القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زرقاء السليم البارت الاول بقلم رباب حسين


رواية زرقاء السليم البارت الاول بقلم رباب حسين 




رواية زرقاء السليم البارت الاول بقلم رباب حسين 



كانت تجلس  داخل الدولاب و تنهمر دموعها بشدة و     ترتجف من الخووف و اعيناااه تزاد احمرار من البكاء اكثر فأكثر  

ليدخل عليها بسرعة البرق و قمة الغضب لترتجف و تزداد شهقاتها  و تحاول ان تكتم  البكاء 


.. لينطق بغضب شديد.. 

انتي فين  

  لترتعش من خوفها اكثر فاكثر 

ليبتسم ابتسامه خبيثه و يتجه في اتجاه مستقيم  


و ليفتح الباب بسرعه لتسقط  تلك النجمه الرقيقه  ذات العيون الزرقاء الخائفه و البشره البيضاء المتوهجه من الاحمرااار  و و تنظر اليه برجاء 


ليمسكهاا من شعرها بشده لتصرخ بشده و هو يشد على شعرها الاشقر الجميل 


بقا انتي يا بت الكل*ب  تعملى كده  بتكسفيني قدام الناس و ترفضيه 


 لتنطلق اول كلمه من ذات  الجميله بكل رعب   بس يا بابا  ده


  زييير نسااا و غنيي اوووى انا هروح اعمل اي هناك(قالت كله ده و هي بتعيط بهستريه و خوف)


   يرد بقرررف  منهااا هتجيبي حتت الواد بعدين يرميكي  زي الكل*به  


لينطق بشر  و طمع و يبتسم الابتسامه الخبيثه   و كمان اللى هيدفعه فيكيي احسن منكك ميتت مره. ما انا مش هاكلك انتيي و امك. ابوكيي ماااات    كفايه امك عليا   مراتي و ثم يبتسم باستفزازز و يسيب شعرها  


 و بيبص عليها تاني الخميس الجاي كتب كتابك جهزي نفسك يا عروسه    انا قلتلهم هي موافقه بس مكسوفه و يطلق ضحكه بعلو صوته  باستهزاء 


في مكان اخر 


انت بتقول اي يا ابوي  انا مستحيييل اتجوز تاني على هنااا 


عثماان (أبوه) انت هتكسر كلمتي ياك   و لو مفيش  حفيد انت مش هتاخد اي ورث مني 


سليم  بغضب:: و انا مش عايز اي حاجه  انا معايا شركات مش شركه واحده 


 هنا بتسرع::  لا يا  عمو سليم موافق  


لينظر سليم لها بصدمه  


سليم::  هنا انتى بتقولى اي 


هنا بددلع:: يا  حبيبي  تجيب البيبي  و بعد كده طلقها


عثمان بيبص عليه  بضحكة انتصار::  نقول مبروك


هنا بسرعه::  طبعا. و الفاتحه كمان 


لينظر اليها سليم بقررف لاول مرره  و ثم ينظر الا ابوه. و يقول 


انا موافق.. 

•♡زرقاااء السليم ♡

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع