رواية صقور الداخليه البارت الثالث والرابع بقلم الكاتبه المجهوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية صقور الداخليه البارت الثالث والرابع بقلم الكاتبه المجهوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية صقور الداخليه البارت الثالث والرابع بقلم الكاتبه المجهوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
بارت ٣(✨صقور الداخليه✨🦅
تبدأ المهمه ✨❤️
ادم قال جهزين يا عساكر مهمه هتبدا جهزو نفسكو وجهزو اسلح*ه يلا
كل بصوت عالي معاده ممرضات عشان هيفضلوو مكانهم لحد ما يرجعوو تاني عشان يحضورو معقمات وي ادويه عشان لما يجو يقدرو يعلجوهم ♥️
فا ادم ومراد. واتحركو بي عربيه هي ضد رصا*ص وجيش ركب عربيات تانيه ةمتجهين علي مكان موجدين في ارهاب عشان يخلصو عليهم
وي حور وورد وقفين مع ممرضات عشان يجهزو كل حاجه بي كامل عشان يقدور يعالجوو مصابين بسرعه قبل ما يتعرضو للتعب اكتر ♥️
ورد وي حور قاعدين علي أرض لحد ما جيش يرجع
ورد متزعليش يا حور هو واحد معندوش د*م اصلا ولا ذوق واخد مقلب في نفسو اصلا
حور لي اهلنا رمونا في ملجأ يا ورد
لي معشناش زي بقيت اطفال مع أهلهم 💔
كبرنا لوحدنا ومحدش ربانا 💔
ورد دا قدرنا يا حور وكده كده احنا اصلا مش عايزنهم كفايه أن احنا سوي وكل شي بنعملو بدون محد يقف في طريقنا
حور عندك حق بس كان نفسي يكون لينا اب وام بس يلا سيبك خلينا مستنين جيش لحد ما يجي ونامو علي كتف بعض يعني كسند لبعض ♥️
نيجي عند ادم وي مراد
مراد . ادم سماعني حول
ادم. سماعك حول
مراد . خلي قوه الي معاك تجهز لان قربو خلاص يوصلو عندك
ادم كلو جاهز متقلقش حول
مراد تمام يا اخويا خلي بالك من نفسك
ادم متقلقش يا خويا خير ان شاء الله وهننتصر ♥️
وي فجاه واحد من عساكر من بتوع مع قوه الي مع ادم قال لي
ادم
حضره رائد . في ناس جايه بي ٤ عربيات علينا
ادم لما اقولك اضر*ب انت وزمليلك اضر*ب ماشي
عسكري تمام يا فندم
١
٢
٣
اضربببب**ب
🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
عساكر بدأت تض*رب بي اس*لحه الي معاها وإرهاب بداو يضر*بو من عندهم كميه عساكر مات*ت وناس ومن ارهاب مات*و
عند ادم في ناس طلعت عليهم وادم كان ذكي وعارف انهم هيطلعو عليه هو وي عساكر بتعهم قدرو يقتل*وهم كلهم ♥️
وفي ٢٠ واحد جي ارهابي بدون اسلحه وكمان قوه مع ادم أسلحتهم خلصت برضو وادم اسلختو خلصت بعدين بدأو يتعركو وادم كام مبدع وقدر يضربه*م كلهم هما وي قوه الي معاه ♥️ وبكده ادم انتصر علي عليهم
نيجي عند مراد في ٣ عربيات جات عليهم لاكن كان معاهم اسلحه اكتر من أسلحتهم فا فضلوو يضربو كتير لحد لحد ما مراد كلم ادم علي لاسلكي ادم سماعني حول
ادم سمعك حول
مراد تعالي عندي بسرعه اسلختنا خلصت. عمالين يضر*بو علينا نا*ر وناس عماله تمو*ت الحقنا يا آدم
ادم ركب بسرعه وكلم بقيت عساكر تانيه اللي هجمو لوحدهم الاول
يجو علي مراد كلو اتجه لمراد وي من ذكاء ادم وقوه الي معاه قدرة يقتل*و الي بيض*ربو نا*ر من ضهرهم وبل فعل
جيش انتصر علي الأعداء 💪💪💪💪💪
راح مراد راح علي ادم وحضنو شكرا يا اخويا بجد أنقذت حياتي انا والي معايا ♥️
ادم شكرا علي اي يلا انت اخويا ولازم احميك ♥️♥️♥️
طبعا كلو خلاص راحجيعين منتصرين بس طبعا كل واحد منهم متع*ور في ايدو وي في رجلو
وناس الي م*اتت شهيده دفنوهم في صحراء وقراو فاتحه عليهم ♥️💔🤲
وبقيت جيش رجع علي مقر الخيم تاني ♥️
وي ورد وي حور قامو علي طول وبقيت ممرضات علي كل واحد مصاب واخدو علجو طبعا مراد حاب ورد هي الي تعالجو بس حور راحت لواحد تاني تعلاجو بعدين ممرضه تانيه اخدت ادم وبدأت تعالجو وبقيت مصابين كل ممرضه بتعالجهم
بس ممرضه الي كانت بتعالج ادم مكنتش عرفه تضمله اوي فا راحت قالت ثواني يافندم وجايه راحت دخلت لي خيمه حور قلتلها حور لو سمحت ممكن طلب حور وهي بتعالح عسكري بكلمها قولي قلتلها ممكن تروحي لي رائد ادم عشان في جروح مش عارفه اوي اضدمها وانتي عرفه اكتر مني ممكن ونا هشوف عسكري دا واهتم بي فا طبعا حور اترددت شويه وقالت ليها ماشي
بعدين حور دخلت لي ادم لقت صدمه 😳
نيجي عند مراد وي ورد
مراد اسمك اي لو سمحت
ورد بصت عليه وقالت لي هتطلعلي بطاقه 😏
مراد قالها لي بتكلمي كده
ورد لان اكيد اسلوبك زي اخوك بظبط
راح ضحك وقالها لا يستي متقلقيش انا عكس ادم خالص
انا مرح لاكن هو عصبي اوي ونرفورز 😉😂😂😂
ورد ضحكت غصب عنها 😂
وهو سرح في ضحكتها
قد اي هي جميله ♥️
فا ورد انتبهت انو سرح فيها راحت قرصتو في دراعوو راح صوت اعععععع لي كده
ورد. عشان تتعوض متبصش كتير
راح قال مين قال اني سرحت فيكي انا ببص وراكي
راحت بصتلو بغيظ 😒
نيجي عند ادم وي حور
حور انصدمت لان ادم كان قاعد بي بنطلون بس
راحت فهمت أن في جروح عند دراعوو وفي بطنو وي ضهرو
فا دخلت ولسه هتقعد قالها استني فين ممرضه تانيه
حور ردت قالت راحت للمريض تاني ونا جيت بدالها لان في حجات مش هتعرف تعملهالك
ادم رد يعني انتي الي هتعرفي 😏
حور ردت قالت هتشوف دلوقتي 🙄
وفعلا بدأت تعقم جرح وتخيط مكانو وهو بيتالم بس مبينلها انو عادي وهي عرفه أنو بيتالم وبيكدب ويظهر انو عادي بس قالت في سرها متكبر اوي ومغرور 😏
#روايه_صقور_الداخليه💖
بارت ٤
حور: بدأت تعقم لي ادم جرح الي جنب كتف بي شويه
وكانت قريبه اوي من ادم وكانت متوتره جدا
وهو لاحظ دا حاولت تخلص علي طول وبعدين لبس تشيرتو تاني كان لابس تيشيرت اسود وبنطلون جينز
وا حور كانت لابسه طقم ال ممرضات كان طقم ابيض قميص وؤ بنطلون إلي هما طبي وي بالطو
بعدين خلصت جات تمشي قالها استني
فا جات تلف لاقيتو واقف قدامها اتخضت كانت هتقع راح مسكها وفضلوو سرحانين في بعض شويه بعدين حور فاقت وافتكرت حاجه من ماضي وجس*مها بدأ يترعش وفجاه صرخت في وشو ابعد ابعد عني 💔 هو وقف مصدوم من تصرفها مش فاهم حاجه
راحت طلعت بسرعه ودخلت خيمه بتاعتها وفضلت ماسكه دماغها وقعده مرفصه وخايفه وبتعيط
هنعرف بعدين اي الي حصلها زمان عشان تعمل كده
نيجي عند أدم : مجنونه دي ولا اي بقولها استني عشان وقعت سلسلتها يلا خليها معايا لحد مشوفها تاني
نيجي عند ورد: كده خلصت ليك ضمدت جروح تقدر تقوم عادي
مراد: مش هتقولي اسمك اي برضو
ورد: قالت اسمها اسمي ورد ابتسمت ومشت ♥️
مراد: قال ورد واسم فعلا لائق عليكي قال في سرو يعني ♥️
ورد: راحت عند حور تتطمن عليها لاقت حور قعده مقرفصه وبتعيط قالت ليها مالك عملك حاجه تاني
حور: هديت قالت لا بس لما كنت هقع هو مسكني ونا افتكرت الي حصل من ٣ سنين 💔
ورد: فهمتها قالت لها حبيبتي متقلقيش محدش هيقدر يعملك حاجه طول محنا سوي وايد وحده دا حتي دحنا نقدر نكسر عضم ٢٠ واخد بقوتنا ♥️
حور : مسحت دموعها ضحكت عندك حق 😂😂
ورد: قالت اضحكي وفرفشي كده عشان شكلنا هنمشي بكره وهنروح علي مديريه قاهره عشان معظم كل هيتكرم واحنا كمان ♥️
حور:وعرفتي منين كلام دا
ورد:سمعت ونا بجيلك حد من عساكر قال كده
حور:قالت اها يلا بركه😂♥️
ورد: يلا نطلع نقعد مع ممرضات شويه نهزر ونأكل عقبال ما ننام ♥️
حور: يلا ❤️
راحو علي خيمه كبيره الي فيها ممرضات ❤️
وفضلو يهزرو وكلو ♥️
وفجاه كل بيحب يسمع نكت حور مضحكه 😂
وي كلو قاعد يسمعها وفجاه مراد كان واقف وبيسمع بيقولو اي وي ادم كان وقف قدام خيمه بتاعتو وشاف مراد واقف بيتصنت عليهم
ادم : قالو بتعمل اي هنا
مراد: ممرضه الي انت زعقت صبح معاها عماله تقول نكت جامده 😂😂
ادم: بصلو بقرف قالو استرجل يلا في اي
مراد: رد عليه اي استرجل دي ياض راح لسه هيضر*بو بعض بي هزار سمعو حور بتجيب سيره ادم راح ادم بدأ يسمع 👂
وحده من ممرضات بتسال حور هو رائد ادم دا لما كلمك لوحدك انتي وهو قالك اي
حور :قالت مع اني عرفه انك حشريه زياده عن لزوم بس هقولك هيييي😂😂
كلو ضحك حتي ادم ضحك وي مراد 😂
حور: ادم دا انسان عامل زي غوريلا غاضبه 😒
ادم فجاه وشو اتحول لي غضب 🤨
بعدين سمع بتقول اي تاني بعدين قالت وشايف نفسو علي فاضي مغرور ورخم كلهم قعدو يضحكو وهي تكلم وحده وحده فضل يقرب لحد ما بقا وراها بشويه كلهم سكتو وهي تكلم عليه برضو وكلهم عمالين يقولو ليها ههه خلاص بقا اسكتي وهي شغاله 😂😂
فجاه ورد قالت ليها حوووور بس راحت قالت ليهم حور
هو انتو ساكتين لي وبتهشوشو كانو ورايا 😒
راح كلو هز راسو وقالو اه 🙂🙂🙂
حور: اي واقف ورايا 🙂 كلهم: اه اه اه 🙂
حور: اه. اح*يه 🙂🙂🙂
حور : بصت وراه لاقيتو واقف زي غوريلا غاضبه فعلا 😂😂😂😂
مراد واقف فطسان ضحك علي بيشوفو 😂😂
وسكت لما لاقا ادم اتحول وشو لأحمر جامد 😡
حور :قالت لي ادم وشك قلب كده لي فعلا شبه غوريلا غاضبه 😒😂😂
كلهم ساحو من ضحك تاني 😂
ادم: قال بسسسسس صوت رج مكان وكلو اتنفض من مكانو
ادم : بقا انا شبه غوريلا غاضبه هديكي احلي عقاب دلوقتي قدامك حلين يا افصلك من شغلك يا تعملي ١٠٠ ضغط قدام كل عساكر وقدامنا كلنا
الكل:انصدمو من الي سمعو
مراد: قالو مش لدرجادي يا آدم هي بتهزر برضو مش صح ياحور راح مبرق لي حور عشان تقول انها بتهزر
حور: عندا وقالت لا مش بهزر يحضره مقدم مراد 🤨
ادم :حلو اوي قال ليها اختاري حل من اتنين
حور:موفقه اعمل ضغط وقدام كل
ادم: قال تمام تعالي بقا برا وكل يجي يلا راح خلي واحد عسكري يجيب كل عساكر الي قدره تقوم عادي وكل جي وقف
ورد :راحت مزعقه لحور علي جنب قالت ليها انتي مجنونه اقسم بالله معندكيش عقل هتقدري ازاي علي ١٠٠ مره ضغط 😒
حور مش عايزه يحس اني ضعيفه لاني مش كده ياورد 😏
ورد: قالت كلام معاكي بقا صعب وقفت جمبيها لحد ما كلو اجمع وي وقف
ادم :بصوت عالي استاذه حور قالت كلام عني غلط فا لازم تتحمل غلطتها فا عقابها هتعمل ١٠٠ ضغط بدون راحه ابدئي حالا😌
وفعلا بدأت تعمل وجات عند ٥٠ مش قادره تكمل وكلو زعلان عليها بس مش هيقدرو يقفو في وش رائد ادم لانو من أكبر الي ناس الي في بلد
فا واقف بيشوف حور مش قادره تكمل راح ضحك بستفزاز😁 قالها وقفي راحت وقفت وكانت تعبانه خالص
ادم:قالها بعد كده تبقي تعرفي تكلمي مع الي اكبر منك ماشي يا حلوه
حور لسه هتكلم راحت ورد كتمت بوقها وي اخدتها علي خيمه
وكانت حور مش قادره نامت من تعب مقدرتش تكلم 🥲 مراد : قال اختك دي عنيده اوي قعدت ابرق ليها وبرضو نشفت دماغها 🙄
ورد: هي فعلا عنيده مستعده تعمل اي حاجه والا تحسس الي قدماها أنها ضعيفه
مراد: بس شخصيتها قويه ماشاء الله وقال انتي كمان شخصيتك قويه بس كتومه شويه
ردت ورد: قالت مش بحب كلام كتير اصلا بكبر دماغي عشان ارتاح
مراد :قالها زي ههههه😂😂
ورد: بصلتو بصه🙄 خليتو اكسف
مراد: تب انا ماشي بقا رايح انام عشان بكره مسافرين رايحين علي مديريه عشان هنتكرم كلنا ❤️
ورد: قالت لي ماشي شكرا❤️
يبدأ يوم جديد علي ابطالنا ❤️
تصحي حور من نوم تلاقي درعتها وجعنها اوي 💔
دخلت ورد: عليها قلتلها صحي نوم يختي يلا اجهزي عشان نمشي
حور: قالت ليها لي مسكتي بوقي امبارح 🙄كنتي سبيني عليه
ورد: زعقت فيها انتي متخلفه عايزه تكلمي تاني عشان يعقبك تاني مالك يا حور الي جرا لي مخك انتي اعقل من كده
حور :مش عارفه يا ورد بس بيعصبني اوي ومستتفز ولحد ودلوقتي ولا اعتذر مني فوق دا كمان خلاني اعمل ضغط أما وريتو 🙄
راحت ورد: قالت ليها وربنا انا الي هوريكي☝️ لو عملتي حاجه تاني 😠
حور: بي خوف متصنع يو خلاص مش هعمل حاجه
ورد :قربت من حور شاكه فيكي والله 😏
حور: انا انتي تعرفي عني كده 🥺
ورد :قالت هنشوف 😏
حور : هحضر حاجتي وحضرت حجاتها وجهزو نفسهم
مراد: جالهم ق قالهم عمالين اي
ورد &حور: قالو حمد الله راح مراد كلم حور قالها بس مكنتش اعرف انك عنيده كده يا حور
حور : مش لازم أبين للقدامي اني ضعيفه يا حضره مقدم ❤️
مراد: ضحك في سرو قال بقا في وحده زي عند بتاعك يا آدم 😂
مراد :ورد انا معايا عربيتي لو حبيتي تركبي اوصلك كده كده احنا ريحين سوي علي مديريه
حور :اي حيلك حييلك عمال تكلم بت كده ولا كاني وقفه خالص 🙄
واي تركب معاك دي انت بتهزر ولا اي 😒
مراد راح قال لا مقصدتش وانتي لو حابه اركبي معنا
ومراد خبي عليهم انو ادم هيركب في عربيه معاهم عشان عربيه ادم بنزين خلص فا هيضطر يركب مع مراد
حور وي ورد وفقو وي قالو يلا
بعدين جم يركبو لسه حور هتركب قدام
مراد: قالها لا أستني اقعدي ورا معلش وخلي ورد تقعد قدام
حور : غمزت لي 😉 ورد راحت مكسوفه وركبت قدام وكلنا ركبنا فا مراد كان واقف ولسه ممشيش
راحت حور قالت تحب اسوق مكانك ولا اي
متمشي قال ثواني🙂
حور: لاقت الي جي يركب جمبها بتبص لاقت ادم 🙂
حور وي ادم في بوق واحد نعمممم 😂
حور انت بتهزر يا مراد 🙄
ادم :حسابنا بعدين😏
حور: كانت هتنزل بس ورد منعتها
ورد: معلش يا حور عشان خاطري
ورد: محبتش تكسفها قدامهم
فا وافقت وطول طريق ادم وي حور مش طايقن بعض لاكن مراد كان مبسوط اوي لان حاسس حاجه بتشدو لي ورد ♥️
وي ورد بتبقا مبسوطه بردو ♥️
بعدين فجاه حور غفلت علي كتف ادم حاطه راسها راحت ورد :شافت قالت انزل اركب انا ورا عشان متديقش
ادم: رد قال لا مش لازم سيبها نيمه عليا ❤️
مراد :كان شايف منظر ومبسوط نفسو تكون حور لي اخو ❤️
ادم :حس بااحساس غريب اوي لما حور نايمه علي دراعو ♥️ بس فاق من احساسو
بعدين وصلو لي مديريه القاهره بعد ٦ سعات 🕕⏳
مجهول ١ وصلو يا فندم علي مديريه
مجهول ٢ تمام خليك مراقبهم
مجهول ٢ ماسك صوره لي وحده وقال مش هسيبك ابدا تضيعي مني تاني 🙂
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
مجمع الروايات الكامله والحصريه اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا
#بقلمي_الكاتبه_المجهوله❤️
#روايه_صقور_الداخليه✨
.
تعليقات
إرسال تعليق