القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ضحية زواج البارت التاسع بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية ضحية زواج البارت التاسع بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية ضحية زواج البارت التاسع بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية ضحية زواج البارت التاسع بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


ضحية زواج


البارت التاسع: 

حمزه كان بيحاول يتهجم ع شهد.. بيجي صوت م وراه بيقول بغضب: ابعددد عنها


حمزه بصدمه: يونس! 


يونس بغضب: ايوا يونس يا بيه يا محترم انت اي محدش عارف يلمك فاكر ان ملكش كبير


حمزه: انت ازاي تدخل بيني، وبين مراتي انته كنته هربانين مع بعض صح اه انته خاينين 


يونس مسكه م تلابيب قميصه: اتكلم عدل مش يونس الجارحي اللي يعمل كدا 


حمزه بغضب: انت مخلتش، فيا عقل خلاص مراتي بتعمل، اي معاك 


يونس: ادخل يا مولانا 


بيدخل الماذون.. وحمزه بيبصلهم بعدم فهم وصدمه. 


يونس ببرود: طلق شهد يلااا


حمزه بتريقه: هطلقها مانا مش هخلي، واحده هربت مع اخويا ع ذمتي


يونس بغضب جحيمي: اخررس وبطل تتمادي انت ابني، يا حمزه مش اخويا وانا عمري ما اعمل فيك كدا انا لو شايفك بتحبها مكنتش هعمل كدا بس، انت بتعذب فيها وبس. 


حمزه ببرود: انتي طالق يا شهد بس استني اللي هيحصلك مني


شهد بقوه: اي اللي هيحصلي اكتر م كدا وفر تهديدك ل نفسك


حمزه بتريقه: ياتري بقا هتقولي ل، ابوكي و مرات ابوكي اي بالذات بقا لما يعرفه اللي مستخبي


شهد بقهره: انت عايز مني، اي؟ 


حمزه ببرود: مش عايز انتي اللي عايزه بس تمام انا ماشي 


: بيطلع حمزه وبيفضل يونس وشهد. 


يونس: هتروحي فين دلوقتي 


شهد: مش عارفه المهم اني خلصت منه 


يونس: تعالي اوصلك بيت والدك 


شهد بسرعه: لا لا والنبي شكرا ليك امشي انت وانا هتصرف


يونس بتنهيده: لو سمحتي تعالي اطلعي معايا مش هطمن غير لما اوصلك. 

..... 

حمزه بيرجع القصر... كان طالع اوضته بيوقفه صوت حسين. 


حسين: لاقيت شهد ولا لا


حمزه ببرود: طلقتها


حسين بصدمه: طلقتها ليه يا غبي ازاي تعمل كدا


حمزه بغضب: اسأل ابنك الكبير العاقل كان بيعمل اي مراتي ف... مكملش كلامه مسح ع وشه بغضب وطلع اوضته. 


رانيا بسعاده: صح اللي سمعته ده انت طلقت شهد 


حمزه بغضب: ايوا طلقتها مالك مبسوطه ليه انتي كمان هتحصليها 


رانيا بتقرب منه بدلع... بتلف ايديها حواليه وبتهمس ف ودنه. 


رانيا: وابنك اللي انا حامل فيه اروح بيه فين


حمزه بصدمه: حامل ازاي 


رانيا: اي نسيت يوم ما قربتلي وكسرتني وقولتلي انسي اللي حصل 


حمزه بجمود: الطفل ده لازم ينزل انتي فاهمه ولا لا


رانيا : بس انا مش هنزله ياحمزه وإلا والله هنزل واقول ل عمي 

حمزه بيبصلها بشكل مخيف... وبيضربها فجاءه بالقلم وبيسبها ويخرج. 

..... 

عند يونس وشهد


وصلها يونس و طلعت شهد ع بيتهم رنت الجرس فتحتلها مرات ابوها. 


: شهد اي اللي جابك هنا خير 


شهد: انا اطلقت وسعي خليني ادخل

: اتطلقتي الف بركه خلي بنتي تتهني بس ملكيش مكان هنا يا محمد تعالي شوف الهانم بنتك اللي اطلقت. 


محمد بغضب: صح الكلام ده يا مقصوفة الرقبة انتي 


شهد بقوه: ايوا صح 


ضربها بالقلم وقال: انا معنديش بنات تطلق امشي ملكيش مكان هنا بعد ما كنتي ماشيه مع رجاله ومصدقت خلصت منك غوري م هنا. 


شهد بقهر: انا بكرهك وبكرهكم كلكم 


نزلت شهد... بتلاقي يونس واقف وساند ع عربيته. 


يونس: شهد عملتي اي وليه بتعيطي


شهد ببكاء: لو سمحت كفايه عليك كدا امشي وسبني


يونس حس بحزن ع منظرها: لا يا شهد انا معاكي تعالي معايا يلاا


شهد بغضب: قولتلك امشي اي مسمعتش 


يونس حاول يتحكم ف اعصابه وقال: طيب ع راحتك انا ماشي 


شهد مشيت وكانت مقهوره وبتعيط... بتيجي عربيه سريعه ناحيتها خبطتهاو....... 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر 

يتبع

Esraa Eletrby 



تعليقات

التنقل السريع