 


اقتربت يسرا منها ثم مسكتها من يديها وسحبتها بقوه الي الخارج ودفعتها بضيق وتحدثت مردفه:  مش عايزه اشوفك اهنيه تاني يا خساره دفاعي عنك وحبي ليكي 


القت يسرا كلماتها ودخلت واغلقت الباب ولكن فجأه وجدت ووووو 


توقعاتكم ورأيكم وتفاعل ويا تري اي ال حصل

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

 اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع