رواية حور الادهم البارت الرابع والخامس والسادس بقلم رانيا حمدان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية حور الادهم الفصل الرابع والخامس والسادس بقلم رانيا حمدان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية حور الادهم البارت الرابع والخامس والسادس بقلم رانيا حمدان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
الفصل الرابع
سما. فهودي احنا خارجين قبل ما يجي أدهم
فهد. ادهم مسافر الساعه ٧ الصبح وهيعدي عليه هنخلص اشوي شغل
حور. ابيه لي مسافر
فهد. مامت ظهرت من تاني وهو هيرجع ل انكل الدمنهوري
حور... تمام تصبحون على خير
🙂🙂🙂🙂
عامل اي ياصحبي لسه بردو على قرارك هتسافر
أدهم. تعبت يافهد تعبت مش قادر خلاص
فهد.. خلاص ياصحبي ادخل اغسل وشك
أدهم. تمام
عند حور فضلت تعيط على حب عمره
أدهم سمع صوت عيطه خبط على الباب لق حور غرقن في الدموع وخدوده محمره
أدهم. أم عيون زرقاء لي بتبكي
حور. هو انت صح مسافر
أدهم. حور انا لازم اسافر
أدهم وقفت كلام وقاله وهو بتعيط: محدش ولا اي حد هيعرف احساسي ولا اي حد مهما كان يعرف انا بحس بأيه رينا وحده ال عالم انا بحس بأيه؛ انتي وفهد طول عمركوا كنتوا في معاها ولسه معاها من وانا عندي ٦ سنين بس انا كنت لوحدي كل السنين دي انا وبابا خالتو اتوفت هي و عمو ومبقاش ليا اي حد غير بابا انتوا حتي من كتر ما انتوا بعاد عننا متعرفوش ماما ولا عمركوا شوفتوها ولا حتي تعرفوا اسمها انتوا حتي مكننتوش تعرفوني انتوا طول معاها بس مش حاسين بيه انا كنت لوحدي في كل حاجه يا حور
حور عياط علي عياط ادهم ودخلتها في حضنها وقالتله وهي بتعيط: عارفه ان مفيش اي حد هيحس انت كنت بتحسي بايه غير بس عشان خاطري متعيطيش مبستحملش اشوف دموعك انا بحبك ياادهم
ايوه بحبك من اول ما شفتك وكنت كل ما اشوفك زعلان بتعب حبيتك بكل حالاتك عصبيتك غرورك ضحكتك كل حاجه بتمنى متسبنيش وتسافر يا ادهم انا بحبك
أدهم.......
حور.. اسفه 🙂
الفصل الخامس
أدهم. حور متبكيش مش بحب اشوف دموعك
حور. انا اسفه
أدهم. انا هطلع لفهد وبطل تفكير في الكلام الا قلتي ده علشان انتي زي اختي وبس
قال بعصبي فاهمه
حور. وهي بتعيط فاهمه فاهمه
♥️♥️♥️♥️♥️🎗️
عند سما كانت بتتكلم في جروب الدفع
واحد... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ياجميل
سما وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته مين حضرتك
آدم. أنا آدم من جروب الدفع معاكي
سما. تمام اتفضل عايز اي
آدم. لا مفيش وانا اسف لو ازعجتك
💙💙💙💙💙💙
عند حور. كانت بتفكر في ادهم
لي ياادهم انا عملت اي ذنبي ان حبيتك بجد واعتبرتك كل حاجه في حياتي وسندي وعمري كنت بكون مبسوطه لم بشوفك بتضحك لي كسرتني لي 💔
عند فهد وادهم
فهد. ادهم مالك لي شكلك كده
أدهم. تعبان ياصحبي تعبان اوووي كل ما احب حاجه بتروح منه انا انا كسرت قلبه انهرده هي طلعت بتحبني وانا بكل برود كسرت قلبه وشوفت دموعه قلبي وجعني اوووي ياصحبي
فهد. بلاش تعمل كده ياصحبي في نفسك كل هيتصلح قريب ان شاء الله
أدهم. مفيش حاجة هتتصلح خلآص انا ماشي سلام ياصحبي
فهد. بلاش ياصحبي تبعد خاليك ونحول نصلح كل حاجه
أدهم اشوف وشك بخير ياصحبي
الفصل السادس
حور. انا لازم ارجع زي الاول واحسن كمان هو فاكر نفس مين يعني
سما. حور يا حور حوررررر
حور. مالك يابنتي انتي في توكيل ولا اي دا انا جنبك على السرير
سما. مالك ياجميل سرحان في اي😉
حور. في اي يعني ولا حاجه بقلك اي سمسم
سما. اكيد في مصلحه بدل ما في سمسم
حور هههههه تعالى نعمل مقلب في فهد
سما / اممم اوك تعالى ورى
حور / تمام يسطا
سما. بصي انتي تعملي نفسك مغم عليكي وحطه البرشام ده جنبك وهقول انك انتي انتحرتي هههههه
حور. دا انتي شغل مع ابليس يابنتي
سما وحور يلا
سما. فهد يا فهددد فهد الحق
فهد. اي يابت في مالك البيت بيولع ولا اي
سما. بتمثيل ح ور حور
فهد. مالها حور
سما حور أنتحرت يافهد بسرعه تعالى نخدها للمستشفى
فهد. جر واتصل على ادهم
الووو ادهم
أدهم. مالك اي في
فهد ادهم حور أنتحرت بسرعه تعالى على الفله
حور في نفسه (يخرب بيتك يا سما وعلى أفكرك هنروح في داهي انا وانتي)
سما. (احنا هنموت انهرد انا هروح انام بس هما يمشو هههه)
فهد. حور حور حبيبتي فوق لي كده ياحور
أدهم. مكنش لسه بعد بعيد ورجع بسرعه
فهد يلا نخدها للمستشفى بسرعه
روحو ألمستشفي من باب الطوارئ خد حور
حور. صحيت لو سمحت
الدكتور. أنتي ازي مفكيش حاجه
حور. حضرتك احنا اسفين بس ونبي تطلع تقول ليهم أن بخير ومفيش حاجه دا الضغط نزل بس مش انتحر
الدكتور. تمام
الدكتور خرج متقلقوش ياجماعه دا الضغط بس مش انتحر ولا حاجه متخفوش
فهد وادهم. شكرا يادكتور
فهد. اسفه ياصحبي بس انت شفت حاله ومكنش هينفع اسوق
أدهم ولا يهمك ياصحبي انت اخويا بردو
خرجت حور. ورجعو البيت
حور. دخلت عند سما وفضل يضحكو حور مسكت المخدي وفضلت تضرب في سما حور بقا تسبين انا لوحدي انا ياكلبه البحر
سما. فضلت تضحك خلاص خلاص هموووت والله وصلت للمستشفى 😂😂
تاني يوم
فهد راح الشغل وسما وحور راح الكليه وادهم كان مسافر
أدهم راح للكليه علشان يشوف حور
دخل المتدرج وشف حور
حور شفته راحت طلعت
حور. اي جبك هني يا حضرت الظابط
أدهم. حور انا مسافر ويمكن مشفكش تاني
حور. انت اخترت ياادهم محدش قلك امشي
أدهم. غصب عني كل ده ياحور مش هينفع
حور لا لازم متضعفش ياادهم وتوجه المشاكل بس انت ضعيف وبتهرب من كل ده
أدهم. عندك حق ياحور انا مش هضعف وهحول من الحظه ده اول حاجة هعمل بليل حور استنيني الساعه ٩ في كافيه..؟
حور. ملحقتش ترد عشان أدهم ماشي😂
يتبع؛؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
مجمع الروايات الكامله والحصريه اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق