القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فراشة المقبره البارت السابع 7بقلم اسماعيل موسي



رواية فراشة المقبره البارت السابع 7بقلم اسماعيل موسي 





رواية فراشة المقبره البارت السابع 7بقلم اسماعيل موسي 


#فراشة_المقبره


                        ٧

                       مفتوحه


تيمور بص فى عنين منتصر، بعد كده بص فى وش ابوة، ألفت والدته واقفه جنب الباب واخته حاطه ايدها على صدرها


ايمور _______ انا مش بس حاولت اغتصبها


انا اغتصبتها


مايا ______حطت ايدها على صدرها من الصدمه


ألفت قالت يا لهوى


المعلم فتحى وقف ساكت بيغلى من جوه


تيمور _____ انا مش شايف حل تانى غير انى اتجوزها


ألفت بصراخ، تتجوز دى؟ انت قبطان قد الدنيا توسخ سمعتك مع دى


تيمور ______البنت دى عشان تفضل هنا وتتعذب كل يوم على عملتها لازم تفضل بصفه شرعيه عشان محدش يتكلم علينا


المعلم فتحى تقصد انك عملت ده عشان فتحى؟


تيمور طبعآ، انا لازم اهرى جلدها، اعذيها، اقطع جسمها كل ليله


ألفت تيمور انت ابنى إلى بتشرف بيه تتجوز دى؟


االمعلم فتحى ______ خلاص الفاس وقعت فى للراس مفيش حل تانى


اسماعيل موسى صاحب القصه 


جابو المأذون وتيمور اتجوز مايا


اول ما دخلو الشقه تيمور قال لمايا، اوعى تفتكرى ان اتجوزتك عشان حابك وا ممكن اسامحك


انتى هتفضلى هنا زى الكلبه متخرجيش من غرفتك، انا اشفقت عليكى مش اكتر


مايا بخضوع حاضر، كانت عايزه تبوس ايديه و رجله لكن تيمور بعدها عنه


اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من( رواية فراشة المقبره)

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع