رواية سأحبك بالتأكيد البارت الخامس والسادس والسابع بقلم بتول عبد الرحمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية سأحبك بالتأكيد البارت الخامس والسادس والسابع بقلم بتول عبد الرحمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية سأحبك بالتأكيد البارت الخامس والسادس والسابع بقلم بتول عبد الرحمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية سأحبك بالتأكيد البارت الخامس والسادس والسابع بقلم بتول عبد الرحمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
بارت ٥
سها : هقولك أنا في ايه يا حبيبتي
ميرنا : اه ياريت تعرفيني من غير مماطله
طلعت سها فونها بضحكه خبيثه وحطته قدام ميرنا بعد م فتحته
ميرنا : وريني كده
خدت ميرنا الفون وفتحت بوقها من كتير الصدمه
ميرنا بصراااخ : ايةةةةةةةةةة دةةةةةة ... مين اللي عمل كدةةةة
نيره : اهدي يا ميرنا ... اهدي
عمر : ايه الصوت ده ... في ايه
سها : في قلة ادب ووقاحــ ـه ... الاستاذه ميرنا اللي عامله فيها واحده محترمه ... طلعت مقضياااها
ميرنا ضربتها بالقلم وهيا بتدمع : اخرصيييي ... انتي تسكتي خاالص
عمر : ايه اللي حصل ده ... حد يفهمني بدل م تنفصلوا كلكوا
سها : شوفت يا مستر عمر ... اللي حصل ده انا مش هسكت عليه ... ولا علشان أنا قولت الحقيقه
ميرنا قعدت ع الأرض وهيا مش مستوعبه
عمر : ميرناا ... انتي ... كويسه
سها : هتكون كويسه ازاي بعد م اتفضحت ... اتفضل شوف فضيحتها
خد عمر الفون من سها وشاف صورة ميرنا في وضع حــ ـرج مع واحد
علي : في ايه يا عمر
مردش عمر ومسح الصوره من على الفون وقال : كل واحد معاه الصوره دي يمسحها فورا ... خلال ١٠ دقايق ملاقيش ليها وجود ... وانتي ( شاور على ميرنا ) تيجي حالا مكتب صاحب الشركه
نيره قعدت جنب ميرنا : ميرنا ... قومي ... قولي اي حاجه ... برري ... أنا واثقه فيكي ... متسيبهاش تستغل الفرصه
بصتلها ميرنا بعيون مليانه دموع وقامت راحت على مكتب صاحب الشركه
السكرتيره : صاحب الشركه مش موجود دلوقتي ... مستر عمر قالي اخليكي تروحي مكتب مستر علي
راحت ميرنا مكتب علي ودخلت
عمر : ممكن تفهميني ايه اللي حصل تحت ده
ميرنا : اول حاجه شكرا انك خليتهم كلهم يمسحوا الصوره ... تاني حاجه أنا معرفش اي حاجه عن الصور دي ولا عمري شوفتها
علي : اومال ايه اللي حصل تحت ده
ميرنا : معرفش ... بس انا متاكده أن سها هيا اللي ورا الموضوع
عمر : وهتستفاد ايه
ميرنا : اني أتطرد من الشركه علشان تاخد مكاني
عمر : عندك دليل علي كلامك
ميرنا : لو فتحتوا كاميرات المراقبة هتلاقوها كانت بتقولي أنها أحق بالمكانه دي عني واني مسواش المكان ده غير كده لو نزلت دلوقتي كلمتها لوحدي هتفهموا كل حاجه
عمر : تقدري تاخدي بقية اليوم اجازه وبكره هنعمل اللي قولتي عليه ... ومتقلقيش لو انتي مظلومه حقك هيرجع
ميرنا : أنا واثقه في ربنا
عمر : تقدري تتفضلي
خرجت ميرنا من الشركه وهيا بتخرج سمعت حد بيناديلها وكان واحد زميلها
ميرنا : افندم ... في حاجه
_: أنا آسف لو كنت عطلتك عن حاجه ... بس ممكن اخد من وقتك دقيقتين
ميرنا : ااه ... اتفضل
_: أنا عارف انك محترمه جدا ولا يمكن تكوني انتي اللي في الصور ومصدقتش بصراحه
ميرنا : اه وبعدين
_: ممكن تديني رقم باباكي أو اي حد من عيلتك
ميرنا : افندم ... ليه
_: احم ... بصراحه ... أنا شايف فيكي واحده محترمه ... ومعجب بيكي جدا وحابب اتقدملك ...
يتبع....
#سأحبك_بالتأكيد
بارت ٦
_: احم ... بصراحه ... أنا شايف فيكي واحده محترمه ... ومعجب بيكي جدا وحابب اتقدملك ...
ميرنا : نعم ... طب وده وقت يتقال فيه حاجه زي دي
_: أنا بس خوفت انك متجيش تاني
ميرنا : لا هاجي إن شاء الله
تاني يوم راحت ميرنا الشركه
علي : خدي الجهاز ده في شنطتك وانزلي تحت اتكلمي مع سها ... علشان نعرف ايه اللي حصل بالظبط ... اللي حصل ده كان هيأثر جامد ع سمعة الشغل
ميرنا : ده ايه ده
علي : جهاز تسنط علشان نقدر نسمعكوا
ميرنا : تمام
نزلت ميرنا لنيره وكانت عارفه أن سها هتيجي تبدأ معاها كلام
نيره : عامله ايه دلوقتي
ميرنا : الحمد لله خير
سها : ازيك يا ميرناا ... عامله ايه بعد امبارح يروحي
ميرنا : أنا عارفه أن انتي السبب في اللي حصل ده ... وصدقيني هتدفعي التمن غالي
سها : انتي شاكه فيا ... أنا عايزاكي تتاكدي ... وبصراحه خطيبك كان سريع اوي في أنه يفبركلك الصور علشان ينتقم منك
ميرنا : مبدئيا ده كان خطيبي مش خطيبي ... ثانيا انتوا ال ٢ هتاخدوا جزائكم كويس اوي ... والكلام ده كله هيوصل لمدير الشركه وهتتفصلي خااالص
سها : تبقي شاطره لو قولتيلهم مين هيصدق
ميرنا : انتي ناسيه أن في هنا كاميرات
سها : وانتي ناسيه انها فيديو بس من غير صوت وبعدين مش هيرجعوها عشان واحده زيك
ميرنا : سبحان اللي مصبرني عليكي ... بس اللي هيحصلك هيشفي غليلي منك يا حيزبونه
سها : هه ... اعلى ما في خيلك اركبيه
علي : سهاااا
سها : ن .. نعممم
علي : على مكتبي
سها : ح ... حاضر
ميرنا : مع السلامه يا صفرا
راحت سها مكتب علي وخرجت بعد فتره وهيا كاتمه دموعها بالعافيه ومغلوله وراحت مكتبها تلم حاجتها
نيره : يلا بالسلامه غوروا
ميرنا : من غير سلامه
سها : مش دي النهايه ... وحياة اللي خلقني م هسيبك
ميرنا : قال احمق منذ قليل أعلى م في خيلك اركبه
خدت سها حاجتها ومشيت وبعد شويه جه زميل ميرنا اللي طلب أيدها
_: فكرتي في اللي قولت عليه
ميرنا : روح للي بعتتك وقولها مش هتعرف تأذيني تاني
يتبع....
#سأحبك_بالتأكيد
بارت ٧
ميرنا : روح للي بعتتك وقولها مش هتعرف تأذيني تاني
_: بعتني ... بعتني لايه
ميرنا : هنبدا الاستعباط ... بص علشان انتي شكلك هفأ اصلا ... أنا عارفه الاتفاق اللي بينك انت وسها ... فخدها من قصيرها واتكل ع الله ... بدل م تحصلها
مشي من قدامها من غير ولا كلمه
في بيت عمر
عمر : معلش يا هاله أنا لسه راجع من الشغل وتعبان ... لو سمحت سيبيني اطلع اوضتي
هاله : قولتلك ١٠٠٠ مره متقوليش هاله ... قول هلا ... مش فاهمه فين الصعب في ده
عمر : ماشي يا ست هلا ... ممكن بقا تسيبيني اطلع اتخمد
هاله : هو انت كل م تشوف خلقتي تقولي الكلمتين دول
عمر : معلش استحملي ... سيبيني بقا
سابها وطلع اوضته
هاله : عاجبك اللي ابنك بيعمله ده يا عمتو
_: قولتلك اتقلي عليه ... وانتي مبتسمعيش الكلام
هاله : اتقل على خطيبي ... ده ازاي يعني
_: احسن م تكوني لازقه ويزهق منك
هاله : يووووه ... ايه العلاقه الناشفه دي
صحي على صوت طفل بيصحيه : بابا ... بابا ... اصحي يا بابا علشان تلعب معايا .. بابا
بيرد وهو نايم : سيبني انام يا حبيبي دلوقتي
بيرد : لاء ... العب معايا لعبه حوه ( حلوه )
بيرد عليه : لما اصحي يا حبيبي
بيرد : اقولك سر
بيرد عليه : قول على سر يا شبح
بيرد : بس مش تقول لحد
بيرد عليه : مش هقول لحد
بيرد : وعد
بيرد عليه: وعد
بيرد : ماما قالتلي انها هتجيب نونو صغير نلعب بيه
بيرد عليه : وهيا فين ماما
بيرد : اروح انادي عليها
بيلاقوها داخله عليهم
ميرنا : سيربراااااايز
صحي من نومه مخضوص واستوعب أنه بيحلم ...
عمر : بسم الله الرحمن الرحيم
قام لبس هدومه ونزل ع الشركه
علي : كنت عايز ايه
عمر : اطلع كامب
يتبع ....
#سأحبك_بالتأكيد
يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا
مجمع الروايات الكامله والحصريه اضغط هناااااااا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق