رواية نصفي الاخر البارت الخامس والسادس والسابع بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية نصفي الاخر البارت الخامس والسادس والسابع بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية نصفي الاخر البارت الخامس والسادس والسابع بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
الخامسة
نصفي_الاخر..
بقلم ميرا ابو الخير
فارس بيداخل وبيتصدم: انتي واقفه علي رجلك يا نور يعني مش مشلولة.
نور بخوف وبتتعدل: فين.
بيبص بيلاقيها ساندة بايديها ورجليها مش لامسه الارض بيتنهد: مفيش.
نور ببراءة: عمو هو انت هتبقا وحش زيه.
فارس بهدؤء راح شالها وقعدها علي الكرسي: لا يا نور... همس... انا اوحش منه بكتير.
نور اتملت عينها بالدموع: لي هو انا عملت لك ايه يا عمو لي و"حشين معايا كده.
فارس بتامل ملامحها: انتي جميله يا نور بس مينفعش.
نور باستغراب: وانت كمان حلو اوي يا عمو.
فارس: احم كنتي بتعملي ايه.
نور: كنت بجيب هدوم هاخد دوش.
فارس بو"قحه: لوحدك هتعرفي.
نور بعدم فهم: اه بعرف زيك بالظبط ياعمو.
فارس ضحك: ماشي خشي وانا هشتغل شويه هنا.
نور بهدؤء: حاضر بس انا جعانه مفيش اكل هنا.
فارس بتافف: هقوم اجيب.
شويه ورجع معه اكل.
نور بفرحه اطفال: هيهيهيه يلا ناكل سوء.
فارس باقتضاب: مش.. حطت له الاكل في بوقه.. شطور ياعمو يلا كل.
فارس ابتسم: طيب تعالي.
نور: فين ياعمو.
فارس شالها علي رجله: هوكلك كده.
نور بفرح: هااااا يحي عموووو يلا واكلني.
فارس ابتسم وبدء يوكلها وكان قريب منها خلصوا اكل وهو قام شاله.
رجع لاقها دموعها نازلة: في ايه مالك.
نور بدموع: عمو مترجعنيش ليهم تاني دول اذ"وني كتير يا عمو عشان خاطري يافارس.
فارس بصدمه: ف فارس.
نور ببراءة: اسمك حلو ياعمو.
فارس استغرب: اممممم.
نور قامت داخلت الحمام واخدت هدومها وفارس جاب اللاب توب وقعد يشتغل عليه.
بعد شويه وسمع صوت صراخ اتنفض: نورررر.
بيخبط علي الباب مفيش رد.
فارس زقه جامد كسره وداخل اتصدم من يلي شافه.
سر ايه يلي بتتكلمي عنه يا هند.
هند وقع منها الفون واتصدمت: انتي.
عفاف ببرود: شايفكي وقفه زي الحراميه قولت اشوفك بتعملي ايه.
هند بخبث: ملكيش دعوه خاليكي في المشلولة بتاعتك.
عفاف بغضب: انتي مش ا"نسانه حطي نفسك مكانها.
هند ببرود: خلصتي سلام عندي مشوار مهم.
عفاف مشيت بعصبيه.
هند في نفسها: هنشوف يانا يا المشلولة دي.
فارس بصدمه لاقها لابسه قميص عا"ري ووقعه علي الارض جري عليها بخوف: نور انتي كويسه.
نور بدموع: اتزحلقت بالكرسي ياعمو..
فارس بيبلع ريقه هي جميله جدا: حم حم تعالي طيب شالها وخرج.
نور بضحك: الله خاليك شيلني ياعمو.
بقلم ميرا ابوالخير.
هند وصلت مكان ما.
: اتاخرتي.
هند ببرود: براحتي هتعمل ايه.
جوز ام نور: انا عايز نور باي طريقه.
هند بخبث: وانا عايزاها تختفي.
جوز ام نور: يبقا نتفق.
هند بخبث: موافقه هاخد فارس بعيد وبعدين تقدر تعمل يلي انت عايزو فيها بس المهم تصورها فديو بكل حاجه.
جوز امها بصدمه: ايههههه.
هند بكر"اهيه: اه وهيبقا تحت عنوان ف"ضيحه فتاة مجنونه و مشلولة هههه والكل يتفرج ويتسلى.
جوز ام نور: انتي كده هتد"مريها.
هند بمكر: تؤ تؤ بالحركه دي كمان فارس هيقت"لها.
جوز ام نور: 😳😳😳😳
فارس وشه احمر وحطها علي السرير بهدؤء: كملي هدومك يانور.
نور باقتضاب: لا شيلني تاني.
فارس بيحاول يتماسك: يانور متختبريش صبري.
نور بعدم فهم: يعني ايه ياعمو طب هنادي لحد يشلني.... قطعها بقب"لة غضب وهي بتزقه بعيد: ابعد ياعمووو.
فارس بدء يقر"ب منها وفك زارير قميصه: نور انتي جميله اوي كده ليه.
نور بترجع بخوف: عمو انت هتعمل ايه.
فارس ميل عليها وبدء في.......
#يتبع....
التفاعل ياجدعان 🙂
10 كومنت ولايك. .
ياترا هيحصل ايه لنور وفارس هيعمل...
السادسة ___السابعه
فارس بدء يقر"ب منها وفك زارير قميصه: نور انتي جميله اوي كده ليه.
نور بترجع بخوف: عمو انت هتعمل ايه.
فارس ميل عليها وبدء في تقب"يلها وهي افتكؤت حاجه بدءت تصوت وتزوقه وهو مش واعي: لااااا ابعد عني يا حيو"ان ابعدددد انا بكر"هك ابعددد يا ز"بالةةةةة لااااااا.
فارس فاق وقام بسرعه: في ايه اهدي محصلش حاجه.
نور بغضب وصراخ: برررا اطلع برررا انت زيه انت زيه برراا مش عايزة حد براااااااا.
فارس باستغراب: انتي بتتكلمي كده ليهه لا فوقي لنفسك انتي واحدة مجنونه ودلوقتي هتصل علي المستشفى وارميكي هناك.
نور بدموع: ماشي اطلع برا مش عايزك انت طلعت وحش زيه معندكش اي ر"حمه برا.
طلع ورزع الباب بغضب وهي انكمشت.
...: زعلانه يا نور.
نور بدموع: وحشتيني اوي.
امها اخدتها في حضنها: كل دا هيخلص قريب.
نور بدموع: انا تعبت اوي اوي وانتي مشيتي وسبتيني.
امها بحنان: معلش انا معاكي في قلبك.
نور بدموع: اروح اشكي لمين بعدك قوليلي اعيط في حضن مين واقوله يا ماما اضحك واكون مع مين دول مش نا"س دول و"حوش.
امها بحب: خدي بالك من نفسك.
نور بتمسك فيها: لا متمشيش والنبي مش هقدر ماماااااااا ماااااماااااا.
فاقت ودموعها علي خدها.
فارس قاعد بغضب وهند داخلت: وحشتيني يابيبي.
فارس: كنتي فين يا حبيبتي.
هند بدلع: مفيش تعالي نسهر برا شويه.
فارس: فكرة حلوة يلا علي الاقل نخرج من جوا الخنقه دي.
هند بخبث: اممم قوم اجهز علي لما اشوف نور اصلس حبيتها اوي.
فارس: اوك
هند قامت وداخلت ابتسمت بخبث: تؤ تؤ انتي زعلانه ليه يا نونو.
نور بفزع: عايزة مني ايه مش بعمل حاجه.
هند شدتها من شعرها: بصي يا زبا"لة دلوقتي هياجي حد ياخدك تختفي من حياة جوزي خالص مفهووووم.
نور بخوف: ح حاضر.
قامت وابتسمت بمكر: باي يا عمري ههه هتوحشيني.
قامت خرجت.
فارس: جهزت يلا اجهزي انتي كمان.
هند: اوك يا حبيبي مش هتاخر.
بعد ساعتين اعده بغضب ووشها احمر.
فارس: مالك يا هند.
هند بعصبيه: جبتها معانا ليهه.
فارس بتافف: امي اصرت وبعدين فكك منها دلوقتي.
هند بصت علي نور بحقد: يوووه.
نور ببراءة: عمو هما بيعملوا ايه.
فارس بهدؤء: بيرقصوا
جاه شاب وسيم وبص لنور: ترقصي.
هند بسخريه: ترقص ايه دي مشلولة و مجنونه هههه.
الشاب باستغراب: مش معقول نور هو انتي.
فارس بغيرة: مين دا.
نور بفرح: دا جوزي.
فارس وهند بصدمه: نعمممممم.
فارس بغيرة: مين دا.
نور بفرح: دا جوزي.
فارس وهند بصدمه: نعمممممم.
اياد بحب: وحشتيني اوي يا نور دورت عليكي كتير ا...
قطعها بوكس اوقعه ارضا: دييي مررراتييييي يا حيوووو"ان.
نور بخوف: اياد حبيبي لا.
فارس اتعصب من كلامها وفزع: اخررسييي.
اياد قام بغضب: انت مال ا"مك انا حبيبها.
فارس هج'م عليه ومحدش عارف ياخده نور جريت بالكرسي عليهم زقها وقعت اتخبطت في التربيزة نز"فت د"م.
جري الاتنين عليها بلهفه: نور نورر.
نور فقدت واعيها وفارس شالها بخوف وهند ابتسمت ببرود: كده اللعب هيحلو.
في المستشفى.
اياد وقف ببرود وفارس متعصب: جيت ليه امشي غور.
اياد تجاهل كلامه وراح للدكتور: هي كويسه .
الدكتور: الحمدلله جاه سطحي.
فارس: اقدر اشوفها.
الدكتور: ايوا بس ممنوع الضغط.
فارس: تمم.
اياد داخل قبله وهو اتعصب بس مسك نفسه عشان نور.
اياد راح ومسك ايديها: نور انتي كويسه.
نور بتفتح عينيها: ااه حصل ايه.
فارس راح وشد ايديها: حاسه بوجع.
نور بخوف: ابعد عني انا عايزة اروح مع جوزي.
اياد ابتسم.
فارس بغضب: انا زفت جوزك مش هو.
نور بعصبيه: لا هو جوزي وبحبه كمان.
فارس بغضب: نوووووررر.
نور خافت اتحمت في اياد: متخفيش انا معاكي.
فارس راح وقف قدمه وطخخخخ رو"سيه وقعته الارض فاقد الواعي نور صرخت شالها: صوتك مش عايز اسمعه.
شالها ومشي.
في البيت بيقعدها علي الكرسي: اتلقحي هنا.
نور بغضب: انا عايزة اياد.
فارس بيمسح وشه بعصبيه: يانور اسكتي اسكتي.
هند من وراه: وانت مالك مضايق ليه دي واحده مجنونه.
فارس بأستغراب من حالته وفي نفسه: انا مالي كلها شهرين واطلقها لي مضايق انا بحب هند.
نور مشيت بالكرسي وبصت له باصه غريبه مفهمهاش وهند وقفه بغضب: فارس.
فارس بلا مبالاة: انا هنام.
داخل ورا نور وهند اتعصبت: لا بقا كده كتير اوي اما وريتك.
راحت لامت هدومها وبصت علي اوضتهم: صبرك عليا يا زبا"لة.
نور غيرت وبتحاول تطلع علي السرير شالها: نزلني يا عمو لو سمحت انت وحش.
فارس....
نور اتعصبت: نزلني بقا.
فارس حطها علي السرير و طلع جنبها بقا وشهم في وش بعض فارس بهدؤء: خايفه مني.
نور ببراءة: شكلك حلو يا عمو.
فارس بص علي شفايفها الورديه وعيونها الجميله وقرب با"سها بو"سه طويله وهي متغيبه بعد عنها: انت بتعمل ايه يا عمو.
فارس شدها من وسطها: قصدك كده.. با"سها تاني.
وشها احمر وقالت: حلوة زي عمو اياد ما كان بيعمل.
فارس بصدمه وغضب: نعمممم هو با"سككك.
نور ببراءة: ايوا با"سني بو"سه حلوة وقالي هتبقي مر"اتي.
فارس بغضب قام وووو
#يتبع.....
تعليقات
إرسال تعليق