القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت قمر الصعيد البارت الثامن بقلم ميرال احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية أحببت قمر الصعيد البارت الثامن بقلم ميرال احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

رواية أحببت قمر الصعيد الفصل الثامن بقلم ميرال احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 








رواية أحببت قمر الصعيد البارت الثامن بقلم ميرال احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


      الثامن 

#أحببت_قمر_الصعيد

نور : وانت كمان يا أحمد إزيك يا عمي محمد وإزيهم ولادك حازم و إيهاب 

إيهاب قرب من سما وحط ايده حو*لين وسط*ها لما قربت منه نور عشان تسلم عليه 

إيهاب : كويسين يا بنت عمي وانت ازيك انت عارفة مراتي مين 

نور بابتسامة : أيوة عارفاه وهي بنت عمتي وانا بحبها مش كده يا سما

سما : أيوة شكرا يا بنت خالي 

أحمد : نور انت مش عاوزة تتعرفي على مراتي وأغلى حاجة عندي بالدنيا دي بعدك 

نور : أيوة عاوزة اتعرف عليها اكيد بنت زي الفل و حتكون زي سما و قمر 

أحمد: دي هي مراتي وأخت قمر اسمها رقية 

رقية : ازيك يا نور 

نور : والله انت حلوة بجد انا حبيتك من كل قلبي 

أحمد : يلا يا نور انت لازم تخدي رحتك عشان اكيد تعبتي من السفر 

نور : أيوة ممكن يا سما توديني لأوظتي 

إيهاب : طيب يا نور سما انا حطلع قبلك للأوظة وانت ودي نور أوظتها 

سما : طيب يا إيهاب 

سما أخدت نور أوظتها وراحت عند إيهاب وكان إيهاب قاعد على الكنبة وهو بالفون 

سما : إيهاب شكلها نور اتغيرت 

إيهاب : تعالي يا سما 

سما قربت من ايهاب وايهاب مسك ايدها وخلاها تقعد على رجله ود*فن را*سه برق*بتها 

إيهاب : ممكن نور تغيرت بس مستحيل تك*رهني وتك*ره حبها ليا 

سما : أنت لحد دلوقتي شاكك فيا إني حامل 

إيهاب : لأ يا سما عشان انا عرفت إنك مش حامل واتأكدت من الكلام ده 

سما : بجد ولا انت بتك*دب وبته*زر معايا 

إيهاب: خلاص بقى قوليلي قمر كويسة 

سما : قمر ممكن تكون حامل وانت حتكون عم يا قمر الصعيد 

إيهاب : ده أجمل خبر سمعته وانت مش عاوزة نجيب ويبقى هو قمر الصعيد 

سما : يبقى لو جبنا ولد حنسميه إيه 

إيهاب بعد راسه على سما بس هي بقت قاعدة على رجله 

إيهاب : حنسميه اسم حلو أكيد وحيكون زي ابوه ولو جبنا بنت كمان حنسميها ملك عشان امها زي الملاك وهي حتكون ملك 

سما : انت بجد عاوز نجيب ولد وبنت 

إيهاب : أكيد ولو كنت عاوزة نجيب أكتر فانا موافق 

سما : أحسن حاجة تعملها نام و بلاش تحلم يا قمر الصعيد

******"***********

قمر طلعت وكانت فرحانة وحازم كان واقف وهو مسنياها 

حازم : قوليلي يا قمري انت حامل ولا لأ 

قمر بابتسامة : حازم انت حتكون أب انا حامل مش مصدق الكلام ده بحبك 

حازم : بجد أنا فرحان و مش مصدق إني حكون أب حكون أب انا حروح عند إيهاب و أقوله 

قمر : استنا خلي بكره أحسن 

حازم : طيب يا قمر امشي قدامي عشان ننام

يتبع؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

 تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع