القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية شمس الصقر البارت الرابع والخامس بقلم كاتبة عشق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية شمس الصقر البارت الرابع والخامس بقلم كاتبة عشق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


الرابع 


صقر با*س راس شمس وطلع من أوظتها على أوظة الدكتورة جيهان كانت قاعدة على المكتب لحد ما دخل عندهت صقر وهي كانت خايفة

صقر : انا حاخد مراتي دلوقتي 

الدكتورة جيهان : بس هي لازمها راحة تامة يا صقر بيه 

صقر : انا قلت كلامي فهمتي 

صقر طلع ودخل عند شمس وهي فاقت قرب منها وحملها وهي مكنتش قادرة تتكلم طلعها العربية و شهاب مسك ايد سهى وراح على العربية التانية وصل صقر ونزل شمس ودخلها البيت وخلاها تقعد على الكنبة 

صقر : انت كويسة يا شمس

شمس بقت تبص على صقر وقامت من مكانها وكانت حتطلع فوق بس صقر مسك ايدها 

صقر : عاوزة تروحي فين يا شمس الصقر 

شمس : انا عاوزة نط*لق مش انت بتحب شروق ووعدتها انها حتكون ملكك وبس 

صقر: ده كان زمان يا شمس وانت دلوقتي مراتي و مش حسمح لأي حد ياخدك مني 

شمس : لأ يا صقر انا عارفة كويس انك مش بتحبني ابعد عني 

شهاب : اسمعني كويس يا مرات اخويا صقر كان بيحب شروق من قبل وكان عاوز يتجوزها بس هي راحت من هينا عشان تكمل دراستها وانت يا شمس هي البنت يلي بيحبها صقر 

شمس : كفاية بقى انا كره*تك يا صقر 

صقر: اسمعني يا شمس انا 

وقبل ما يكمل كلامه صقر شمس طلعت أوظتها فوق وقفلت الباب وهي بتعيط دخل عندها صقر ولقاها عاملة نفسها نايمة قعد صقر جنبها وحط ايده على راسها 

صقر : انا بحبك يا شمس و شروق كانت وحدة بحبها وهي اخت سهى 

شمس لفت عند صقر وكانت عيونها مليانة دموع 

شمس : ادا كنت بتحبني بجد ابعد عني واتجوز شروق

صقر : مستحيل اتجوز شروق يا شمس الصقر

شمس : بس انت بتعمل كده ليه 

صقر : انت عارفة عامر الك*لب الزب*الة الحي*وان ده مين 

شمس استخبت في صقر وهو مرر ايده على راسها 

شمس : لأ انت عارف هو مين 

صقر : ايوة هو ابوك يا شمس 

شمس بصدمة : ازاي يعني هو بابا والكل كان يقول انه بابا ما*ت 

صقر :عشان هو سابك وراح 

شمس : وانت مش حتسبني زيه صح 

صقر : ايوة مش حسيبك بس انت عاوزة مني اسيبك 

شمس : لأ يا صقر 

وحطت ايدها حولين رقبته وتعلقت فيه صقر قرب منه ود*فن راسه برقب*تها لمدة قصيرة وقطع كل ده فون صقر لما رن 

صقر : مش وقتك 

صقر باعد عن شمس واخد الفون ورد 

صقر : ايوة يا أحمد انت لقيت عامر الحي*وان ده فين 

أحمد : أيوة يا صقر بيه 

صقر : ابعتلي مكانه وانا حروح عنده حالا 

أحمد: أمرك 

صقر فصل التيليفون و شمس كانت قاعدة على السرير صقر حط ايده على كتفها 

شمس : انت رايح فين يا صقر 

صقر : انا رايح عند عامر السا*فل الحي*وان 

شمس : خدني معاك يا صقر ارجوك

صقر : بس ده خط*ر عليكي يا شمس 

شمس: انا عاوزة اعرف بابا فين و أشوف وشه عاوزة أقوله انت سبتني ليه وامي كانت حامل بيا 

صقر : بس هو قادر يأديكي يا شمس عشان هو معندوش قلب الراجل يلي بيسيب مراته وبنتها بالشارع مش را*جل 

شمس : ارجوك يا صقر 

صقر : طيب يا شمس امشي قدامي 

يتبع شمس الصقر


الخامس

 

صقر : لأ بس عاوز اوريها الوجع يلي حست بيه شمس 

شروق : ارجوك يا صقر ابعد عن اختي هي ملهاش دنب بكل يلي حصل 

صقر : اومال مين 

شروق : هي بتحبني و مكنتش عاوزة تشوفني زعلانة عشان كده هي حرقت ايدين مراتك 

صقر باعد ايدين سهى وسهى باعدت وهي بتعيط شروق راحت واخدت اختها عالكنبة وقعدتها وجبلتلها ماي و صقر مسك شمس وطلعها الأوظة فوق 

صقر : شمس انت بتعيطي ليه

شمس : انت قسيت على سهى ليه هي مش مرات اخوك يعني زي اختك 

صقر : هي مرات اخويا بس هي حرقتك يا شمس ويلي يحرقك انا بد*فنه 

شمس : صقر انت بتعمل كده ليه و عشان مين

صقر : انا بعمل كل حاجة عشانك يا شمس الصقر بس انت زعلانة مني ليه

شمس : ربنا بيقول انه لازم نرحم بالدنيا عشان يرحمنا بالآخرة و مش لازم يكون عندنا قلب زي قلبها 

صقر : ايوة عارف الكلام ده بس يا شمس

شمس قربت من صقر و هو مسك ايدها وحطها على رجله عشان تقعد 

صقر : يعني انت زعلانة مني دلوقتي 

شمس : لأ يا صقر بس انا مش عاوزاك تكون قاسي 

صقر : انت عارفة صقر وانه يعمل كل حاجة عشان البنت يلي بيحبها 

شمس : صقر 

صقر : يا شمس الصقر

شمس : انت قت*لت بابا ليه 

صقر كان دا*فن را*سه برق*بة شمس بس لما اتكلمت معاه باعد راسه

صقر : ده كان عاوز يقت*لك 

شمس : ايوة بس مكنش لازم تقت*له انت عارف انه بابا 

صقر : ايوة عارف يا شمس بس انا عملت كل حاجة عشانك 

شمس : عارفة انك بتك*سر الدنيا دي كلها عشاني بس يا صقر 

صقر حمل شمس وحطها على السرير ونز*ع التيش*رت يلي كان لابسه وكان حيق*رب منها بس الباب دق 

صقر : هو ده وقتو يعني 

شمس : أيوة افتح الباب يا صقر وشوف مين ده يلي جانا دلوقتي 

صقر لبس التيش*رت وفتح الباب و شمس قامت من السرير ووقفت ورا صقر كان شهاب هو يلي دق الباب

صقر : عاوز ايه 

شهاب : انت حرقت مراتي ليه 

صقر : انت عارف مراتك عملت ايه بمراتي ودلوقتي جاي 

شهاب : مراتي مكنش قصدها تعمل كده وانت كان قصدك تعمل كده 

صقر : ايوة انا اخدت حق مراتي اومال عاوزين أسكت لسهى 

شهاب: مكنش لزوم تحرق ايدهغ وتخليها تعيط بالطرسقة دي

يتبع شمس الصقر

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع