القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ملكت قلبي البارت الرابع بقلم اسماء علاء



رواية ملكت قلبي البارت الرابع بقلم اسماء علاء 




رواية ملكت قلبي البارت الرابع بقلم اسماء علاء 


البارت_ الرابع

ملكت_ قلبي

بعد ما اكله

الجد اخد ابنائه ودخل المكتب 

والشباب كانو قاعدين معا بعض 

اسد وهو حاطه ايده علي كتف حور 

اسد اي رايك تاجي معنا يا احمد احنا مسافرين

احمد لا فكك مني انا مليش في السفر 

سليم ما خلاص انت هتعمل نفسك شخصيه علينا ماخلاص ما احنا مهمين ومش بنتكلم

الكل ضحك علي سليم 

احمد بضحك خلاص ياعم هروح معكم علشان تعرف اي شخص متواضع

اسد بهمس لا حور والله لو ضحكتي تاني لهكون بيسك قدمهم

خور بخجل خلاص مش هتكلم

سليم نحن هناا 

اسد بس ياض 

سليم بضحك كنت بتقول اي يا احمد 

والكل ضحك 

صبا ماتيجي معنا يا فاطمه 

فاطمه بتفكير اممم 

صبا تقريبا مش احمد بس هو الي تقيل

الكل ضحك الي حور مسكت نفسها

اسد بهمس شاطره

نسبهم ونروح عند

الجد اي يا محمد مش ناوي تستقر هنا ولا اي 

محمد نفسي والله بس انت عارف اني احمد

الجد سيبه علي اسد هيقنعه

محمد اه صح اي موضوع جواز اسد وحور

الحد قصي عليه ما حدث

محمد مسكين اخويا تعب في الدنيادي كتير اووي 

بعد شويه كل واحد كان بيرتب الشنطه بتعته 

حور اخدت قمصان معها علشان مش بتعرف تنام بالبجامه

وبعد ما خلصت دخلت تاخد شور 

واسد خلص الشنطه بتعته 

والكل كان جاهز معاده حور 

سليم انا تعبت من مراتك دي 

اسد بس ياض انا هروح واشوفها 

اسد طلع ودخل كانت حور طالعه من الحمام 

اسد اممم انتي لسه هتلبسي

حور بتوتر هلبس اهو

ودخلت علي طول ولبست 

اسد فكريني لما تاجي اجبلك خمار علشان هتلبسي الخمار

حور انا مش هلبس الخمار 

اسد انا مش بع

قطعته حور وقالت انا هنزل ويبق هات الشنطه علسان تقيله

اسد مجنونه والله ونزل

اسد انا هركب انا ومراتي 

سليم جات عليا وانا هركب معا مراتي قصدي بنت عمي 

اسد بس يابن **

احمد خلاص وانا هاخد فاطمه معيا في عربيتي <br>

اسد تمام يلا 

وبعد فتره وصله الاستراحه

اخده اكل وركبه تاني 

بعد كام ساعه وصله علي بليل 

اسد حجز اوضه لا كل واحد وحجز اوضه ليه هو وحور 

اده كل واحد مفتحه وطلعه حور انت نسيتني ولا اي

اسد لا اهو 

حور ده مفتاح واحد

اسد ايوه

حور امال انت مش هتقعد معنا ولا اي

اسد انتي هبله يابت انا وانتي في اوضه واحده ويلا بق اخده وركب الاسنسير

استوب 

مش هنزل تاني لو مفيش تفاعل انا مش بنزل بنتظام علشان مفيش تفاعل

اللي عاوز البارت الجديد قبل أي حد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصله اشعار بالنشر فورا

الرواية كامله من هنا (رواية ملكت قلبي) 

تعليقات

التنقل السريع