القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انقذني من الجحيم البارت السادس بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية انقذني من الجحيم البارت السادس بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية انقذني من الجحيم البارت السادس بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية انقذني من الجحيم البارت السادس بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




#البارت_السادس


فهد: انا تعبان اوي هدخل ارتاح شويه

بيقوم بيدوخ وبيقع

ليال بخوف: فهههههد فهههد

اميييييينه.. فاااااتن.. بتروح تجيب الموبايل بتاعها تتصل بالاسعاف عنيها بتزغلل وبدوخ

ليال بتمسك دماغها وبتحاول تتماسك ةبتتصل بي اي رقم قدمها وبيغمي عليا


****************************

كارما بفرحه: ليال بتتصل ييا  وبترد

كارما: الو.. الو ليال.. ليال سمعاني.. الو الو..ليااااال 

كارما بستغراب: محدش بيرد ليه هبقا اتصل بيها بكرا 


***************************

ليلي بصدمه: انتييي بتقوليييي ايييييييه.. طب سلام انا جايه 

محمد: في ايه ي ليلي 

ليلي بعياط: بابا فهد وليال في المستشفى دلوقتي فاتن لقيتهم مغمي عليهم الاتنين

دوريه: يلههههوي ابنييي 

محمد: قالتلك مستشفي ايه

ليلي: ايوا.*********

محمد: طب يله 


****************************في الصباح 🌤


فهد بيفتح عيونه 

الدكتور: حمد لله على السلامه 

فهد: انا فين

الدكتور: في المستشفى متقلقش زوجت حضرتك بخير في الغرفه الجنمبك 

فهد بستغراب: هو اي اللي حصل 

الدكتور:انتو نجيتو من المو*ت لو كنتو اتأخرتو شويه كمان كان السم انتشر ف جسمكم وفقدناكم بس اتكتبلكو  عمر جديد 

فهد: طب احنا هنخرج امتي

الدكتور: انتو دلوقتى كويسين تقدور تخرجو انهارده

فهد: تمام شكرا يدكتور 

الدكتور: ده واجبنا 

دوريه: فهد حبيبي انت كويس يروحي 

فهد: انا بخير يماما 

دوريه بعياط: انا كنت همو*ت من خوفي عليك

فهد: خلاص يماما انا كويس 

محمد: حمدالله على السلامتك 

فهد: الله يسلمك يبابا انتو شفتو ليال كويسه 

محمد: ايوا يحبيبي كويسه ليلي عندها دلوقتي 

دوريه: انت رايح فين

فهد: الدكتور قال ان هنخرج انهارده وانتي عارفه مبحيش المستشفيات 

دوريه:  طب علي مهلك 


****************************


ليلي: انتي كويسه بجد يعني مفيش حاجه وجعاكي 

ليال: والله كويسه وحتي الدكتور قالك ان احنا هنخرج انهارده كمان

ليلي: الحمدلله انا كنت خايفه عليكو اوي 

ليال: هو فهد كويس بجد

ليلي: ايوا والله 

قاطعهتهم كارما 

كارما بخوف: ليال انتي كويسه 

ليال: اه كويسه الحمدلله انتي عرفتي ازاي

كارما: انتي رنيتي عليا  امبارح بس مردتيش ولمه شوفت الخبر انهارده علي التليفزيون عرفت 

كارما بتحضنها: انا لمه شفت الخبر كنت قلقانه عليكي اوييي 

ليال بإبتسامة: يروحي انتي انا بخير وحشتيني اوي بجد

كارما: وانتي كمان اوي 

ليلي: احم انا هسبكو لوحدكو 

ليال: لا للوش  استني كارمتي بنت عمي وصحبتي و اختي الصغير 

ليلي: اهلا وسهلا

ليال: للوش  اخت جوزي فهد وف مقام اختي برضو 

كارما: اهلين 

ليلي: يله انا هروح اطمن علي فهد 

ليال: ابوكي لو عرف انك جيتيلي  هيزعق معاكي 

كارما: يعمل اللي يعملو المهم انك كويسه وبخير 

ليال: بجد كنتي وحشاني اوي 

كارمه: وانتي والله.. مقولتليش ازاي اتسممتو 

ليال: انا لحد دلوقتي معرفش لولا فاتن كان زماني مع الامو*ات

كارما: بعد الشر عليكي الحمدلله انك بخير 


******************************


عدنان بعصبيه: انا قولتلك تقولها تحط لفهد بس مش ليال كمان عارف ليال لو كان حصلها حاجه كنت هميحها من علي وش الارض 

جابر: اهدي يعدنان خلاص الحمدلله محصلهاش حاجه وانا هعقبها 

عدنان:اللي اسمها.... 

جابر: امينه

عدنان: هي دي تقولها تختفي تماما 

جابر: تمام

عدنان: يله سلام 

وبيرمي الفون 

عدنان: اغبيااااااء


****************************


فهد: ليا... 

فهد: اهلا 

كارما: حمدالله على السلامة.. انا ماشيه بقا قبل ما عمك يجي 

ليال: تمام بس خليني اشوفك تاني 

كارما: اكيد ان شاءلله 

فهد: انتي كويسه 

ليال: اه الحمدلله وانت

فهد: ايوا 

ليال: معرفتش مين العمل كدا 

فهد: عرفت امينه 

ليال بتفاجأ: امينه 

فهد: امم والشرطه بدور عليها وهيلقوها وهنعرف هي عملت ليه كدا 

ليال: تمام هنمشي 

فهد: ايوا يله 


****************************

محمد: انتو رايحين 

فهد: مروحين 

محمد: انتو هتيجو تقعدو معانا في القصر مش كدا يدوريه 

دوريه: ايوا طبعا 

ليال بإبتسامه : شكرا يطنط 

دوريه سبتها ومشيت 

فهد بص ليال الدموعها نزلت علي خدها 

ليال مسحتها بسرعه وابتسمت ابتسامه خفيفه 

محمد: متزعليش منها يبنتي مع الوقت هتتقبل 

ليال ابتسمت وهزت راسها 

محمد: اه وفيكي تقولي بابا 

ليال بفرحه: بجد يعمي. احم قصدي يبابا 

محمد بضحك: ايوا 

فهد: يله 

ليال: يله


***************************


سليم: كنتي فين

كارما بتوتر وبتفرك في ايدها: انا 

سليم بعصبيه : بقولك كنتيييي فييييين تردي عليييييا 

كارما بخوف: كنت.. كنت

سليم بزعيق: انطقييييي 

كارما بتغمض عنيها وبتقول بسرعه: كنت عند ليال 

سليم ملامح وجهه اتغيرت: ليال

البارت_السادس

انقذني_من_الجحيم


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

#


تعليقات

التنقل السريع