القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انا قبيحه اقتباس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية انا قبيحه اقتباس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية انا قبيحه اقتباس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 










رواية انا قبيحه اقتباس بقلم نور الشامي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


اقتباس 

انا قبيحه 


كانت تنظر اليه بحزن وهي تبكي بشده وهو نائم علي فراش المستشفي والاجهزه الطبيه محاطه بجسده  فمسكت يده وتحدثت مردفه:  انا اسفه.... جووم بالله عليك انت بتعاقبني علشان سيبتك.. طيب والله مش هسيبك تاني خلاص اخر مره... جوم يا أنس بالله عليك... ادم جال انك بتحبني... هو في حد يعمل اكده في الشخص ال بيحبه... انا كنت غلطانه انيسيبتك كنت فاكره انك مش عايزني واني حمل كبير عليك.. يلا انت اكيد سامعني.. طيب بلاش علشان خاطري.. علشان خاطر أدم هو تعبان جووي عليك ومش عارف يعمل حاجه هتسيبه اكده لوحده؟!  و 


لم تكمل جميله كلماتها وفجأه وجدت منه تدخل الي الغرفه بلهفه وتتحدث مردفه:  انس حبيبي مااللك 


نظرت جميله اليها بصدمه ثم تحدث مردفه: انتي اي ال جابك اهنيه 

منه بعصبيه:  مش انتي سيبتيه عايزه منه اي تاني 

جميله بغضب:  وانتي مالك اهلك انا مراته وهبقي ام ابنه علشان انا حاامل منه 

منه بعصبيه:  وانا كمان هنا بصفتي مراته ووووو 


توقعاتكم ورأيكم

تكملة الروايه عمل انضام من هناااااا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع