القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أسير الحب البارت التاسع والعاشر و الحادي عشر 9_10_11بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية أسير الحب البارت التاسع والعاشر و الحادي عشر 9_10_11بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية أسير الحب البارت التاسع والعاشر و الحادي عشر 9_10_11بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية أسير الحب البارت التاسع والعاشر و الحادي عشر 9_10_11بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




عند نرمين :كله تمام

مجهول:مش عايز اي غلطه 

عز انتي بتكلمي مين ي بنت الكل**ب وجايه تدمري حيات ابني 

نرمين بخوف:أنا بكلم واحده صحبتي وبعدين مش عيب راجل كبير زيك يتصنت ع مرات ابنه 

عز:كلها كام ساعه وهعرفك مين عز باشا ومين أسر


عند ريناد وأسر

ريناد بتفوق وبتفتح عينها وأسر صاحي وبصصلها 

الشخص الجميل اللى بيقرا القصه ممكن متابعه و تمر على منشورات صفحتى على و شارك برايك و يكون لى عظيم الشرف

ريناد:اي دا انت صاحي من بدرى 

أسر بحب :صباحيه مباركه ي عروستي 

ريناد:بكسوف الله يبارك فيك

أسر:تحبي نقضي شهر العسل فين يروحي 

ريناد:مش عارفه قرار انت  هقوم اخد شاور

وبعدين افتكرت نرمين 

ريناد:لا لا مش عايزه شهر عسل عايزه الحربيه اللي تحت دي تمشي من هنا 

أسر قام من ع السرير :تمشي ي ست البنات انتي تؤمرى وبيقرب منها 

ريناد بكسوف: أسر ابعد 

أسر:قلب أسر

ريناد جريت 

أسر: بضحك بحبك وانتي طفله كدا


فون أسر رن

أسر:اي دا عمر اخويا غريبه

عمر : حبيبي عامل اي


أسر: الحمدلله انت عامل اي ي حييب اخوك 

عمر:عامل مفاجاه ونازل انهارده 

أسر:بجد دا احنا نعمل احلي حفله بقي ل استقبال عمر باشا 

عمر: حبيبي


ريناد خرجت 

ريناد :مين عمر!

أسر:دا اخويا الصغنن وكان مسافر وجاي انهارده وهنعمل حفله في البيت واعرفك ع العيله كلها

ريناد بفرحه:اوكي 

أسر:أنا هروح مشوار وهرجع مش هتأخر

ريناد:مش هتفطر

أسر:لا مش قادر افطرى انتي


أسر في العربيه:يارب زوقي يعجبها مش عارفه اجيب لون الفستان اي هي قمر في كل حاجه اصلا 


ريناد سرحانه:اي المشوار المهم اللي يخلي أسر ينزل من غير فطار كدا يارب خير


آمنه:احضرلك الفطار ي هانم 

ريناد:ها لا مليش نفس

آمنه:لا دى اؤمر أسر بيه وهو نازل قالي لازم افضل معاكي لحد ما تفطرى 

ريناد بفرحه ل اهتمام أسر:ماشي حضري 


في المساء 

ريناد : أسر أتأخر اوى وفجاه باب الغرفه بيخبط  ريناد فتحت 

أسر :غمضي عيونك

ريناد غمضت :ها خلاص 

أسر:افتحي 

ريناد: بفرحه الله جميل اوي ي أسر زوقك ي جنن 

أسر:وهيكون احلي عليكي يقلب أسر يلا البسي علشان مش نتأخر 


عز :حد يشوف أسر أتأخر ليه 

 وفجاه عيون الكل بتبص ع جمال ريناد وأسر والكل مرات أسر بيه جميله اوي 

أسر بيعرف ريناد بكل الموجودين بس حصلت مفاجاه كبيره 

هي اي هنعرف في بارت جديد


دمتم سالمين


البارت_التاسع 🤍

الحفله بدأت 

وريناد وأسر نزلين والكل بيبص ع جمال ريناد وجمال فستان وشكلها هي وأسر مع بعض يجنن أسر:تعالي هعرفك كل واحد موجود هنا 

ريناد:معك يباشا 

بس فجاه ريناد عينها جات ع شخص 

ريناد بصدمه وهي بتفتكر اللي عملو فيها 

أسر:اخدت بالحضن قلب اخوك وحشتني 

ريناد:بدهشه اخوك!!!

وافتكرت كل حاجه حصلت بالظبط وأنه كان مع الشباب اللي اغتصبوها

عمر واقف مش عارف يعمل اي في المصيبه دي


ريناد طلعت تجري ع الغرفه وتكسر كل حاجه موجوده ادمها

أسر مش فاهم حاجه طلع يجري وراها   أسر في اي ممكن تهدي

ريناد:أخرج براااااا كلكم زي بعض


أسر قفل الباب وبعدين سمع صوت ريناد بتقع فتح الباب بسرعه ولاقه مرميه ع الارض وفي رغاوي  بيضه طالعه من بقها

جري بسرعه وداها المستشفى


أسر :دكتور بسرعه

ريناد دخلت في غيبوبه 

أسر:في اي ي دكتور

الدكتور:واضح انها اتعرضت لصدمه كبيره 

أسر:يارب أنا مش عارف في اي


عز وصل المستشفى

عز :في اي ي أسر

أسر:والله ما عارف ولا فاهم حاجه

عز :خير ان شاء الله 

أسر دخل ونام ع الكرسي جنب ريناد 

في الصباح 

ريناد بتفوق 

أسر حمد لله ع سلامتك 

ريناد:طلقني


أسر:ليه أنا عملت اي 

ريناد : ب انفعال بقولك طلقني

أسر:أهدى واللي عايزه هيحصل 

ريناد :طلقني ولا اموت نفسي 

أسر.....

أسر هيطلقها ولا اي هيحصل هنعرف في بارت جديد


دمتم_سالمين 🤍


البارت10 

ريناد: طلقني

أسر:اهدي بس واللي عايزه هيحصل 

ريناد:لو مش طلقتني هموت نفسي

أسر بدموع :مسك ايد ريناد وقرب منها أنا اسف اسف ع اي حاجه حصلت وزعلتك اسف عن كل حد وجعك في الدنيا أنا عمري ما هفكر ازعلك أنا جنبك ومع بعض هنعدي كل صعب 

ريناد:هنعدي ان اخوك اغتصبني 

أسر بصدمه:انتي بتقولي اي مستحيل!!!!!

ريناد:دا اللي حصل يا أسر بيه انتوا ناس محدش قدها والغلابه اللي زيي بيدس عليهم عادي 

أسر  مش مصدق و دموعه بتنزل ومش عارف يرد يقول اي ولا يتصرف ازاي

ريناد :اتصدمت ليه ما انت كنت هتقتلني اول ما جيت القصر 

أسر قام بسرعه ومشي واخد عربيته وبيسوق بسرعه جدا 


في القصر 

انا لازم امشي من هنا دلوقتي قبل ما أسر يعرف الحقيقه ويوصل 

أسر:بس أسر عرف الحقيقه خلاص

عمر:اس اس أسر والله ما كان قصدي 

أسر خبطه بالبوكس تغت*صبها وتقولي مش قصدي ي حيوان ليييييه ليييييه تعمل كدا 

عمر:ابوك السبب مرضيش يخليني اشتغل معك في الشركه وانت كنت شايل كل حاجه لوحدك ومش عندك اي وقت لحد ما حصلك اللي حصل ومراتك كانت بتخونك واخوك بيشرب ويسهر برا مستني اي مني تاني 

عز كان بيسمع الكلام ومش استحمل يشوف ولاده كدا بعد كل اللي عمله علشانهم وفجاه وقع 

أسر واقف سرحان و مصدوم من كلام اخوه و وجع مراته 

عمر جرى ع ابوه 

أسر فاق ع صوت عمر 

عمر:الحق ي أسر بابا بسرعه


أسر وعمر حطوا عز ع السرير 

أسر :ألو ي دكتور بابا تعبان تعال القصر حالا 


عند ريناد بتلم حاجاتها علشان هتخرج  من المستشفى بس فجاه دخل شخص 

ريناد:مين حضرتك 

محمود :هتعرفي كل حاجه بس لازم نمشي من هنا دلوقتي قبل ما زفت أسر ييجي

ريناد :مش همشي غير لما اعرف مين حضرتك

محمود:والله هتعرفي أنا جي انقذك من أسر متخافيش 

ريناد حست براحه وامان غريب ناحيه الشخص دا 

ريناد:تمام همشي معاك


في القصر

الدكتور: عز باشا عندو ازمه في القلب ولازم مش يعمل اي مجهود خالص ولازم تجيب الدواء دا 

أسر :شكرا ي دكتور


أسر:أنا هروح اجيب ريناد وهجيب العلاج ل بابا وانا جي وانت خليك جنبه لحد ما نشوف هنتصرف ازاي 

عمر بكسره : حاضر

أسر اخد عربيته و وصل المستشفى شاف ريناد بتركب مع واحد 

أسر كان مصدوم مشي ورهم بالعربيه وهو بيقول لنفسه كلهم زبااا*له 

وفجأه عربيه وقفت ادام أسر 

أسر :انت حيوان عدي بسرعه 

بس كان خلاص عربيه ريناد ومحمود مش ادامه ومش عارف مشوا ازاي 

أسر راح مكانه المفضل عند البحر واعد يفتكر ندى مراته عملت اي

🍁فلاش باااك🍁


ندى:ألو ي حبيبي كلو تمام هنا اه أسر صدق اني حامل منو 

أسر واقف ادام باب الاوضه بفستان سهره ل ندي واقف مصدوم وهو بيمسع 


أسر دخل ومسكه من شعرها 

أسر:ابن مين اللي في بطنك ي رخ*يصه واخد الفون 

أسر بصوت مرعب:انت مين وليه عملت كدا

مجهول:مراتك اصلا اتجوزتك علشان فلوسك وبس وهي ع علاقه بيا وانا مش في مصر دلوقتي رايح نفسك ومش تدور عليا وقفل 

أسر طلع مسدسه 

ندى ببكاء :بتعمل اي ي أسر لا لا اوع تصدقه 

أسر بعصيبه : كفايه تمثيل بقي أنا هشرب من دمك 

ندي ب انهيار:أنا اسفه هعيش خدامه تحت رجلك بس متقتلنيش ي أسر أبوس ايدك

أسر رفع المسدس وقتلها


🍁بااااك🍁


 وريناد كمان وأخوه  

وقرار  أنه يرمي نفسه في البحر  

 

ياتري أسر هيموت ولا اي هيحصل هنعرف في بارت جديد

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا 

الرواية كامله من👈( أسير الحب)

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع